Běh životem

Běh životem

Anotace: ..ona ho proběhla šíleně rychle..

Běžela po velké planině. Připadalo jí, že stojí, protože ve všech směrech
se hustá tráva spojovala s nebem. Ve skutečnosti však běžela, jak nejrychleji mohla... Zmírnila
tempo do kroku, až uplně zastavila. Předklonila se, aby se trochu vydýchala. Rozhlédla se kolem.
Celá krajina byla jednotvárná až na cestičku, která za ní v po kolena vysoké trávě tvořila úzký rovný pásek. Nikde se nehnul ani lísteček. Všude bylo ticho. Slyšela jen svůj ještě pořád zrychlený dech a tlukot srdce. Nevěděla, kam míří, ani kterým směrem se má dát, ale cítila, že z tohohle místa musí co nejrychleji pryč. Zřejmě to, co jí pronásledovalo, byla samota. Netušila, jak se tam dostala, jestli to končí a pokud ano, co je za tim. Neposedný pramen vlasů strčila zpátky do gumičky a opět se rozběhla. Docházely jí síly, nohy už ji bolely. Hromadil se v ní vztek a beznaděj, což přispívalo na ještě větším zrychlení. Najednou se octla na konci cesty, i když před sebou měla stále rovný obzor. Její rychlý tlukot srdce se spojil v jeden dlouhý tón. Právě pochopila, co se stalo. Chtěla zpomalit, ale už to nešlo... Někdo pomalu kráčí městem plným lidí, její cesta vedla prázdnou plání. Měla dost prostoru, aby došla co nejdál, ale ona našla svůj cíl dřív, než bylo nutné. Mohla jít pomalu, ale ona proběhla životem šíleně rychle... Napjaté svaly povolily, oči pod víčky se přestaly pohybovat, hlava bezvládně spadla k jedné straně. Lékař konstatoval smrt a čas dal zapsat do nějaké listiny. Nechal jí odpojit od přístrojů, na kterých byla závislá již týden.

...Nikomu nechyběla, nikdo nebrečel, nikdo nevzpomínal... Tento případ zapadl mezi všední děj onoho dne...
Autor KuříNožička, 29.06.2006
Přečteno 361x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké,ale smutné. Ale tak už to v životě je a určitě se Ti to podařilo neotřele vylíčit. Máš - li ráda příběhy ze života, zkus se podívat do mého autorského šuplíčku. Možná i Tebe, jako mladou začínající autorku moje povídání zaujme. Každý názor mne potěší. Hodně sil do další práce.

09.12.2007 13:36:00 | Aliwien

Děkuju..:o)

05.07.2006 11:32:00 | KuříNožička

Je to skvělý! Takhle originální dílko se jen tak nevidí! Stokrát omílané téma smrti najednou oblečené v novém kabátě. :) Super, gratuluju!!!

29.06.2006 17:24:00 | Sokolička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí