Pro vás ode mě

Pro vás ode mě

Anotace: A je to venku, co si o tom myslíte vy?

Řekli mi, Aaliyan, co tady ještě děláš? Když jsem se podívala na stránky naší třídy.
Odpověděla jsem, že se dívám.
Ptali se mě, a proč?
Nevěděla jsem, co na to říct.
Proč se asi navštěvují stránky své třídy? Abych věděla, že existují....
Napsala jsem, že musím zůstat přihlášená, abych mohla i k jiné třídě.
Neodpověděli.
Radili se, jak získat věci, které doma vlastním jen já, ale nakonec přišli na to, že si to seženou jinde....
Bavili se o tom, kde si dají sraz. Napsala jsem, že se mnou nemají už v ničem počítat.
Ptali se proč?
V hlavě mě napadla spusta odpovědí, ale jen jedna se na nástěnce objevila:
Protože už mi po vás není tak smutno, chci se stýkat jen s těmi, co mi chybí a to je Lístek z květiny a Lenka. O ostatní nestojím.
Vybídli mě k odhlášení, zůstala jsem dál.
Můj mail má každý špatně a starý už nepoužívám, mé telefoní číslo skoro nikdo nemá a na cizí čísla neodpovídám. Bydlím daleko a nikdo pořádně neví kde.
Už se mi po vás nestýská, ty hromady příběhů bych klidně mohla spálit, protože i když jsem se s vámi chtěla vídat, nikdo se neozval. Našla jsem si nový život tak jiný od toho vašeho. Mám přátele, to byste do mě taky asi neřekli, co? Jsem jiná a jsem Aaliyan a dejte mi už pokoj!
Bez vás... je mi stejně jako s vámi.
Autor Aaliyan, 18.07.2006
Přečteno 513x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Smutné...krásné...pravdivé. Taky mám takový lidi, kteří mi nechybí...Jako staré věci, které nechceš vyhodit, a tak je schováš do krabice a uložíš na půdu...A už si na ně nikdy nevzpomeneš...

11.09.2006 22:58:00 | Darwin

Já vím, že tě to, Ginny mrzí, ale jen se na mě podívej, můžu žítt s vámi, když jsem jiná? Můžu žít s někým, s kým neumím žít? Je to lepší, že už je konec, vím, že spoustě lidí budu chybět, ale některým ne, i po tobě mi bude smutno, ale po druhých ne...

05.08.2006 18:13:00 | Aaliyan

Máš různé nálady a spoustu tváří, jednáš a cítíš hodně impulzivně a emotivně, a já si tě ani jinak neumím představit. To, co jsi napsala, naprosto chápu. Taky jsem myslela, že nedokážu jít dál, ale život tě sám popostrčí, nedovolí ti zůstat stát na místě. Neupínej se k minulosti, pokud za to nestojí - a piš, protože ti to pomáhá srovnat se sama se sebou i se světem kolem tebe.

20.07.2006 18:46:00 | Gina Rocca

Není to unáhlené, po prvních třech týdnech v prázdniny jsem si uvědomila, že se už s nimi neuvidím, takže nemusím skrývat pravdu a to, co jsem napsala je proto, že už se na víc nezmůžu.

20.07.2006 10:52:00 | Aaliyan

Bezpochyby dobře napsané...nevim proč..ale je mi to tak trochu líto...totiž...jestli to neni jen chvilková nálada...tak se bojím že je to trochu unáhlené...ale..to není moje věc...piš dál Andreo...at mám o číst...=)

20.07.2006 09:39:00 | Košťák David

Je to asi podle pravdy, že? Fakt pěkně napsané a navíc to má i takový ten náboj... Tleskám!

19.07.2006 18:34:00 | Sokolička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí