Mocná

Mocná

Anotace: Ta, jenž je mocná. Ta, která dělá člověka člověkem. Ta, která dává, ta, která bere. Ta, jenž je darem... či prokletím.

Pohrává si s myšlenkou a... Zabíjí ji. Stejně dobře jako si ona pohrává a zabíjí jeho city. Temné vlasy, černé šaty. Barvy stejně nerozpoznává. Nemá světlo, které by mu pomohlo vidět cokoliv než tmu. Než to, co považuje za svůj domov. Nechává se unášet zběsilým tempem skladby, vyprávějící jeden ze stovky smutných příběhů, ze kterých je mu jeho jednoduchostí a přímočarostí na zvracení. Láska! Kurva jedna... Bodá ho u srdce, jen když to vysloví. Jen když na ni pomyslí. Třísky se rozletí všemi směry, když se židle rozláme o stěnu. On však stojí dál. Jako by se nic nestalo. Stejně by nejraději naložil s tím, co mu teče po tváři. Jenže přijdou další... Vždycky přijdou... Náhle neví, jestli má křičet či padnout na kolena. Neví, proč nedokáže zklidnit svůj vztek. Neví, co si má myslet. Neví... Proč miluje tu, kterou má nazývat děvkou. Hlavou mu sviští myšlenky. Nevyzná se v nich. Cigarety už nepomáhají... ani pití. Cítí, že by mu nepomohla ani smrt. Možná tak její. Mozek se mu rozmetává v krvavé lázni. A srdce? Už si nepamatoval, jaké to je... usmát se, kdyby se ozvalo. Zavřel víčka. Nechtěl jít ale spát. Věděl, že časem usne. A až by se stalo... viděl by ji zase. Stíhaly ho vzpomínky. Vzpomníky, které by nejradši pohřbil. Neopouštěly ho. Ani když se bavil, ani když spal. A vracely se mu celý život... Tak takhle končí příběh dalších dvou? Snad až příliš nenávisti je na tomto světě. Snad až příliš smutku... S touto nocí umřel jeho svit. Svit, který pozorujete v očích zamilovaných. Svit, který píše lidské příběhy, který píše dějiny. Svit, kvůli kterému je radno žít... i umřít. Svit, který přemůže každého. Nenávidený a milovaný. Nenáviděná a milovaná. Někdy překrásná, někdy zkurvená. Vždycky mocná... Láska.
Autor Darkspace, 26.07.2006
Přečteno 338x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já vím, že to pro tebe nemá význam ... ale já ti jinak nemůžu projevit náklonnost ... myslím v tvorbě , než tímhle .. vždyť víš :-) Jája

05.11.2006 11:05:00 | Jajja

Nemá to být smutné. Mělo to vylíčit jedinou věc. A to tu, která je zmíněna už v názvu a anotaci. Že ať je láska jakákoliv, vždy je mocná.

27.09.2006 22:13:00 | Darkspace

máš zajímavý vztah k lásce ;)

Aisha

27.09.2006 22:10:00 | Mina Pattocci

Děkuju ti. Jsem moc rád, že se ti líbí, ale jak jsem říkal, tahle pro mě nemá žádný skutečný význam :)

27.07.2006 19:42:00 | Darkspace

Há vím ,že Tě to možná unavuje, že ti to říkám pořád dokola, ale je to dokonalé, Opět, jako obvykle STO, STO, STO! Super Darku!

27.07.2006 19:39:00 | Jajja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí