Kde tajemství, kde klíč

Kde tajemství, kde klíč

Anotace: Možná není o ničem. Snad třeba, přinese příjemný zážitek alespoň čtenáři. Pohrála jsem si.. s časovým přenesením.

Kde je škola? Kde je ta škola? Ptalo se její srdce. A nic než zelená tráva kolem ní, a nic než bělostní motýli poletující vzduchem, tam nebylo. Povzdechla si... Možná jsem jen na nesprávném místě. Rozpažila ruce, zavřela oči a dovolila větru, aby čechral její zlaté, sluncem protkané vlasy. Pak šla dál..
Následovala cestu, která se jí klikatila pod nohama. Tu cestu, kterou si vyšlapali sami lidé. Tu cestu, jež se tady jistě klikatí už léta. A právě ona ji sem přivedla. Dívka stanula na rozlehlém kopci, hledíce před sebe na obrovské město. Oči mžouraly snažíce prohlédnout ostré světlo. Životadárné světlo světel, za jehož síly, byly základy a později celé budovy vystavěny. Ale.. zachvátila ji panika. Tak veliké, tak moderní! Tohle město musí mít přece spoustu různých škol. Otřela paží zpocené čelo, klesla do prachu, který olizoval trávu v blízkosti té matoucí klikatice a dala se do pláče.
Autor šedá bílá myška, 30.07.2006
Přečteno 270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I kdybys mě znala a vídala každý den, často by ses ptala, co to proboha je, někdy mi nerozumí ani nejlepší přátelé, věř , že v jistých chvílích se dovedu tak uzavřít, až to i mě bolí.A naučila mě to rodina...

03.08.2006 18:26:00 | Aaliyan

Psala jsi mi komentář na Rozhovor s dcerou temnoty a měsíce...plynou z toho smýšené pocity, protože se tam odbíhá z jednoho tématu do druhého, ale jen velice taktně, takže se to dá leda cítit....Potřebovala jsem si popovídat a odpovědět na otázky, které jsou tak divné, že mi je nikdo nepoložil a blíží se další část...

02.08.2006 17:12:00 | Aaliyan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí