Novátorská po Krejčířovsku

Novátorská po Krejčířovsku

Anotace: I úředníci jsou stěhovaví ptáci

Novátorská
Je konec července, přelom prázdnin.
Děti nejsou z toho moc odvázané, to ani my voliči.
Pár týdnů po volbách a nic.
Čí je to vina?
Mirku tys byl pověřen.
Jirko ty ne, tak co do toho kecáš.
Bursíku, jak přešli letos žáby silnice?
Ransdorfe, stavíte už šibenice?
Kasale, tobě jistě nejde o moc, když nad Tebou vládne ten nejvyšší.
Všem nám jde o společnou věc, mít se dobře.
Každý si to vykládá po svém, tedy já si vezmu to to a to, to ale nezbude na ty druhé.
Mám se dobře. Sedím si na teplé židli, klimatizace si jen vrní. Jsem na nějakém úřadě. Nevím, co mám dělat, konám to co ostatní. Moc mne to nebaví. Dnes jsem zase nic nedělal. Přišly mi nějaké peníze. Je to docela dost peněz. Jdu se zeptat kolegů, jestli nevědí, od koho a za co to je. Říkají, ať držím hubu, že i je to štěstí potkalo. Mlčím a za to to asi je. Na schůzi říkám, že bych rád něco dělal, navrhují ministerstvo obrany nebo blázinec. Beru to první. Vůbec ničemu tu nerozumím. Hodně toho podepisuji. Zase peníze na účtu.Přichází pán a nabízí mi za podpis neuvěřitelný balík. Říkám si o podpis míň nebo víc, co na tom záleží. Má ho a já to co slíbil ukládám do trezoru. Prý jsem koupil nějaké stíhačky a tanky. K čemu nám budou?
A k čemu já?
Mám divný pocit, začíná tu být horko. Navrhuji manželce změnu klima. Stěhujeme se, právě když se mračna stahují, na Seychyly. Je tu horko, nějak nám to najednou nevadí.
Autor umělec2, 31.07.2006
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Vždyť to ani komentář nepotřebuje...

04.08.2006 16:15:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí