Setkání

Setkání

Anotace: Setkat se a smát se a další den přemýšlet nad tím, že to setkání bylo vlastně zbytečné.

Setkala jsme se ní. Úplně super holka se smyslem pro humor. Na všechny strany rozdávala své zážitky i názory na svět. Obklopuje ji spousta přátel a ona jim bezmezně důvěřuje.
Včera jsme si krásně popovídaly, dnes mi napsala, že nechce žít.
Autor Aaliyan, 06.08.2006
Přečteno 294x
Tipy 2
Poslední tipující: Krist7nka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nechtěl jsem reagovat na Tvojí reakci na můj komentář, ale jsem jenom člověk. Příště mi laskavě piš svoje názory na mail a na mé ke komentáři na mojí povídku, protože nejsem zvědavej na to, že nedokážeš snést normální kritiku. Napsal jsem, že méně je někdy více a že tohle není ten případ. Nepsal jsem, že to nestojí za nic, protože to má jenom čtyři řádky. A ano, fylozofé říkali jednu větu, která se stala slavnou, netvrdím, že jedna věta nemůže být chytrá, ale prostě tohleto nezdálo dobré...takže promiň, ale příště mi svoje rakce na moje reakce piš na mail. A doufám že jsi si to nevzala osobně...

10.08.2006 16:17:00 | Walome

Nechci být hrubej, ale dávat sem čtyři řádky textu??? A dostat za to 100% hodnocení??? Janě, méně je někdy více, ale tohle, promiň, není ten případ...

07.08.2006 20:36:00 | Walome

a žije? To je jen náladovost... víš, taky jsem někdy taková, jsem v pohodě, ale když mi něco pokazí náladu, vedu takové řeči... přesto vím, že všechno bude v pohodě... jen mě ty řeči nějak uklidňujou...

07.08.2006 01:19:00 | Agnesita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí