Pro toho, který mi tak ublížil...

Pro toho, který mi tak ublížil...

Anotace: Mé osobní vyznání. Asi jsem se potřebovala hlavně vypsat ze všech tíživých pocitů.

Oči plné slz. Slaných křišťálových slz, které stékají po tvářích. A když z těch modrých očí zrovna neteče potůček slz, znamení toho trápení, určitě nezahlédneš ani šibalské mrknutí na náhodné usmívající se kolemjdoucí. Nezahlédneš určitě ani náznak pohledu, ve kterém se odráží láska, přátelství, pocit štěstí a naplnění. Ten pohled, co tu byl vždycky. I pro Tebe. Jako by z těch modrých očí něco vymizelo. Že by ta jiskra? A na té utrápené tváři už není ani pozůstatek po tom úsměvu, který jsi prý tak miloval. Jako by koutky rtů byly líné se pozvednout i o pouhý milimetr. Proč? Proč ten úsměv zmizel? Třeba už nechce být. Možná nemá pro koho, ale to Ty už nevnímáš. Jsi pryč. Zapomeneš. Nebo jsi už stihl zapomenout? Kdo ví. Víš vůbec ještě, komu patří ty oči? Oči, do kterých už asi nikdy nezaboříš ten svůj dlouhý pohled. Patří samozřejmě mně. A patří mi i ty rty, které jsi kdysi líbával. Vzpomínáš si vůbec? Měl bys. Říkal jsi, že nikdy nezapomeneš. Šeptal jsi mi to do ouška. Jak krásně se to poslouchalo. Rozhodně líp než Tvá slova, která jsi mi řekl naposledy. Ta slova, která se mi vryla hluboko do paměti i do srdce. Chtěla bych je vymazat, s největší radostí. Ale - nejde to. Ptám se teda alespoň proč. Proč, když jsi odešel, proč jsi neodešel sám, ale vzal jsi s sebou i kus mého já? Připadám si, jako bych u tebe něco zapomněla. Já vím, můj kartáček na zuby Ti asi pořád leží v koupelně. Vždycky jsi byl moc pohodlný a líný cokoliv uklízet. A teprve něco řešit. A náš vztah? To už vůbec ne! Ukradl jsi mi kus mého srdce. Ale co, taková věc skoro nepotřebná k životu. Ty jdeš dál, já bych chtěla také. Jenomže zatím to nejde. Musím pořád na Tebe myslet. Jsem asi praštěná, já vím. Ostatně vždyť tu mojí bláznivost jsi také na mně miloval. Teď tu sedím mezi čtyřmi stěnami, před sebou naší fotku, jak jsme tehdy byli na tom výletě. Můj první čundr. Vzpomínám si, jako by to bylo minulý týden. To se přeci nezapomíná. Stejně tak nemohu zapomenout na Tebe. I když bych strašně ráda. Něco Ti ale, drahý, povím. Jednou zapomenu. Možná se Ti někdy budu moct s klidem podívat do očí. A říct Ti, co si myslím. To, že i když Tě v tuto chvíli strašně nenávidím a přála bych si, abys nenašel pravou lásku. Aby jsi byl sám, jako já teď. Aby Tě někdo taky tak odkopl a zranil. Říct Ti ale i to, že i když Tě z půlky mého zlomeného srdce nenávidím, pořád Tě mám ráda. Jsi někdo, kdo byl se mnou, když mi bylo „ouvej“, když jsem potřebovala slyšet něčí hlas, že všechno bude zase fajn. Za ty krásné chvíle bych Ti chtěla poděkovat. Osobně to asi nezvládnu a Ty si tohle asi stejně nepřečteš, ale dostala jsem ze sebe všechny ty pocity. Já vstanu, půjdu dál. Bez Tebe. Možná mi i bude líp. Ta Tvoje povrchnost mě vždycky dojímala. Ale přesto jsem tě milovala. Láska je slepá, že. Já také nejsem dokonalá, to vím. Hodně jsi mne zranil, zlomil. Už chci zapomenout. Snad navždycky. Sbohem, lásko... snad se už nikdy neuvidíme a když osud bude chtít jinak, v mých očích zahlédneš zase ten šibalský úsměv. Čas přeci zahojí všechny rány...
Autor Christiana, 18.10.2006
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je fakt nádherný! Fakt všechnu tvoje povídky se mi líbí. A zvláštní,že pokaždý se v nich aspoň částečně najdu,v týhleúplně,jak kdyby si psala o mě. Jen tak dál.těšim se na další:-)

28.12.2006 18:13:00 | ajamaja2

Tak teda jsem ráda a ještě si dovolím něco napsat.:¨-)).On je problém v tom, že jestli to bylo psané v momentálním rozpoložení, tak to ta povídka nějak nepřenesla. V tom smyslu...mám depresi, protože ty ji máš taky a napsala jsi to tak, že to na mě dýchlo a já teda tu depresi mít musím...víš, co myslím? Ale jinak bez problémů. Každému se líbí něco jiného. Tak pokračuj, ráda si od tebe ještě něco přečtu.

24.10.2006 22:51:00 | derrry

Pro Derry aneb tak teda reaguji a doufám,že tedy budeš ráda..:)) Rozhodně ses mě nedotkla. Koneckonů jsem ráda za slova chvály, ale i za slova kritiky. Bez toho by to prostě nešlo a alespoň vím, co příště nepsat.To co jsem napsala, byly moje první myšlenky, které mě v tu chvíli napadly. Když si to teď sama po sobě s odstupem času čtu, možná bych také nějaká slova vyměnila, ale to by už nezachycovalo ten moment, to zozpoložení, tu náladu, takže by to ztratiloto kouzlo té chvíle-alepoň podle mne.

24.10.2006 16:13:00 | Christiana

Sakra, co to žiju za život, že mě tohleto ještě nepotkalo. Žiju vůbec? Moc hezky skládáš slova na papír, má to myšlenku, ale některé obraty tomu ubírají život ( můj drahý, nemohu). Zní to pak tak divně, neautenticky. Doufám, že jsem se tě nedotkla. Budu ráda, když nějak zareaguješ.

23.10.2006 23:08:00 | derrry

Za kladné ohlasy děkuji:))i když to není veselé dílo, těší mne,jako autorku,že se líbí. Jinak i sama dobře vím, že tohle je možná už ohrané téma, ale prostě to přišlo a já musela psát a psát. Až přijde další nápad, ráda napíšu něco "hodnotnějšího" než toto vyznání...

20.10.2006 21:23:00 | Christiana

Je to takový jako plný slov a dobře se to vnímá.

20.10.2006 14:29:00 | umělec2

Za poslední týdny je tohle už asi dvacáte dílko na stejné téma. Stejné fráze, stejné výsledky, stejné konce. Mě by strašně zajímalo, kde jste si tohle přečetly, že píšete všechny úplně totéž.
Tohle zacházení s literaturou by se mělo zakázat...

Ne, promiň, nemyslím to zle, ale už se to ohrálo. Psát umíš, tak napiš něco hodnotného. To, že si zde vyliješ srdíčko je sice úleva, ale nestačí to.

19.10.2006 11:05:00 | Daniel S.

pekny.. jako bys to psala o me..

18.10.2006 22:15:00 | Terry

Moc pěkné,i když smutné...taky to znám...vlastně ne ani jsem to nestihl poznat

18.10.2006 21:57:00 | Palikasek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí