Odsouzená

Odsouzená

Anotace: nebudu zlej...

Bylo zataženo a ona seděla na lavičce na kopci v tmavých slunečních brýlích. Odsouzená. Schovávala se. Před nimi a sama před sebou. Už nikdy nechce rozmačkávat motýly v dlani a už si nechce nikdy na nic hrát. Voda zpod brýlí padala po kapkách na studenou zem a zvonivě cinkala. Odsouzená vyndala z kapsy kousek tenkého lesklého plíšku. Chvilku ho jen tak pozorovala. (Cinkcink... Cink...) Pak vyhrnula rukáv mikiny a hranou plíšku si přejela po ruce. Nebudu zlej... Nebudu zlej... Bolelo to, ale příjemně. (Cink...) Přitlačila a přestala plakat. Pomalými tahy vyrývala do kůže písmenka a potichu si přitom zpívala. A na studenou zem plnou soli teď místo slz dopadaly kapičky krve. Ale necinkaly.

Slunce pálilo a ona seděla na lavičce na zastávce autobusu v tmavých slunečních brýlích. Odsouzená. Schovávala se ve stínu. Před sluncem a sama před sebou. Jen před Ní se neschovala. Před Tou, která se sem nesla seběvědomou chůzí a zakotvila přímo před ní. Obě najednou si sundaly brýle a Ona se zeptala: "Jedeš za Ním?" Nebudu zlej... Nebudu zlej...
"Ne," řekla jí Odsouzená přímo do očí (a ani se nezačervenala). "Já tu na někoho čekám."
"Tak to jo," přikývla Ona, nasadila brýle a vítězný úsměvoškleb, poodešla stranou a nastoupila. Odsouzená smutně pozorovala odjíždějící autobus. A pak se rozlítla na tisíce malinkejch kousíčků jako Mrtvá nevěsta.
Autor bittersweet, 22.10.2006
Přečteno 384x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmh, zajímavý no, tenhle styl už nějak nepobírám...

22.11.2006 15:16:00 | Cristinne

Tentokrát 80% (výjimečně!) protože něco mi tam trošku chybělo (nebo naopak přebývalo?). Kdoví. Snad ty kapičky krve bych si tam odpustila... Vim, že to tam patří, ale nějak mi to nesedí...Mám jen takovej pocit, tak to neber moc vážně.:o) Ale stejně piš dál, ráda si od tebe něco dalšího přečtu. :o)

31.10.2006 16:58:00 | Sokolička

karin, mam se ti snad omluvit že mam vlastní názor na ostatní povídky tady? tak od čeho tady sakra ty komentáře sou viď... :) kritika je podle mě hrozně důležitá, a tím že kritizuju já tajně doufám, že taky někdo pořádně zkritizuje mě, taky chci vědět, co dělám špatně nebo co mám dělat líp. ale když mi napíšeš jenom "nic moc", tak z toho se fakt poučim hodně.

30.10.2006 00:08:00 | bittersweet

pochybuju že to někdo pochopil. ale o tom to právě je, aby si v tom každej našel něco. něco, co je mu blízký, nebo něco...cokoliv. jestli mi teda rozumíš :)

25.10.2006 16:05:00 | bittersweet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí