sluníčka

sluníčka

Anotace: o tom, jak málo někdy stačí, aby se ze smutnýho sluníčka stalo veselý.

Nebe bylo modré. Bez mráčku. Stejně jako její oči. Stop crying your heart out... Nenáviděl lavičky bez opěrátka a teď mu to bylo jedno. Kopl do flašky, která mu stála v cestě. Odkutálela se stranou. Byla prázdná, stejně jako její oči. Stejně jako on. Stejně jako celý svět. Svět... Přestal se točit a čas se zastavil. Minulost minula a budoucnost nepřijde. A jemu to bylo jedno stejně jako to, že sedí na lavičce bez opěrátka. Stop crying your heart out...
Zvedl se a zamířil ke Zdi. K nedomalovanému smutnému sluníčku. Ještě nedávno spolu plánovali, jak ho rozveselí a vykouzlí mu úsměv od ucha k uchu. Aby se smálo a zářilo stejně jako její oči. Vyndal z batohu krabičku s bílými křídami. Stop crying your heart out... Vzal jednu do ruky a nakreslil vedle smutného sluníčka ještě jedno.
"Proč jsou smutný?" ozvalo se za ním.
Přistiženě sebou trhl. "Čau..."
"Čau," usmála se. "Proč jsou smutný?"
"Protože... jsou nešťastný."
"Proč?"
Mlčel. Stop crying your heart out...
"Můžu?" natáhla k němu ruku. Podal jí křídu a mlčky sledoval, jak oběma sluníčkům překresluje smutný úsměv na veselý.
"Už nemusí bejt smutný a nešťastný," řekla. "Teď, když našli jeden druhýho."
Usmál se. Snad poprvé od té doby... se usmál.
A svět se zase roztočil.
Autor bittersweet, 25.10.2006
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jo čtu...:) píšeš hezky...Ale smutně a tajemně...ne že by mi to vadilo...líbí...jen jestli nejsi taky smutná...psání na člověka dost prozradí...jako boty ve Forestu Gampovi:)

tak mě napadlo ,jestli jsi tam v tom tvém světě taky tak smutná..,nebo jestli si veselá a to tajemno si necháváš jen na psaní...víš co, neříkej...je to už příliš osobní...měl bych se stydět...když se stála řada na drzost, předbíhal jsem:)

Taky jsem chtěl napsat povídku...vlastně už sem i něco napsal...ale když si tak čtu ty tvé...váhám jestli to sem posílat..:)

PS:odepsal bych dříve,ale ....ale....nešlo...dobrou noc věčně smutná povídko:)

04.12.2006 00:02:00 | Favi

Zajímavé, kam ty na to chodíš?

28.11.2006 15:26:00 | umělec2

KOnečně nějaký neohraný příběh:)).. moc pěkné.. Jo, to by mne taky zajímalo kdo rozesměje moje x) .. nejseš vědma? :P

22.11.2006 16:05:00 | sicina

Zajímavý jak tvoje povídky vyvolávaj stejný myšlenky :) - taky jsem chtěla podotknout, že by mě zajímalo, jestli někd překreslí moje sluníčko ;)

22.11.2006 14:56:00 | Cristinne

Pěkný... Kéž by někdo rozesmál i to moje malý sluníčko...

29.10.2006 14:34:00 | Sokolička

DEKUJI MOC ZA KOMENTAR. Pokusila jsem se nektere chyby opravit. Tahle povidka,je pravdiva?Ja jen jestli,muzu jeste doufat,ze i moje slunicko se rozesmeje:-D

25.10.2006 22:22:00 |

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí