Tisíce vět

Tisíce vět

Anotace: Knížka psaná komiksem byla tou tisící větou.

Nežijeme z věcí, ale z jejich smyslů, napsal jsi kdysi na kus papíru a poslal mi jej po lavici.
Nedošlo mi, co znamená.
Milovat jen milovat, to je slepá ulička. Napsal jsi na sešit a předhodil mi jej. Nelíbilo se mi, cos napsal.
Zbývá mi jen žít a přežívat. Řekl jsi a podíval ses po mně. A já si říkala, že jsi blázen.
I can fly my friends! Dal sis s touhle větou záležet a pak mi ji zas poslal po lavici k přečtení.
Není to tak dávno, kdy jsem někomu řekla, že milovat a nic víc je cesta ke zdi.
Až na střední mi došlo, že drahé věci neznamenají správné věci a že nejsou někdy přesně tím, co bychom chtěli.
Že prostě nemůžu nic jiného, než žít a někdy holt něco přežít, jsme nevěděla snad ještě do minulého týdne.
I can cry my friends! Říkám těm, co se smějí.
A že už tvých tisíc vět mi neprolétne ušima, mi nedošlo ještě teď. A ptám se, jestli je to dobře.
Na spoustu otázek jsi mi dal odpověď, na obě dvě mé tváře jsi měl názor a já se ptám, kde teď jsi.
Autor Aaliyan, 26.10.2006
Přečteno 289x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já ti dám kroužek feministek! jsem neskutečně šťastná že se do mě nepustíš jako ten "milý chlapec" ale myslím, že po delší zamyšlení jsi napsal docela to samé.

02.12.2006 17:19:00 | Aaliyan

Vypadá to tady jako kroužek feministek... Anglické věty naprosto vykonstuované a zbytečné... příběh, pokud tam byl o ničem... musím se přidat na stranu toho týpka, i když bych ti tak nenadával...

02.12.2006 13:08:00 | Tömätäri

Složitá jak blbka? Bože doufám že jsi mu to nějak vrátila.:o) I když dneska se taky necítim an řešení vztahů, stejně se mi to líbilo. Tyhle stavy znám až moc dobře.:o)

01.11.2006 19:15:00 | Sokolička

Docela by mě zajímalo, jak jsi se pustila do toho komentátora pode mnou:-)
Ale je fakt, že básnička s padajícími lístky se mi líbila víc. Dneska nemám náladu na složité texty snažící se vyřešit nevyřešitelné. A ty se koukej taky dostat do stavu, kdy si ty svoje roky začneš užívat!!! Utopená v depkách nebudeš jiná než ostatní, protože všichni ostatní zkouší to samé.
...
A teď by mě docela zajímalo, jak se pustíš do mě:-)

27.10.2006 17:35:00 | Gina Rocca

Tvému stavu se říká: Maximalismus mládí! Nejsi o nic víc složitá, než kterákoli blbka pod sluncem. pozn. povídka ovšem nebyla nejhorší, vzhledem k tomu kolik je ti let.

S pozdravem Valerij

26.10.2006 22:38:00 | Valerij

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí