Odvaha milovat

Odvaha milovat

Anotace: Inspirovala jsem se citátem: Láska je jako líbezný květ, je jen potřeba spousta odvahy jej utrhnout na kraji strašlivé propasti.

LÁSKA.. Co je to? Jaký má význam? Existuje vůbec???
V PŘÁTELSTVÍ určitě. Měla spoustu přátel, kteří ji měli rádi. Všem pomohla, měla pro ně pochopení, poradila jim, dala šanci. Vážili si jí. Kam přišla, mizela bolest. Brala lidem jejich bolest a dávala jim svou radost a lásku.
Mysleli si, že je to snad Anděl. Kdyby věděli, že ona OPRAVDU je Anděl. Jen se vzdala křídel, aby pomohla lidem, které měla ráda už v jejím světě.

Jenže jednou se stalo něco, s čím sice počítala, ale doufala, že se to nestane. Nemohla ze sebe vydat ani kousíček lásky a radosti. Byla plná smutku, zklamání, bolesti, která ovšem nebyla její. Chtěla to skončit a jít zpět do jejího světa. Stála a dívala se kolem sebe, aby si vryla do paměti místa a lidi, které měla tak ráda. Pak se vydala na cestu zpět k bráně dvou světů. Vstoupila do světa Andělů a Poslů smrti. Všechno tu bylo stejné jako tenkrát, když se vzdala křídel. Udělala pár kroků a uvědomila si, že sem znova nechce, že chce zůstat v tom lidském světě. Jenže Brána se zavřela. Nebylo úniku.

„NE, JÁ CHCI VEN! JÁ MUSÍM VEN!“ zoufale křičela a třásla s mřížemi Brány, ta ji ven nepustila. Poslové smrti ji pevně chytli a odvedli pryč. “Porušila jsi klid našeho světa a většinu pravidel. Dáme ti však ještě šanci se vrátit.“ Věděla, co teď přijde….

….Stála na jedné straně velké a bezedné propasti a na druhé stáli všichni ti, co ji měli rádi.
Buď tu propast někdo přeskočí nebo je už nikdy neuvidí. Ani z jejího světa. Ztratí je. Jenže tu propast může zdolat jen ten, kdo opravdu miluje.
Zkoušeli se k ní dostat, jenže nikdo z nich ji nemiloval víc než svůj život.
Poslové smrti ji stále drželi a ona už se nesnažila se vytrhnout. Ztratila naději, že by někdo měl odvahu ji milovat. Se slzami v očích si každého z nich prohlížela ještě jednou, aby si je vryla do paměti. Pomalu se otočila, aby ji už odvedli, neměla sílu se takhle dál trápit. Naposledy se ohlédla a viděla, že se Michal odhodlal ke skoku… určitě to neskočí. “NE!! NEMŮŽU HO ZTRATIT, VŽDYŤ HO MILUJU! Musím se vrátit, nesmím je nechat zmizet ze svýho života!“ vyškubla se Poslům Smrti a běžela k okraji propasti. Chytla Michala těsně u okraje a vytáhla ho. Poslové Smrti odešli. Pochopili, že LÁSKA tentokrát vyhrála.
Vrátila se do světa lidí. Už nebyla Anděl. Už měla domov tady, ve světě lidí. Ale vlastnosti Anděla jí zůstaly. Uvědomila si, jak důležitá je odvaha milovat. Bez ní by teď byla úplně jinde. On měl odvahu ji milovat a riskovat vše a ona měla odvahu mu jeho lásku opětovat.
Bez ní, bez odvahy milovat, by ho ztratila a on ji.
Navždy!
Autor Aishaa, 27.10.2006
Přečteno 266x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí