Sbohem

Sbohem

Anotace: Osobní dopis jedné pro mne blízké osobě

Dělám určitě chybu. Možná jednu z největších svého života.
Ale prostě já nemůžu dál. Musím začít znovu protřídit svůj život, protože tak, jak ho žiji zrovna v této chvíli… asi bych moc dlouho nevydržela. Možná jsi poznal, že jsem jako člověk docela slaboch a každá maličkost mě srazí na kolena. Poslední dobou jsem na těch kolenech nějak moc často. Celý dny tápu ve tmě, celý noci propláču do polštáře… Teprve teď otevírám oči z té mojí bleděmodré roušky naivity – jak je všechno fér. Hodně se toho změnilo v mém okolí. Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, nad čím přemýšlím teď… jen si tak ležím v posteli a říkám si – „Kdyby se mi zastavilo srdce, co by bylo? … Teď… stůj!“ Ale nic se neděje… nezbývá mi nic víc, než čekat další zradu, která určitě přijde zase z té strany, od které to nejméně čekám.
Dělám určitě chybu. Možná jednu z největších svého života…
Vzpomínám na to, co bylo. Na to hezký, co už není. A to mě asi právě ubíjí. Určitě jedna podstatná vzpomínka patří tobě. Dřív jsi tu byl. Vím… zní to bláhově, ale já Žila pro tebe. A dnes? Dnes už jen přežívám kvůli sobě. Přežívám…
… a tak přemýšlím, jak to bude bolet míň… Jestli tak, že tě nebudu mít vůbec, a nebo budu dál naivně čekat, že se mi třeba ozveš. Že to bude třeba takový jako dřív. Že pro tebe zase budu něco znamenat. Že má zase cenu pro něco žít. Čekat…
Dělám určitě chybu. Možná jednu z největších svého života…
Čekala bych! ...kdybych měla síly. Ale já jsem pro tuto chvíli na dně. Mám před očima takový obraz, kde se snažím z toho dna vyplavat vzhůru, ale něčí ruce mne drží, nechtějí pustit a já už nemám síly. Nemám síly čekat…

Vím, že toho budu určitě hodně litovat, ale pro tuto chvíli ti prostě musím říct Sbohem. Vždycky tě budu mít v srdíčku. Odtamtud mi tě nikdy nikdo nevezme. Třeba až se zase nějak dám do kupy, tak se ozvu, a nebo se třeba ozveš sám. Třeba se někdy přece jen sejdeme. Třeba někdy uskutečníme všechno, co jsme si slibovali. Třeba někdy pro tebe budu zase něco znamenat. Třeba ti někdy budu zase chybět a třeba si někdy vzpomeneš… Třeba někdy…

Dělám určitě chybu. Možná jednu z největších svého života…
Sbohem
Autor kookky, 28.10.2006
Přečteno 287x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kadžopádně je to dost obvyklý téma podaný moc hezky. Tak hodně citově vyjadřený. Pokračuj ve psaní, myslím, že tohle se hodí i při psaní veselejších tématů

30.10.2006 18:43:00 | Tsuki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí