Sen

Sen

Anotace: O dracích, o vílách. Nocí i nocí... Strach

Démoni různých povolání prolétají kolem mých hlav. Jedna brečí, druhá zuří, třetí spí.
Ve tmě je všechno vidět. Pavouk, škrábající nohama o zeď, zbytky jídla, páchnoucí plísní.
Hlavně vidím krysy. Jejich oči se lesknou, pozorují mne.
Bojí se mne, zatím. Ve strachu obcházejí mé tělo, bezvládně ležící, zatím. Odháním první nebojácné mrchy, které se ke mně přiblížily. Zatím.
Co až usnu? Vrhnou se na mne všechny najednou a v serenádě měkkého oddychování mne sežerou. Zaživa.
Proto nespím, v hlavě vidím spoustu ohňů, slyším řev draka, cítím síru.

Nedám se! Tak snadno ne.
Spousta plamenů, víly tančící kolem nich, zpívající jemnou melodii, tak sladkou.
Hoří! Tolik světla, tolik ohně, tolik řevu. Drak útočí, ženy prchají se svými dětmi v náručí. Pláčou.

Pak zase tma. Děti stále křičí, ženy je konejší. "Pššt děťátko, nikdo ti neublíží." A dítě už přestává řvát. Ššš, vzlyk, žena prohodí pár tichých slov.

Otevřu oči, vidím je. Vidím je jako toho pavouka. Vidím je jako ty krysy.

Přivítám je v mém světě.
Autor Tömätäri, 06.11.2006
Přečteno 300x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

hoj:) No cajdaky nevadi, mam to rada, clovek si pak pripada vyjimecnejsi, jsme na amaterskem literarni servru(teda ja ten nadpis jen opsala, nemyslim si,ze je to tak doslovne pravda), takze se predpoklada, ze tady lidi nebudou psat jen spolecensky zavedena klise, ale i trosku vice zapoji intelekt, co myslis?Znelo by to asi smesne, kdybych se prirovnavala k nejakemu dekadentnimu spisovateli, zvlast, kdyz sem "krehka divenka:)", takze to delat nebudu. Taky nechci popisovat,ze podobne jako ty, jsem mela ten pocit,ze onu idealni lasku prozivam,ale to jsem se tezce spletla... Důlezitejsi pro popis me osoby snad je, ze nesnasim povrchnost a bezduchost. Ty lidi "kýče" bez většího smyslu;řadovost a touhu splynout s davem, co se týče názorů... Miluju dest a snih..Premyslim nad filmem, kde by vystupovala postava charakterove mi trosku blizka,ale nic moc me nenapada.. Asi me povahove vlastnosti nejsou lehce vystizitelne... Tobe taky vse nej do noveho roku...

02.01.2007 12:33:00 | o ...(borůvka)

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí