Jeden... nešťastný příběh

Jeden... nešťastný příběh

Anotace: -

Jednoho Dne Jsem Potkala Chlapce. Nevím Už Přesně, Který Den To Byl,Ale S Jistotou Můžu Říct, Že V Mém Životě To Byl Velmi Štastný Den.Ten Den Mi Změnil Osud,Aniž Bych To Tehdy Tušila.Ten Chlapec Mne Dočista Okouzlil. Byl Krásný.Jako Anděl.Byl Citlivý.Jako Anděl.Byl Prostě Jednoduše Dokonalý.Byl To Můj Anděl.Toužila Jsem Po Něm.Musela Jsem Ho Mít Z Čista Jasna To Byl On,Kdo Mě Držel Na Zemi.Žádná Gravitace.Jen On.Musela Jsem Ho Alespoň Vidět.Byl Pro Mne Jako Kyslík.Moje Osobní Slunce,NemuselaJ sem S Ním Žít Po Boku,Stačilo Mi Jen Vědomí,Že Žije,Že Je Šťastný.Ale po nějaké době mi to přestávalo stačit. Začala jsem toužit po jeho doteku. Po jeho přítomnosti. Bylo to čím dál horší. Nedalo se to zastavit,nebylo cesty z5. PO nějaké době toužení jsem ho Získala. Bylo to úžasné. Konečně cítit své sluníčko jak mě hladí. Byli jsme jen spolu. Nikdo jiný pro nás neexistoval.. Byl to prostě ráj. Nebe. Ale čas byl neuprosný a šel rychle vpřed. Nastal školní rok a času bylo méně a méně. Už nikdy to nebylo takové jako o prázdninách. Spolu sem s ním překonala hodně špatných věcí. Překonala jsem po jeho boku hodně nehezkých překážek. Zdálo se, že i přes málo času, který jsme a sebe měli, mi to s ním vydrží. Vždy jsem chtěla kluka, který umí mi dát najevo svou lásku, který si mě dokáže vážit. A já Ho našla! Vážně to byl můj anděl! Nikdy, ale nepochopil, co všechno pro mě znamená. Vždy jen sliboval, ale poslední dobou nesplnil. Vzdálil se, až nakonec utekl a nevrátí se již zpět. Ten Anděl byl a pořád je mé vše. Pro tohoto ani né člověka jsem byla ochotna položit svůj život.Všechno zahodit a zemřít pro něj. Asi si nikdy neuvědomil váhu lidského života. A nedošlo mu, co znamená, když mu dívka věnuje ten svůj. I když mi anděl odešel do nebe, navždy ho budu milovat, v pravém slova smyslu. Nikdo nikdy nepochopí co jsem k té osobě cítila. Nikdo se nikdy necítil tak, jako teď já. Netvrdím, že se mi zhroutil svět. Jen mě opustilo mé světlo. Už pro něj nejsem dost dobrá. Moje a jeho budoucnost ztratila smysl. Už pro něj neznamenám ani to, co mi dřív tvrdil. Já mu to ale nemám za zlé. Citům se poručit nedá. A pokud si to takt vybral, tak asi ví co dělá. Už navždy budu dýchat pro jednoho člověka. A jak jsem kolikrát řekla.. Nikdy ho nepřestanu milovat, navždy bude v mém srdci. Ano, ublížil mi. Vybral si. Jiní jsou mu dražší než já. Přestala jsem pro něj znamenat byť jen to, co mi kdysi říkával. Vzdálil se mi na druhý břeh a já ho nedokázala udržet. Přestala jsem pro něj býti paní úžasnou. Slzy, hořké slzy máčí mou tvář. Do mysli si navždy vypálím jednu jedinou větu, která byla naprosto upřímná: Při tobě já budu Stál ! ROK, ale potom, když jsem ho potřebovala nejvíce se to všechno změnilo, začala jsem pro něj býti tou špatnou. Nevím kde jsem udělala chybu. Vážně netuším. Ale jedním jsem si jistá. Že On pozná o kom toto všechno je.. třeba z něj zase bude citlivý můj Motášek.A nebo taky ne, Miluju Tě.
Autor Pengerka, 31.10.2011
Přečteno 248x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí