Válka na spadnutí...

Válka na spadnutí...

Anotace: -

Protože máme za dveřmi válku s Íránem, vytáhnu ze šuplete starší minipovídku o Izraeli a Palestině.

 

ŠEDIVÁ ZEĎ




 

Zdálo se mi o velké šedivé zdi mezi Izraelem a Palestinou. Na jedné straně bylo lidskou krví napsáno AŤ ŽIJE MÍR, na straně druhé lidskými výkaly někdo zrovna dopisoval AŤ ŽIJE LÁSKA.

Chtěl jsem se rozeběhnout za tím čmárajícím podivínem, ale nohy mne neposlechly. Zkoušel jsem na něj zakřičet, proč tak hanebně przní mír a lásku, ...ale selhal mi i hlas.

Když s nápisem skončil, odložil zapáchající štětku a otočil se.
"Máte problém?" zeptal se mě.
S hrůzou jsem zjistil, že se dívám do obličeje sám sobě. Úplně mě to vykolejilo, nebyl jsem schopen sám sobě odpovědět. Jenom jsem si pomyslel - doufám, že ti brzo dojde barva, hajzle.

Moje druhé já mi zašeptalo do ucha: "Tyhle dvě barvy nikdy nedojdou, je jí všude dost."

 

Autor Aťan, 11.11.2011
Přečteno 450x
Tipy 10
Poslední tipující: jvacl, Jeněcovevzduchukrásného, Radek.oslov.Šafárik, V.N.Losinský, Aťan
ikonkaKomentáře (45)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kéž by se něco hnulo ....
protože důvěra lidí je v troskách .... a lidovej hrdina už není poctivý a spravedlivý člověk, ....
ale gauner

jo, kdysi když jsem ještě věřil že i jednotlivec má šanci svým přičiněním vyčistit ten Augiášův chlív jsem si párkrát dobře naběhl .....
a tak jdem se na to vybod' ...

Párkrát při tom šlo i o život, ale s tím jsme s kolegy počítali.
Jen jme tehdy nevěděli že daleko horší je zatuhnout vtomhle hnoji a následná "smrt na ztrátu iluzí"

Nejsem si jist že pouliční revolta by mohla mít tu sílu narovnat nepravosti a pokřivenou morálku, nicméně pokud se najde dostatek rozhořčených spravedlvých ....i revolta má svou cenu a význam

23.11.2011 18:07:18 | HarryHH

To Harry - bouchej šampus - už je jistý že padne nejprohnilejší státní zastupitelství v Praze a Olomouci, vznikne speciální protikorupční státní zastupitelství, bude mít omezené funkční období vedoucích žalobců - jako je to na Slovensku, Rakousku... atd. Pokud ale nezačnou ihned zavírat velké ryby, pak už se demonstrovat musí, to snad uznáš:-)

23.11.2011 17:17:57 | Aťan

Harry, Harry ,zákon lidskosti je dán již dlouho a na to nemusíš být ani doktor teologie, DESATERO je i pro blbce:-).Jsem protestant a už v dětství, když jsme se učili jak katolická církev z lidí pumpovala peníze, například prodejem odpusků, tak se mi to vůbec nelíbilo.Jan Hus byl frajer, kterej se nebál a jasně ukázat na tento křesťanskopolitický a jiný HNUS.Až natáhneš brka a já taky, tak po nás ani pes neštěkne:-), ale Jan Hus s jeho učením lidskosti tu bude pořád.A To dneska potřebují lidé ze všeho nejvíce.Lidé vyzařují pyšnou, neosobní, arogantní auru a je jich čím dál víc a víc a přitom jsme všichni jen Boží červíci, všichni, i Ty:-).Hlavně, aby z toho nebyla nukl.válka.Buď zdráv, pragmatický bratře:-)

23.11.2011 15:03:47 | Jeněcovevzduchukrásného

To Harry - koukni do posledního Respektu č. 47 o Mostecké uhelné... Švýcaři to rozjeli a vypadá to móóóc dobře - ...odskáče to víc lidí, než Rampula s Romanem.

23.11.2011 09:41:54 | Aťan

Pro bratra a sestru ... Mr Šolera ... :-)

Záleží na tom kterýho stvořitele máš na mysli ... je jich mraky a čert se v nich vyznej ...

Co je dobro pro jednoho, ... je těžkej hřích pro druhého ...

takže pro jistotu se jim nemíchám do jejich nelehkých experimentů s aplikací užité víry ...
a snažím se jednoduše přežít tak jak mám evolučně nakódováno ...

což je vlastně v souladu s božími záměry ...

takže určitě má ze mě radost ... kluk ušatá ... :-))

23.11.2011 08:27:43 | HarryHH

Aťanovi ... add Martin Roman & spol.

... myslím že je to příliš vysoká hra na to , aby se veřejnost dozvěděla jak to skutečně bylo, padly exemplární tresty a hlavy všech zůčastněných ...

není to ale poraženectví z mé strany, je to jen vztek a bezmoc že na ultimátní řešení jsme již příliš měkcí a civilizovaní ...
protože ve středověku, pokud se někdo ze služebníků státu takto zachoval ... .... nepřežil do příštího dne ...

s jedinou vyjimkou ... že si ho pár dnů před tím vychutnali na mučidlech ... :-)

23.11.2011 08:19:41 | HarryHH

Harry, Harry, bloudíš ve tmě :-(, dnes se za Tebe asi pomodlím :-), vždyť jsme všichni bratři a sestry:-).Chlapče, chlapče Ty asi opravdu nikdy nepochopíš, že je nejen svět fyzický, ale i Svět Duchovní.
Máš jistě svědomí a Ty musíš sám cítit, co děláš dobře, hůře, či špatně, ale věs, že to co zde zasejeme, to sklidíme.Svědomí nám dal Stvořitel a tím se i odlišujem od zvířat.Svědomí, je Velmi, Velmi důležité!Ale i tak jsem fakt rád, že jsem Tě pobavil a rozesmál a to fakt upřímě.Mrkni na klinickou smrt, jsou to trošku pootevřená vrátka do jiného Světa. :-)

22.11.2011 18:47:58 | Jeněcovevzduchukrásného

Harry, ze spousty věcí mně je taky na blití, abych to poeticky popsal, ale když konkrétně budeme mluvit třeba o justici - přes rok se motám kolem kauzy Renaty Vesecké a Vlastimila Rampuly. Když jsem pozoroval jejich sebevědomé ksichty, vědomi si své nedotknutelnosti... teď si říkám, žádný strom neroste až do nebe. Ti co je "sestřelili" mají můj neskonalý obdiv.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1105/vite-jak-si-politici-zajistuji-beztrestnost

Momentálně probíhá velké tažení na Martina Romana a celou jeho bandu kolem, protože Vesecká s Rampulou jim už těžko pomůžou a ostatní justiční gauneři mají otřesenou pozici... to tvrdím zcela při smyslech. :-)

22.11.2011 15:57:29 | Aťan

... rád bych tomu věřil, ... a ještě radši viděl jak tihle hajzlíci konečně dostanou po koulích ...

***- ... jenže tihle hoši nejsou solitéry ...
... za nimi stojí všechny vládní partaje s davy zainteresovaných
kteří žerou, a žerou .... až se jim papulky nadouvaj ... :-) ... :-( :-(

takže tomu moc tomu nedávám, že by je nechali jen tak ukřižovat
a přijít o svý prebendy, krásný bezpracný příjmy a možnost vybírat a přerozdělovat daně do svých kapes ...

.... a justice ??, na tu bych moc nespoléhal ...
v podání našich soudců je to děvka prodejná ... co de na ruku tomu kdo platí ...

co spravedlnost a nestrannost dokáže znásilňovat na běžícím pásu ...

22.11.2011 15:27:51 | HarryHH

No jo, je to mazec... tyhle dva roky bude trochu fučet... Jsem zvědavej, jestli se konečně rozhýbe justice, když už ochránce mafiánů Rampula dostal kopačky, ...a v ÚOOZ je mírné zemětřesení, exRoman z exČEZu taky nemá nic jistého - je zajímavá doba, myslím si.

21.11.2011 14:15:35 | Aťan

... rozklik jsem ten článek pana Hnízdila a v diskuzi jsem četl pár názorů občanů znavených neutěšeným stavem našeho státu ...

a ano, ... koho volit ... když zleva i zprava je to to samý ... a Johnův ksichtích spravedliveho investigativce se nám najednou rozpliznul v obraz asvaltové stěny na záchodku IV. cenový skupiny .. .

Při všech revolucích jdou v první ředě rétoři, kteří kritizují současný pořádek, předkládají nádherné vize. ale nepřnášejí program a postup budoucího uspořádání hned za nimi v druhé řadě cynici, kteří už už se nedočkavě vrhají, aby v chaosu, než se poměry nově uspořádají, urvali co největší kořist.

Ne, Bakalovi NE ...


souhhlasim že ...

Babišovým vystoupením začalo další kolo privatizace a privátní parcelizace české politiky. Bakala, Babiš. Kdo bude další?

21.11.2011 14:06:04 | HarryHH

Harry, jak říkám, můžeš mít pravdu, ale třeba je to jinak - proto se zájmem čtu obě strany, viz pohled Babiše a jeho přívrženců:

http://ano2011.cz/

Rozhodně mu přičítám k dobru, že ten náš zatuchlý rybníček pořádně rozvířil, nuda s ním fakt není :-)

21.11.2011 13:45:31 | Aťan

To Aťan :

Myslím že nejsem zase takovej vševěd ... :-)

ale některý podnikatelský tahy pana Babiše v minulosti dost napovídají jakými metodami a přes jaké politické spojence dosahuje svých ekonomických cílů ...

proto ta skepse z mé strany ...

Babiš je v klidu a za vodou, jeho pozice je v těch levárnách pevná a jen to zkouší, ... co kdyby .....
... a byl by blbej kdyby to nezkusil když vidí že to funguje
protože teprve dostat se do politiky je ten správnej rybník kde se lověj miliardy ...

a když mu to vyjde, je to sázka na tutovku, protože zatím nikdy v tomhle státě kauzy spojené s klientelizmem a rozkrádáním nevylezly na světlo boží ....

a je tam velice jednoduchý proč - protože všechny partaje se na tomhle "výlovu" ... aktivně podílejí ...

21.11.2011 13:36:12 | HarryHH

Harry - už jsem si zvykl, že víš všechno dopředu a nejlíp, co? :-)

Honza Hnízdil taky z Babiše není kdovíjak odvázaný, sám jsem zvědavý co z Babiše vyleze, viz:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-hnizdil.php?itemid=14815

Ale že bych si byl už dopředu jistý že Babiš je stejný čuně jako Bárta, takovou jistotu na rozdíl od tebe nemám.

21.11.2011 13:04:29 | Aťan

Aťanova poznámka

.... ... ... ... .. na téma Babiš :

když mohl mít v minulém období volební úspěch gauner třetí kategorie ... Mr Bárta ...

... proč by to nemoh´ úspěšně tentokrát zkusit z první ligy strejda Babiš ...
... peněz na kampaň má dost, slogany co táhnou ... takže těžkej tah na bránu ... why not .. ??

a stádo vypatlanců bez paměti určitě taky sežene dohromady ...

není nad demokracii ... tak o co GO ..?? ...!! .... mu to přejme ...

méně již pak ale .... sobě ... :-(

21.11.2011 12:52:20 | HarryHH

Harry co se rozčiluješ, proboha?... na tomto webu dávám informace, které jsou zajímavý pro mě, a koho dalšího to taky zajímá, budu jenom rád. Do zbraně tě nenutím, nebo jo? Tak tady zase nedělej dusno, buď tý dobroty.

21.11.2011 12:51:57 | Aťan

To: Iv.

... ale jo Ivko, ... klidně přemejšlej a dál se snaž ...

vidím okolo sebe čím dále více změn / k dobrému samozřejmě .. /
... PRÁVĚ PŘIČINĚNÍM TAKOVyCH PŘEMÝŠLIVCŮ A SNAŽIVCŮ JAKO TY, .... + Atík a spol ...
/ měl bych tu taky fouknout pár odkazů cool snaživců .. aby obecenstvo vidělo že i já snaze ... dávám zelenou /

Bravo, .. jen tak dál ... !!

fakt už se blejská na lepší časy ... a kdo to nevidí je slepej slepejš ....

No a Áťa, .... o toho obavy mít nemusíš ...
ten až to rupne, do mundůru určitě nemusí ... má určitě modrou ... "-))
:-))

21.11.2011 12:39:08 | HarryHH

To : Mr Šoller

" ..... a …KDO JMENOVITĚ… za tím vším vlastně stojí…,
tak já Ti na to Harry odpovím, Stvořitel, Bůh.Chce to jenom jedno, abys tomu uvěřil, .... "

Tak tohle je takovej žvást, až to mlátí dveřma ...:-))
Nic ve zlym, ale tomuhle tak jak to podáváš se nedá uvěřit ani po provedené lobotomii ... natož pak při smyslech ...

Jo, klidně věř, věř si v cokoli, v kohokoli .... a hlavně uvěř sám sobě že jsi našel správnej bezpracnej recept na plnohodnotný posmrtný život.

***- ... to je tutovka, jako že já zase neuniknu plamenům pekelným ... :-)

21.11.2011 12:23:59 | HarryHH

mňam:-)))

17.11.2011 18:10:54 | Aťan

No,to je Ti podobný :)
Tak HarrymuHaHa řekni,třeba Ti vyhoví :)

17.11.2011 17:58:30 | Iv

:-)) ...navrhuji svléknout mundůůůry...

17.11.2011 16:54:17 | Aťan

Já bych chtěla mít ve všem tak jasno jako Harry.
Proč nad něčím přemejšlet a o cokoliv se snažit,když je všechno předem jasný?
Pohoda.
Aťane fakt už to neřeš,počkej až to přijde pak oblíknem mundůry a je to.
A nebo jsme měli už jako novorozenci spáchat sebevraždu,k čemu žít,vždyť člověk stejně jednou zemře,tak je to zbytečný.
Harry a jak víš co se dělo tisíce let lidský existence,to už žiješ tak dlouho?

17.11.2011 15:49:19 | Iv

Paul- Jo, rozumím, to co píšeš z 15.11, má větší hloubku.Technika drtí většinu lidí a hlavně mladé, nezkušené, aniž by si to uvědomovali:-(.Já jsem si to uvědomil, když jsem konečně musel uznat, že asi začínám být závislák na Literu a na počítači vůbec.A tak tady máme v lékařstí zase novou diaknózu.
A to jsou důsledky moderního vývoje lidstva.Děti strácejí dětství, kopce se sněhem za domem už jsou dlouho prázdné a Bohužel z idí vyrůstají necitliví "roboti".Kam tohle půjde dál, to ví jenom Bůh, ale růžově to nevidím, jako vždy v dějinách lidských, ať už s novým výdobytkem-ocelovými meči, nebo-nukleární sílou.

Harry- k tvému - a ...KDO JMENOVITĚ... za tím vším vlastně stojí...,
tak já Ti na to Harry odpovím, Stvořitel, Bůh.Chce to jenom jedno, abys tomu uvěřil, ale To bude a nejen pro Tebe, asi hodně těžké.Ale věř mi, je To Krásné a fakt Upřímně bych Ti to přál a věř, že by jsi měl v mnoha věcech, mnohem jasno.

17.11.2011 10:03:45 | Jeněcovevzduchukrásného

Paule, kroužkování byla jen první viditelnější forma protestu, která pár "vlivných" vyděsila, viz. Langr a spol. Ti gauneři nahoře se jednotlivců vůbec nebojí, tuhle zkušenost má vyzkoušeno hromada lidí. ...Lidí čestných, chytrých, pracovitých - ale jak říkám, "sólo" jim to bylo proti mafii prd platný. Proto internetový pokus informovat co nejvíce lidí a přemluvit je o správné věci - tím myslím budoucí papaláše transparentně, permanentně, veřejně kontrolovat, jako je to např. ve Švýcarsku. Jsem opatrný optimista, letos je zapojeno mnohem víc lidí než vloni. Např. tohle jsou užitečné weby:

http://www.zindex.cz/

http://www.otevrete.cz/cs/

Tyhle aktivity rostou jako houby po dešti... tak z toho mám radost zase já :-)

17.11.2011 05:59:17 | Aťan

Harry, ale jo, vím co tím chceš říct, ale pak to vede k dalšímu extrému - raději nedělat nic, abych nevypadal jako blbec, který někomu skočil na špek.

Např. tohle je frajeřina, která se mi moc líbí, viz Tomáš Hanák:
http://zpravy.idnes.cz/video-zapiste-ceske-anonymni-akcie-na-seznam-unesco-zada-herec-hanak-11i-/domaci.aspx?c=A111108_122513_domaci_taj

http://www.eps.cz/pankrac/

Jak jinak chceš uplatňovat kontrolu zespodu, když budeš mlčet, nic nepodpoříš, nevylezeš na ulici do demonstrace aby ses náhodou nezesměšnil, necítil se zmanipulovanej, atd...?

Docela by mě zajímala tvoje reakce na Babiše - podpořit, nebo mu totálně nevěřit? ...miliardáři hnusnýmu :-)

http://ano2011.cz/

16.11.2011 17:54:29 | Aťan

Já vím, ale dovolím si kacířskou myšlenku.
Nikdy v historii jednotlivec neotočil kolem dějin ...i když je nám to ze všech stran servírováno až tomu nakonec všichni věŕí. Vždy v pokročilejších dobách to byly skryté skupiny sociálních a vojenských stratégů a finančníků které využily změn klimatu ve společnosti ke znásobení svých zisků a moci.
A já už mam dost týhle pseudoliberality kdy i "vysoce informovaný" jedinec nakonec dojde k tomu že je jen zmanipulovanou loutkou jejich her

16.11.2011 16:16:30 | HarryHH

Harry, mám rád lidi, kteří se trochu snaží a internet jim velice napomohl, např.:
http://occupywallst.org/

...a různých akcí k mé spokojenosti přibývá i v ČR. Samozřejmě - lidí, kteří říkají že to stejně nemá cenu, je většina, to mně je jasný... ale ty moc rád nemám:-)

Na Literu si jen povídáme, nic víc... akce, kde se něco děje, probíhají mimo amatérské literární servery. Ale čím víc lidí je "v obraze", tím líp.

16.11.2011 10:46:33 | Aťan

je to stejný po tisice let lidský existence ...
Proč by to mělo být dneska jiný ??
...a že každej moula může může komunikovat s každým okolo zeměkoule, a mít pocit že jeho kecy mají na něco vliv .. ?? .. :-))
nedejte se vysmát ... koho to zajímá, kdo z šíbrů tohodle světa bzučení hmyzu bere jako argument ...

jo, samozřejmě je spousta otázek

čí ... / jmenovitě / je to vlastně zájem ...
jaký ... je skutečný důvod těchto událostí ..
v čí prospěch se bude zabíjet a ničit dílo lidských rukou, ... a devastovat tisiciletá kultura...
jak a kam NÁS to posune ... a ČEHO VLASTNĚ DOSÁHNEME ... jako celek, jako nejvýše postavený živočišný druh ...

a ... KDO JMENOVITĚ... za tím vším vlasně stojí ...

---------------------------- ***************** -------------------------------------

... tohle se ale nikdo nikdy nedozví ... takže na to sere pejsek puňťa
a že se pár borců tady snaží o "zasvěcenou " analýzu je k s míchu,
protože vychází zase jen ze zkreslených a zmanipulovaných údajů vhozených rukou imagologů do žlabu ke konzumaci veřejností ...

Prostě je třeba se smířit s tím že až zazní polnice hlas, oblečeme mudůry ...
a jestli chceme a nebo nechceme na to se nebude nikdo ptát ...
a ve jménu Boha,ĎÁBLA a nebo všech svatých půjdeme bez rozdílu všichni dělat tuhle hnusnou práci

... protože za a. ) nebudeme mít na výběr
za b. ) je lepší zemřít jako pseudobojovník za "lepší příští" - než se nechat "vlastními" popravit
/ za neúčast na téhle "vlastenecké povinnosti" která je nám předepsána ústavou .... :-( /

***- .... jinak samozřemě koho tyhle možnosti neosloví, můžete sehnat nějaký finance / třeba od člověka v tísni ... :-) / a pustit se bo organizování svý soukromý odbojový guerily v hospodě při mariáši ...

na závěr pak bych si dovolil pár veršů Franty Gelnera,
kterej byl sice více pacifista, volnomyšlenkář a ochlasta, a tahle vyhlídka ho taky dost deptala ...
stejně ji ale generalizoval v duchu mé předchozí poznámky ..:


.... nutno v životě účast mít
nutno přidat se k nějaké straně
a srdce při tom nastavit
dobře mířené ráně ...

*

16.11.2011 07:42:35 | HarryHH

Paul - Každý, ale přeci dělá co umí, jak píše Aťan a to tady bylo, je a bude vždy, technika, netechnika, myslím, že v tom to není.Je to zase jenom a jenom o tom samém a to, jak k tomu, k životu, k lidem, k přírodě... budem přistupovat jako jednotlivci a o tady přeci bylo vždy, jako teď.Já u reklam vypínám zvuk, nechci si násiím nechat nacpat s..... do hlavy.Spousta věcí můžeme ovlivnit a nenechat se "znásilňovat.":-)

15.11.2011 18:35:44 | Jeněcovevzduchukrásného

Paule, ale vědět všechno o používaných technologiích je nad lidské síly, proto existuje specializace. (Dva dni jsem čuměl do manuálu nové TV...) Mně se líbilo co psal čurchlastka: vyvážit duchovno s materiálnem 50 na 50.

Koruno československá, už jsem dal odhad, doufám že vítězný. Cenu pošli do nadace Chantal Poullain...:-)

(ještě zkusím popřemýšlet)

14.11.2011 17:22:35 | Aťan

Aťane, teď je ještě mír, pojď radši hádat další autogram:-) Mám jich už jen 698.
:-)
¨*!*¨

14.11.2011 17:07:29 |

Honzo, velký souhlas.

14.11.2011 16:13:25 | Aťan

Chlapi, proč všechno špatné hážeme na přírodu, na osud, na Boha...., nemůžem si za to, že jsou války My Sami??Kdyby nebyly války-lidská chamtivost a pýcha, tak už jsme mohli mít již své astronauty na Marsu a mohli jsme být již o Větší krok dále.A tam je místa dost a když né tam, tak jinde.Máme již nejen vizi, ale i velký technický posun za velmi krátký čas jako nikdy v dějinách lidstva, vizi jako Verne, ale ten měl tenkrát jen tu racionální vizi.
Lidi Dokáží Fantastické věci, jen kdyby nebylo té stupidní chamtivosti a pýchy a pokud budem dále egoističtí, agresivní a pyšní tak si to zase pos...., zbrzdíme se, ale i tak budeme ve vývoji pokračovat, je to v nás!, tak je Psáno.

14.11.2011 12:54:33 | Jeněcovevzduchukrásného

Paule, určitě myslíš tohle:
http://www.bux.cz/knihy/109816-doba-jedova.html?utm_source=google&utm_medium=searchppc&utm_term=ppc-bestsellery&utm_campaign=2008&gclid=CLCmvZnis6wCFQINfAodrRj-og

...no, to bude taky počteníčko...
Ještě se vrátím k TV... v dokumentu o geneticky šlechtěných odrůdách reportér jezdil po celém světě a porovnával všechny dostupný informace pro a proti, ...tak to bylo taky hodně zajímavý...

13.11.2011 13:03:15 | Aťan

Hele dyť my říkáme jinejma slovama oba v podstatě totéž, já jdu radši vytřít barák, jsemť, coby partaj, na řadě...

13.11.2011 13:01:02 |

Dodám - včera jsem viděl dokument o černobylské zakázané oblasti z důvodu jaderné katastrofy. To bys koukal, jak se tam přírodičce náramně daří, že lidi konečně vypadli, nic nešlechtí, nekácí, neloví, neregulují, nevysazují naplánované určité stromy v řadě jako vojáky... a podobné zhovadilosti.

Až to tady totálně lidi všechno zničí a vypadnou, Příroda si během chvilky poradí, nemám o ni vůbec strach.

13.11.2011 12:56:22 | Aťan

koruno - nesere:) Přehlédl jsi zmínku o mnohamiliardové časové lince (roky) tzv. Přírody. Lidé matičku Zemi ve větší míře poškozují cca 50 let. Buďto to půjde v dalších stoletích k lepšímu, anebo pochcípeme. Obojí je matičce Zemi v té kratičké časové pidiepizodce naprosto jedno, nepřeceňujme egoisticky lidský význam pro Zemi a Přírodu, ta na nás z vysoka...

13.11.2011 12:47:02 | Aťan

Dodávám - jedno smítko na rukávu nese.e asi nikoho, ale 7 miliard smítek, toho si nejen nelze nevšimnout, ale je dost pravděpodobné, že to už majitele rukávu se-e. Ne-e?

¨*!*

13.11.2011 12:29:49 |

Moment, nerozumíme si. Jasně že planetě jsme ukradení, ale přírodě ne. Jsme součástí přírody - fauny - a přemnožili jsme se.
Psal jsem přeci že příroda se stará...

Takže přeci jenom: se-eme! A ne že nese-eme. :-)

¨*!*¨

13.11.2011 12:25:15 |

...koruno - nese.eme:-) jsme jen nicotná epizodka v jejím mnohamiliardovém časovém putování. Se.e tě snad například kousek smítka, které ti ulpělo na rukávu? Většinou si takové prkotiny ani nevšimneš.

13.11.2011 12:07:58 | Aťan

Myslím, že nám dává dost najevo, že jí ukradení nejsme v tom smyslu, že ji se.eme.
"*!*¨

13.11.2011 09:19:41 |

Koruno, trochu zapolemizuju, aby to bylo zajímavější. Říkáš: "Příroda se nyní stará o to, aby tomu tak nebylo."

Myslím si, že Přírodě je to fuk, má jiné starosti, lidská rasa je jí úplně ukradená.
Příroda tu bude i dlouho po nás, zase v klidu obnoví co my lidé zprznili, času má dost.:-)

13.11.2011 09:02:15 | Aťan

Promiň mi tento názor: Planeta je přeplněna lidmi. Příroda se nyní stará o to, aby tomu tak nebylo. To jest: "nakazila" na začátku tohoto století lidstvo nervozitou, neuvěřitelnou blbostí, neschopností cokoliv racionálně řešit.. dále strachem a chamtivostí. Málokdo si to připustí, ale lítá v tom naprosto každej - já, Ty, on, ona, ono.
Tento stav se stupňuje, vznikají nedorozumění, omyly, krize, národy chudnou, havárie, bojůvky, vzájemné slovní napadání představitelů států, atentáty.. třenice....... až válka jak prase. Nic jiného než toto v tom není a nikdy nebylo. Máš tudíž pravdu v tom, že válce zabránit prostě nejde, leda násilím - a jsme zpět: válka.

Mimochodem - pro odlehčení - pár citátů:

Když roste tolik hub, tak to bude válka... /Ota Pavel/

U břízek a boroviček na dvorku - na sídlišti - nám vyrostlo letos pět červených muchomůrek - nikdy tam nebyly, nerostly, pouze holubinky. Letos jsem nasbíral hub - od jara do konce září - jako nikdy v životě, pravé hříbky a žampióny na nezvyklých místech. /já/

...a to nemluvím o liškách, celé stráně byly pokryty trsy lišek.../Jára Cimrman/

13.11.2011 08:42:54 |

No jo... připravují to léta. Trochu si uvolní ruce v Iráku a v Afghánistánu, a pak to bude lítat. Všechno sice ukazuje na to, že začne Izrael s Brity, ale překvapení jsou možná. Bolí mě, že není účinná síla, která by válce zabránila.

12.11.2011 10:14:27 | Aťan

Aťane, souhlasím s Tebou, myslím, že válka opravdu bude a začne to jak píšeš z Íránu.Nejsem naivka, abych uvěřil, že vyvíjí jadernou sílu na svoje at. elektrárny.Jejich Šéf, bude chtít jistě překonat Hitlera:-((a toto si myslím již dva roky.

12.11.2011 10:04:51 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí