"Lhal jsi mi"ale já se v tobě mýlila

"Lhal jsi mi"ale já se v tobě mýlila

Anotace: Pro někoho muže ten druhý znamenat tolik že se pronej vzdá životu jen aby mu dokázal že se ten druhý mýlil.........prosím o komentáře!!

Řekl jsi mi:“Miluji tě a udělám to co budeš chtít jen mě neopouštěj“Snad přemýšlel jsi když si mi tohle pověděl měl si před sebou celý svět a mě dívku,která byla podle tvých slov tvoje „všechno“.Tak proč jseš takový sobec proč jsi mi tvrdil jak mě miluješ a přitom si myslel jenom na sebe,říkal jsi mi do očí,že pro mě uděláš všecko co budu chtít ale ať tě neopouštím,tak proč si mě nechal odejít??……Proč si mě podvedl a teď prosíš o odpuštění……..„Promiň byl jsem hlupák“.Proč jsi nemohl přijít dřív a říct mi tohle do očí možná bych ti dokázala odpustit,ale teď už ne je pozdě je pozdě na všechno na lítost,omluvy,provinění,kterým jsi mě dohnal až jsem až za hranice života smrtelníků.Vidíš to teď tu sedíš a prosíš mě ať se čas vrátí zpět,ale to nejde čas se nikdy nevrátí a činny nevymažeš pouhým mávnutím ruky nebo snad slovy promiň.Taky jsi mi říkával,že dokážu všechno když budu chtít tak proč mi to nejde??…….Proč když se tolik moc snažím nejde mi ten jeden hloupý den co zničil všechno co jsem spolu prožily vymazat z kalendáře a jako by vůbec nebyl??Snad už i v tomhle jsi mi lhal??Tak proč??Je aspoň něco v čem si mi aspoň jednou řekl pravdu??Snad ano snad neslýchala jsem od tebe jenom pouhé lži.I když jsem už tu…………….tady kde nic necítím kde mám pro sebe celí svět a jsem tu v bezpečí vím,že mi už nikdo nemůže ublížit………Tak přesto tě vidím,že toho lituješ snad nelžeš mi i teď u mého hrobu,který je zavátý barevným listím a jenom plamínek z hořící svíčky upoutá kolemjdoucí.Snad se někdy dočkám odpovědi na kterou tak dlouho čekám,čekám na odpověď která mi snad vezme moje obavy že náš vztah nebyl jenom o lžích.No a teď jsem se dočkala pamatuješ jak jsme se pohádali a já sem ti řekla ať zamnou nechodíš a necháš mě být???Tehdy jsi mi řekl větu kterou jsem nebrala vážně řekl jsi:“Půjdu za tebou kamkoliv“………ano teď už vím že v tomhle jsi mi nelhal dočkala jsem se odpovědi na kterou jsem tak dlouho čekala………..snad ale nechtěla jsem abys si kvůli mně vzal život,právě teď u mého hrobu snad tohle je tvůj důkaz lásky a toho že si mi nelhal!!Teď už vím že naše láska byla opětovaná………….já zemřela pro tebe a ty zase promne……… ale co když mi ublížíš znova i v tomto světě „bezpečí“ a nekonečných možností co když i tady uděláš chybu,která mi ublíží???Kam půjdu???je snad ještě jiný svět??Nebo je tohle už poslední možnost kam se můžeme dostat??Tak na tohle mi už odpověď nedáš snad možná že i ano když mi znova ublížíš a co pak já vám kam budu schopná kvůli tobě jít???proč se zabývám otázkou na kterou stejně odpověď nedostanu??Nemusel jsi jít zamnou snad jen dokázat jsi mi chtěl že aspoň jedenkrát jsi mi nelhal!!A tak teď tě prosím já……..ODPUSŤ mi že kvůli mé touze po odpovědi jsi musel se vzdát života abys mi to dokázal……………Teď už vím však že jsi mě opravdu miloval když jsi se vzdal života abys mi dokázal že jsem se v tobě mýlila………
Autor llucinka886, 05.01.2007
Přečteno 537x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí