Konec

Konec

Anotace: I. část

Stála na mýtině, kde zemřeli všichni její příbuzní. Neměla už nikoho. Sestru, matku ani otce, všichni zemřeli. Teď si to vyčítá. Není to však její chyba. Ona však si to nechce připustit. Myslí si, že zemřeli kvůli ní, že kdyby tu teď nebyla ona, byli by tu. Není to pravda. Kdyby tu teď nebyla, nebyl by tu nikdo. Ona je, všechny ostatní, zachránila. Jak jen si to může dál vyčítat? Všichni jí to přece říkaj. Ona si však myslí svoje. ´Ať si mluví, já vím své.´ Takle to ale nebylo. Oni zemřeli, protože tam byl bezohledný řidič. Byl opilý. Jemu se nic nestalo. Ale její rodiče.....

Byla to tragická noc, druhý den se o tom psalo ve vešech novinách, ty články byly zdrcující a hlásaly: ´Bezohledný řidič zabil desetileté holčičce celou rodinu´, ´Desetiletá holčička už nemá rodinu´, ´Řidič-zabiják z místa nehody ujel. Malá holčička zůstala sama.´Dál snad ani nemusím jmenovat. Ovšem ptáte se jak to, že si myslela že je to kvůli ní? Proč ostatní zachránila?

Má zvláštní dar. Vidí totiž do budoucnosti. Je tomu už pět let co se to stalo. Co bohužel nezachránila svou rodinu, ale zachránila všechny ostatní, z celé vesnice. "Jak bys tomu chtěla zabránit? Vždyť byl na mol, tak že ani po dvou dnech, když ho dopadli nevěděl svoje jméno a ani to že řídil." říkali jí lidé, ale ona jim odpovídala: "Třeba si jen vymýšlel, že to neví, aby mu dali menší trest, ale to mu nepomohlo, pak dostal ještě vyšší." Nakonec dostal ten nejvyššší trest: TREST SMRTI!!!

V den jeho popravy přišla k němu do cely a zeptala se ho na jedinou věc: "Víš kdo jsem?" "Ne" odpověděl "Já jsem ta, jenž si zabil matku, otce a mladší sestru. Já jsem je milovala. Dokud jsi je nezabil." Poté začal litovat, že vůbec kdy pil. Na závěr mu řekla ještě jednu věc: "Já ti odpuštím." A to ho dostalo. Měl kdysy přítelkini a čekal s ní dítě. Ale ona nakonec zemřela při porodu. Nezachránili ani dítě. Od té doby začal svoji prázdnotu zapíjet alkoholem. Teď skončil tady a jde si pro smrt.

Z Issi se stal velký samotář. Přestala mluvit. Poslali jí tedy k psychiatrovi. Řekl, že potřebuje čas, aby se z toho dostala. To jí řekl před čtyřmi lety. Bylo to s ní tak hrozné, že její teta co jí měla na starosti, musela do blázince, protože si žačala povídat s květinami, jako kdyby to byly lidé. Věřila, že na ní mluví, že jí odpovídají a že jí schovávají různé věci. Ohledně těch věcí, byla už starší a měla Alzhajmrovu nemoc. Proto také odešla.

Issi zůstala sama, protože neměla žádné příbuzné. Dostala tetin dům, a velké bohatství po rodičích a tetě. Vypadalo to jako super život, ale ne pro ni. Z obrovského třípatrového domu nevyužívala jediný pokoj. Ani její pokoj, pokoj ve kterém viděla co se stane, kdy se rodiče vrátí z nákupu, kdy k ní sestra přijde pro pomoc......A viděla tu také jak zahyne celá vesnice, kvůli tomu řidiči, který nakonec zabil "jen" její rodinu. Nemohla už nic dělat, ikdyž měla jakési vidění, nezmohla už nic. Jak si jen mohla tolik věřit, že to všechno zachrání? Stačil jediný telefonát, a.....
Sice odvrátila smrt celé vesnice, ale nezabránila smrti své rodiny.
Autor Mejaleleth, 11.06.2012
Přečteno 321x
Tipy 2
Poslední tipující: poeta
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc se tesim na dalsi cast..

11.06.2012 22:42:27 | poeta

Děkuji :-) Doufám, že se Ti bude líbit jako tenhle ;-)

12.06.2012 11:59:39 | Mejaleleth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí