Proč ten muž křičel?

Proč ten muž křičel?

Anotace: Co dodat? Snad jen, že kritiku očekávám a vítám..

V Jedlové ulici si stoupnul muž doprostřed chodníku a hlasitě křičel.
„Aááááuááááuáááá“
Zhruba po deseti minutách na něj místní zavolali policii.
„Co tu řvete?“ zeptala se ho dvoučlenná policejní hlídka.
„Chcete vědět, proč řvu? Tak pojďte se mnou.“
Policisté se na sebe podívali, pokrčili rameny a šli s mužem.
Vedl je Smrkovou ulicí a na nároží zahnul do ulice Březové.
„A kam jako jdeme?“ zeptal se netrpělivě jeden z policistů.
To šli zrovna kolem přízemního bytu pana Kadeřábka.
Následně došlo k nečekaně smutné události. Pan Kadeřábek si zapálil fajfku a dům vyletěl do povětří, protože asi hodinu před tím špatně zavřel plyn u sporáku.
Paradoxní na tom bylo, že pan Kadeřábek nehodu přežil, kdežto muž, který křičel, i oba policisté zemřeli.
Proč muž křičel se tím pádem nepodařilo zjistit.

Vyšetřovatel G.H. dostal za úkol zjistit od pozůstalých důvod, proč muž křičel.
Nejprve ale zašel do papírnictví, aby se zeptal jestli mají krmivo pro rybičky.
„Tady? Krmivo pro rybičky? To nemáme,“ povídá prodavačka. „My jsme papírnictví, víte?“
„Aha, promiňte," říká policista, ale tu si povšimne, že prodavačka má na oku čerstvý monokl.
„Co se vám stalo?“ zeptá se.
„Chcete vědět, co se mi stalo? Tak pojďte se mnou.“

Prodavačka vyšla z obchodu a naznačila policistovi, ať ji následuje.
G.H. Pokrčil rameny a šel za ní.
Vedla ho ulicí Topolovou, která je velmi dlouhá.
„A kam to vlastně jdeme?“ zeptal se vyšetřovatel.
To šli právěkolem domu, u jehož střechy jistý pan Havlíček neodborně montoval okapovou rouru. Roura mu vyklouzla z rukou a dopadla na pana G.H. tak nešikovně, že mu způsobila vážné zranění obličeje.
G.H. byl odvezen do nemocnice, kde zemřel na podvýživu. Ten rok byla totiž ve všech nemocnicích přijata obzvláště přísná úsporná opatření.

Nebylo tedy zjištěno vůbec nic.

Nespokojenému čtenáři snad jen můžeme prozradit, že pan Kadeřábek a pan Havlíček jsou bratři, ovšem ani jeden z nich o tom nemá ani tušení.
Chcete vědět jak k tomu došlo?
Tak dobře, pojďte se mnou... Půjdeme tadyhle tím směrem, Ořešakovou ulicí a pak zahnem vpravo do Kaštanové.
Autor Matty_D, 17.07.2012
Přečteno 199x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

po prvním odstavci se mi nechtělo číst dál, ten výbuch Kadeřábka mi přišel ujetý.Pokračoval jsem a začalo mě to bavit:)Došlo mi, o co asi půjde a trefil jsem se. S G.H. ,který skonal po přísných opatřeních v nemocnicích jsi mě donutil se smát a závěr do Kaštanové byl fajn. :)

Nevím kde jsi čerpal inspiraci, já znám takový vtip, možná jsi ho jen rozepsal, nicméně dobře. Pokud je ti 14náct, tak je to moc pěkně napsáno a bez chyb. Takže resumé, docela mě to bavilo

17.07.2012 21:08:48 | kočkopes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí