Paradise

Paradise

Anotace: :-)

Vjedete-li do malé vesnice s velkým V na začátku, zabočte v prudké zatáčce na křižovatce vpravo a jeďte do kopce.
Jeďte a dívejte se na tu cestu dlážděnou kostkami. A až objevíte velký šedý dům s cedulí nad tveřmi, zsatavte. Já jsem si ještě nikdy nečetla, co je na ní napsané. Mou maličkost vždycky upoutala okna ve dvou nejvyšších patrech.
Pokud pojedete onou cestou ve dne, cedule nad dveřmi si nevšimnete, plakátů na nich už vůbec a k oknům se vám vzhlížet nebude chtít.
Celý dům je ve dne zcela zapadající mezi ostatní. Zídka u zmíněných dveří vám přijde na nic, cesta škaredá a když púřece jen vzhlídnete k oknům, bude vám připadat bílá, oprýskaná barva, zapatlaná okna, pootevřené ventilačky a žádný výhled dovnitř jako codela nudný pohled.
Úplně jsem se lekla, když jsem ji tak viděla.
proto vám doporučuji, je´dte tam až večer, kolem desáté hodiny. Nebudete věřit, jak se váš názor změní.
Dveře budou sice otevřené, ale uvnitř bude světlo. Na škaredé cestě bude stát hromada aut a kolem nich lidé, co postupně budou vcházet dovnitř.
V tu chvíli se mrkněte do oken. Z jedné řady půjde fialové světlo. Takovéto, co nechává svítit všechno bílé na vás. Bude se s zněj linout hromada kouře, bílo šedý mrak dýmu z cigaret, často uslyšíte slova nebo někdo vyletí ze dveří a zídka mu bude sloužit jako slušné opěradlo. Z druhé řady oken pak bude vřískat hudba-jeden hit za druhým.
Začnete mít chuť zaplatit vstupné, vběhnout na parket a začít tančit.
A pokud mě třeba někdy v sobotu budete hledat takhle zvečera, najdete mě jenom tam...samozřejmě vevnitř. Ale vnitřek vám popisovat nebudu. ten každý vidí jinak. Jedno je jisté, pokud budete s přáteli...
Autor Aaliyan, 13.01.2007
Přečteno 249x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na nulu to zas není, ale když myslíš...

16.01.2007 10:09:00 | Gina Rocca

No tak sem dejte klidně i nulu...nebylo to určené ne liter, jenže já sem automaticky dávám všechno. Tohle...prostě to patřilo jinam a patří.

14.01.2007 18:17:00 | Aaliyan

Není to povídka, je to popis. A dost slabý. Zvládla bys to líp, mnohem líp. Proč se držíš reality? Proč radši nepopíšeš, jak to místo vidíš ty? Nebo spíš jak to místo cítíš, protože pokud můžu posoudit, tak to místo není jen místem, není to jenom ten dům se světly a hudbou... proč jsi nám neukázala, jak ten dům vypadá pro tebe?
Procenta ti tam nedám, protože by to bylo hodně dole...

14.01.2007 17:09:00 | Gina Rocca

Nějak jsem to nepochopila..

13.01.2007 19:03:00 | Lady Karneval

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí