Emil Žiga

Emil Žiga

Anotace: Jednou jsem se ve škole nudil a tohle ze mě vypadlo...

Včéra sem se poflakoval po tom našem supercity.Malej smutnej a neholenej chlapík,ve starym roztrhanym,kdysi moc nébl,obleku,nečesaný pačesy napůl skrytý pod původně černym,dneska však časem vybledlym,kloboukem po dědečkovi nebožky ženy.Na smradlavých nohách tmavé polobotky,co sem v pátek ránonašel vopuštěný u jednoho kontejnéru.Co ty lidi dneska všecko nevyhoděj ?!
A tak sem došel až k Hypernově,kde sem se posadil na lavičku u vchodu,abych si zapálil cigaretu.tu sem vysomroval vod jednoho sígra z gymplu za to,že sem mu koupil krabičku,páč jemu by jí neprodali.Lidi se na mě šklebili a v očích jim byl vidět výsměch,jako vždycky.Nedivim se jim...Ze všech nejvíc mě ale sere ten Dr. Baumisch - skurvená německá krysa co se mě pokaždý snaží co nejvíc dát najevo,že to von je z nás dvou pán,skopčák zasraná.Fotra měl v gestapu a po revoluci v osdesátym devátym se sem vrátil,založil si firmu a myslí že je tady král!
Já ve svym postavení mu musim přitakávat,když na mě mluví tou svojí skurvenou špatnou češtinou s kurevsky citelnym německym přízvukem,a to mu dělá moc dobře.Vždycky mam sto chutí mu chrstnout horký kafe do xichtu,ale pak si uvědomim že bych si musel znova tak pracně schánět drobáky na nový...
Jinak žiju posledních sedm let hlavně z polívky vod starý Jiřiny Karasový.Polívka je řitká sračka a baba nevypadá vo moc líp,ale nikoho jinýho nemam až na ty krysy co semnou žijou pod mostem tam za městem.
Vobčas si zajdu posedět do hospody,to když mam kliku že seženu dvacku na pívo.Až zavřou,táhnu pak ,,domu",pod most.
Když chčije,sem šťastnej že se můžu opláchnout tou přírodní sprchou z nebe,proto mam rád deštivý léta. d
Takhle já si teď žiju,sám a sám se svojí beznadějí...
Autor Luki, 26.12.2012
Přečteno 361x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí