Romantický život

Romantický život

Anotace: tomu, kdo je takový

Romantické příběhy o nekonečné lásce...to ty nemusíš a nemusíš ani romantický život.
Ten tvůj život je jako jasná noční obloha-černá , ale plná světlých bodů, kteréneustále svítí na cestu a ty mš štěstí, že ať jdeš doprava nebo doleva, všude vidíš, v dálce nebo blízko, světlo. A jednou za čas narazíš na takový obrovský světlý bod-na skutečné obloze se mu říká měsíc. Ten ale ubývá nebo naopak roste...stejně jako ty. Jednou záříš do všech koutů a jindy jsi jen vyhaslá hvězda, co padá k Zemi. Ale to nic! To se stává, každý má někdy pocit, že letí dolů. z toho si nic nedělej!
Stejně, jako ještě nikdo neprozkoumal celou oblohu, jsi ty, neprozkoumala celý svůj život. Koho to zajímá, jestli Zemi vcucne černá díra...každý chce žít. a sebevrah je ulejvák, protože život je boj a z boje se neutíká. A tebe taky přece nezajímá, kdy umřeš.
nemáš romantický život plný kytek-a nemáš žádných dvacet růží v kytici od svého "miláčka". někde v krabici možná najdeš první dopis od své první velké lásky...ale na sto procent tam najdeš i ten, kdy ti píše, že zmíněné lásky je konec. Ale jak říkám, ty dopisy jsou někde v krabici někde na poličce někde nad postelí...
...na louce jsou stovky květin a ty se díváš, jak rostou. Sice to nevidíš, ale nemůžeš, ale můžeš si to alespoň namlouvat. Hmm... za pár dní najdeš na louce jen trávu. A určitě to nejsi ty, co všechny ty kytky vytrhala, dala je do vázy a řekla: "maminko, ty jsou pro tebe."
Na podobné věty a vyznání a skutky ke své rodině a blízkým nemáš svůj život dostatečně romanitcký a aby to pro tebe byla aspoň nutnost? na to jsi moc hrdá
Autor Aaliyan, 21.01.2007
Přečteno 325x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbí se mi ta pocitovost, která z toho čiší, mám na věc stejný názor. A nejvíc mě zaujala myšlenka, že sebevrah je ulejvák, pro tebe je to celkem neobvyklý pozitivní pohled na věc.:o) jinak bych taky chtěla upozornit na množství překlepů, sem tam se to dá, ale bacha na to. Líbííííí.:o)

13.02.2007 17:07:00 | Sokolička

Tímhle postojem mi momentálně připomínáš někoho, koho obě dobře známe, někoho, kdo byl ještě před pár lety stejně neromantický, a teď s ním není skoro řeč...
Takže tenhle text, který je tak na pomezí povídky a úvahy, beru jako momentální náladu způsobenou vším tím, co tě obklopuje a ovlivňuje.
Jinak literárně (Liter je pořád ještě literární server, teda já ho tak beru...) dobře strukturované, dokonce ses zlepšila v čárkách, ale zkus si hlídat překlepy a přehozená písmena v textu (to platí i pro další tvoje dílka).

21.01.2007 19:10:00 | Gina Rocca

nejak moc mi to pripomina me samotnoua muj zivot a pohled na romantiku...skvely

21.01.2007 18:29:00 | Aishaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí