Království

Království

Anotace: Vložená hudba pro tento text. Doporučuji pustit a pak číst :-) https://www.youtube.com/watch?v=adA_V_ab8Xg

Bylo - nebylo.. jedno nádherné království, kde pobýval král se svojí
překrásnou královnou.
Žili spolu dlouho spokojený život i přes veškeré překážky a nástrahy, které jim život stavěl do cesty.
Král ačkoliv milován, tak i nenáviděn pro svou lhostejnost a paranoiu, hledal útěchu v lásce a budoucnosti. Vždy však dostižen minulostí a opakujícím se událostem, které vedly k jedinému..

..Bitva na všech frontách. Po každé, co se zvedli, následoval pád opakující se stále dokola a dokola. Rány, které oba snášeli se vtiskly do celého královského sídla, kdy už tak slabí a bezmocní to téměř vzdali - nakonec přišla pomoc.
Tehdy se karta obrátila a oni je porazili, vyhráli..
Čas klidu to však nebyl. Strach potlačil víru a z možného brzkého nátlaku ostatních přes, už tak slabou obranu, vedl k útěku královny z království.
..Bitva vyhraná - srdce poražené

Jak čas utíkal, uvnitř království se postupně usazovaly vzpomínky do všech místností, každého koutu.
Krále to dnem co dnem ničilo čím dal víc, až do chvíle, kdy padnul na kolenou.
Když už nezbylo pro nic nového žádné místo, rozhodl se, že království opustí.

"Čekat, není řešení"
"Je rozdíl mezi ztratit a opustit"

..Ponaučen ze své minulosti nabírá zpět na síle a je odhodlán znovu čelit životním zkouškám.
Prorazit si konečně cestu až na konec, během které hledá novou lásku, královnu, se kterou by postavil nové sídlo. Založit pevnou a milující rodinu, která se ubrání jak vnějším, tak i vnitřním bojům..

* * *

Kytka už dávno uvadla a poslední kapka se proměnila v prach. Kořeny vzpomínek pronikly i přes nejhlubší sklepy a zakořenily hluboko v zemi.
Někdo říká že tam straší. Někdo zase tvrdí, že čeká na návrat královny a jiní si do konce povídají o tom, jak zde leží dvě srdce propojené kořeny minulosti..

"Ale co já bych vám o tom vyprávěl. Jestli tomu věřím..? Věřím v každého z nás. Ať byla vaše cesta minulostí jakákoliv, vždy je hlavní se postavit.. a jít."
"A kam? Mno, podívejte se před sebe.."
Autor Sparrow, 19.11.2014
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí