Lovci srdcí - 2. část

Lovci srdcí - 2. část

Anotace: Pokračování k první části...snažila jsem se poučit z chyb, tak snad se to zlepšilo...bude ještě třetí část...

Lovci srdcí
2.část





1. kapitola

Když Lucy vešla za seržantem do jeho kanceláře, ještě netušila, co ji čeká. Srdce měla až v krku, dech se jí zrychlil, že byl pomalu rychlejší než světlo a začala se potit. Nebylo to ale stresem, co se dozví, ale i tím docela sexy policistou. Jo, byl to fešák, jenže po tom nepříjemném rozchodu se Simonem neměla vůbec chuť ani flirtovat. Seržant Jace Bower, jak bylo na jeho jmenovce, byl svalnatý blonďatý fešák, bylo mu asi 26 let. Krásné pronikavé modré oči a pod límečkem košile mu vykukovalo tetování zvláštního tvaru. Chtěla si ho představit svlečeného, ale její momentální psychika ji to nedovolila.
,,Prosím, posaďte se.´´ nabídl Lucy židly.
,,Děkuju. Docela mě děsíte svým tónem. Až se začínám bát, co se dozvím.´´
,,Tak, slečno Cullenová. Jak jsem vám volal, že máme nějaké zprávy ohledně napadení pana Barnese, vašeho kamaráda, tak se nám potvrdila ještě jedna věc. Ale vidím, že jste dost bledá. Chcete sklenici vody?´´ přerušil se seržant.
,,Děkuju, budete hodný.´´
Seržant stiskl na svém telefonu tlačítko a jemným hlasem poprosil sekretářku, aby donesla sklenici vody. Její reakce byla téměř okamžitá, protože sklenici donesla do minuty. Byla to štíhlá, mladá zrzka. Na sobě měla tmavě modrou sukni, bílou halenku a tmavě modré sáčko. Na krku ji visel řetízek s červeným obdélníkovým kamínkem. Byl nádherný, něco takového si Lucy přála. Až pujde domu, zkusí se jí zeptat, kde ho sehnala. To byla její další slabůstka. Jo, zeptá se jí.
,,Děkuju, Liso.´´ poděkoval ji úsměvem a Lucy se hned napila.
,,Tak slečno. Víme, kdo to vašemu kamarádovi udělal. Ale nebyl sám, měl komplice. Pan Brnes nám řekl, že instaloval skrytou kameru ve vašem bytě, což jsme ani otisky nepotřebovali. O kameře jsme se dozvěděli až v nemocnici, ale jeden otisk nám potvrdil komplice.´´
,,Ježiši, seržante, tak kdo to Benovi udělal?´´
,,Potvrdilo se bohužel vaše podezření. Byl to váš snoubenec, pan Lewis. A komplicem byl jistý Josh Mellark.´´
To už Lucy nevydržela a rozplakala se. Jak jí to a hlavně Benovi mohl udělat. Vždyť to byl kamarád celé party a Lucyin snoubenec. To už psychicky nezvládala. Seržant Bower viděl, že jí je na omdlení, proto rychle vstal, pomohl ji vstát a dovedl ji na policejní ošetřovnu, kde ji podali léky na uklidnění. Sice se jí po chvilce udělalo lépe, ale stav neklidu stále trval. Aby nemusela zpět do seržantovi kanceláře, přišel za ní na ošetřovnu.
,,Slečno, jste v pořádku?´´
,,Už ano, děkuju.´´ a podala mu ruku.
,,To je naše práce. Pomáhat.´´
,,Ben dostal ránu prý něčím dřevěným, měl v ráně třísky. Ohledně tohoto jste něco zjistily?´´
,,Ano. Byl to dřevěný trám z nějakého starého domu. Nevíte nebo nemáte nějaký starý dům někde?´´
Lucy na něj nechápavě zírala : ,,Ano máme. Asi čtyři kilometry od bytu.´´
,,Můžete nám dát adresu? Pošlu kolegym aby to tam prohledali. Třeba najdou něco nového.´´
Lucy seržantovi nadiktovala adresu. Jak mohla Simonovi věřit. A kdo byl ten Josh Mellark? Měla v hlavě spoustu otázek, na které chtěla odpovědi, ale neměla teď sílu je řešit.
,,Tak jo, slečno Cullenová. Prozatím to je vše, můžete jít. Kdyby vás něco napadlo, zavolejte mi nebo za mnou rovnou zajděte na stanici.´´ dal Lucy svou vizitku, podali si ruce a rozloučili se.

S ostatníma se měla Lucy v nemocnici sejít v 15h. Tím, jak se jí udělalo mdlo na stanici, se to trochu protáhlo, tak do nemocnice dorazila o hodinu později. Když vešla do Benova pokoje, všichni už tam byli. Zrovna se něčemu smáli, když si Lucy všimli : ,,Ahoj. Kde jsi takovou dobu. Už jsme se báli, jestli se zase něco nestalo.´´ řekl s úlevou Matt.
,,Ahojky. Ale, při dozvídání se výsledků z Benova napadení se mi udělalo mdlo, tak proto jsem se zdržela. Omlouvám se.´´
,,V pořádku, hlavně že tu jsi. A to je nejdůležitější.´´ a objal ji Ben a líbnul na tvář.
Lucy věděla, až jim bude vyprávět, co se vše dozvěděla na policii, nebude ji zrovna nejlépe, proto si přitáhla další židly k posteli. Teri to na ní viděla, proto ji pomohla. Viděla, že ji není do smíchu. A tušila, co se doslechnou. Stejné to bylo i ostatních. Báli se ne toho, co se dozví, ale o zdravotní stav Lucy. Kdyby nebylo toho, co se stalo v pondělí, nebylo by ani tohoto a všichni by byli šťastní a bavily by se někde na zahradě a ne v nemocnici.
,,Docela nás děsíš, co jsi se teda dozvěděla?´´ ptá se zvědavě Phoe.
Lucy se musela několikrát nadechnout, než šla s pravdou ven : ,,Tak jsme se obávali, byl to Simon. Ale nebyl sám, měl komplice. Jmenoval se tuším Josh Mellark. Vůbec netuším, kdo to je.´´
Teri, když slyšela to jméno, všechny poprskala vodou, kterou právě pila. Josh? To snad nemyslí vážně.
,,Jejda, Teri. Co se děje? Ty ho znáš?´´ vylekaně se ptá Matt a přitom si otírá obličej.
Josh Mellark byl totiž Teriin první přítel, s kterým byla dlouhé čtyři roky. Byli zasnoubení. Jenže on pak poznal jinou a Teri kvůli ní pak opustil, pár týdnů před svatbou. Teri se pak do sebe hodně uzavřela, nevycházela z domu. Jedinou oporou ji tenkrát byl její pejsek Andy. Z jejího neštěstí ji pak dostali právě ti, se kterýma teď sedí v nemocnici. Poznali se na jedné akci, která vystavovala filmové rekvizity z především fantasy filmů.
,,To si děláš srandu. Ani jsem nevěděl, že jsi byla už jednou zasnoubená. Proč jsi mi o tom neřekla?´´ to už byl Matt zaražený.
,,Byl to krásný vztah, ale po tom, že mě opustil kvůli blonďatý mrše, jsem o tom nechtěla s nikým mluvit. Promiň mi to.´´ a políbí Matta.
,,Klidně jsi se mohla svěřit, zlato. Víš, že tu jsme pro tebe všichni.´´ a opětoval ji políbení.
Bylo na obou vidět, že by se od sebe hned jen tak neodlepili, proto vzali Bena na procházku po chodbě. Ani Matt, ani Teri si nevšimli, že ostatní odešli. Bylo jim momentálně jedno, kde jsou. Oddávali se jeden druhému. Jeden druhého svlékal tak divoce, až se Teriino triko natrhlo. Vylezli na postel, Matt ji zajel rukou pod kalhotky a začal ji tam hladit. Teri se mu naprosto oddávala. Líbal ji všude, na krku, na prsou. Úplně všude. Svlékl ji spodní prádlo, navlékl si kondom, který nosí všude sebou a vnikl do Teri. Bylo to něco úžasného pro oba. Ani ve snu by je nenapadlo, že budou mít sex v nemocničním pokoji.
Phoe, Ben a Lucy se mezitím prošli do nemocničního bufetu, kde všem koupily tvarohové koláče. Cestou zpět do Benova pokoje ještě v automatu koupili kávu. Skoro se styděli jít zpátky. Byli pryč asi půl hodiny. Neslušně chvilku poslouchali za dveřma a když slyšeli, že si povídají, zaklepali a vešli. Matta s Teri našli sedět na židlých, jak si povídají, smějí se a drží za ruce. Byl to krásný pohled na ně. Bylo to to nejhezčí, co viděli po všech těch těžkých dnech. Oba se na všechny ohlédli a Teri okamžitě zrudla.
,,No nazdárek, vy dva.´´ kření se na ně Lucy.
,,No co, příroda se přihlásila do služby.´´ a Matt se začal smát.
Když dojedli každý svůj koláč a dopili kafe, rozloučily se s Benem a odešli. Na chodbě potkali Benova ošetřujícího lékaře. Ptali se ho, kdy pujde domu. Pro jistotu si ho tam nechají ještě dva dny na pozorování. Přeci jen měl v ráně třísky, tak to bude lepší, aby se to nezhoršilo. Phoe odvezla Matta a Teri k nim domů a Lucy vzala k sobě domů. Ani jedna nechtěla být sama. Tak si udělají dámskou jízdu. Když parkovali v garáži, slyšeli, že před dům přijíždí motorka a obě hned věděli, kdo to je. Vyšli z garáže akorát ve chvíli, kdy Dominic chtěla zvonit na domovní zvonek. Všiml si jich a na poslední chvíli stačil nezazvonit. Když viděl Lucy, nevěděl, co dělat, nevěděl co říct.
,,Ahoj holky. Musel jsem se tu zastavit. Po pondělku, co jsem tě Lucy viděl tady naposledy, jsem musel vědět, jestli jsi v pořádku.´´
,,Phoe, můžeš prosím tě jít napřed? Promluvím si o samotě s ním.´´
,,Ale jistě. Mám ti zatím uvařit kafe nebo čaj?´´
,,Kdyžtak čaj. Kafe jsem měla už v nemocnici. A děkuju.´´ a objala ji.
Když Dominic slyšel slovo nemocnice, hned věděl, že se stali nějaké špatnosti a že za to nejspíš může.
,,Když jsi mě v pondělí přivezl zpět sem k Phoe, tak jsem se svěřila jí i Teri, co se všechno dělo mezi námi. Ani jedna mě nepodpořila. Ale na jednu stranu je chápu. Když jsem viděla, že mi nepomůžou, odešla jsem domu. Simona jsem nechtěla rušit, tak jsem spala na pohovce. Když jsem se ráno probudila, uvědomila si, co se stalo, vzala nůž a .... .´´ nebyla schopná slova, proto si sundala obvaz a ukázala mu ty řezné rány.
Ty když Dominic viděl, musel si sednout na schůdek před dveřmi, aby to s ním neseklo. Lucy pokračovala : ,,Kdyby mě včas nenašli Teri s Phoe, už bych tu nebyla. Sanitka mě odvezla a jel i Simon se mnou. Holky dorazili později. No a v nemocnici jsem se mu přiznala, co se stalo mezi mnou a tebou. To neunesl a rozešel se semnou. Zatímco jsem ležela v nemocnici, Ben hlídal můj byt. No a někdo se vloupal do bytu a uštědřil mu ránu dřevěným trámem, jak zjistila policie. A ví se, kdo mu to provedl. Bohužel to byl Simon a měl komplice. Byl jím expřítel Teri. Ben bude ještě asi dva dny v nemocnici.´´
Dominic nebyl schopný slova. Byl si jistý, že kdyby Lucy nepolíbil, vůbec by se tohle všechno nestalo. Byl za to zodpovědný. Lucy viděla, že je z toho špatný a i když se jí moc nechtělo, objala ho. On se kupodivu nebránil a opětoval jí to. Byla to přece i její vina. Kdyby se nenechala s ním seznámit, nebylo by z toho všeho nic. Když se od něj odtáhla, viděla, že je z toho špatný a proto, i když se jí opět nechtělo, mu nabídla druhou schůzku.
,,V sobotu ve dvě odpoledne u tebe doma tě vyzvednu?´´ ptá se překvapeně Dominic.
,,Dobře. Souhlasím. Tady máš adresu. Hele a nechceš si s námi dát na uklidnění čaj nebo kafe? Phoe to vadit určitě nebude.´´ a vzala ho dovnitř.
Phoe akorát dávala hrnky s čajem na stůl, když viděla, že vchází do kuchyně i Dominic.
,,Nebude ti vadit, když s námi zůstane?´´
,,Nebude, určitě ne. A jestli chce, může tu i přespat.´´
Dominic ji poděkoval. Bál se, aby dojel v pořádku domu v tomto psychickém stavu. Všichni tři si sedli ke stolu a popíjeli čaj. Bavily se jak staří známý přátelé, až z toho byla Lucy překvapená. Protože bylo už pozdě večer, tak šli spát. Dominic si ustlal na pohovce v obýváku a Lucy v pokoji pro hosty. Tu noc ho Lucy nemohla vyhnat z hlavy. Nechtěla se s nikým teď vázat, ale tak trochu ji bylo jasné, že to dlouho trvat nebude. Sen to jen potvrdil, že samota ji nedělá dobře.









2. kapitola
Druhý den ráno u Teri a Matta se vstávalo božsky. Aby ne, po tom sex-zážitku v nemocnici. Teri byla v tak perfektní náladě, že vstávala už v šest ráno. Oblékla se, nalíčila a šla dělat snídani. Mattovu oblíbenou - sladké palačinky se zmrzlinou. Uvařila mu bílou kávu a na skládacím stolku mu odnesla snídani do postele. Když vešla do ložnice, ještě spal. Položila stolek na postel, naklonila se k Mattovi a lehce ho políbila. Otevřel oči a když viděl svou krásnou ženu, okamžitě ji políbil.
,,Dobré ráno, miláčku. Mám pro tebe překvápko.´´ pohladila ho po tváři a dala před něj stolek s palačinkou a kávou.
,,Dobré ráno. Teeda, čím jsem si to zasloužil?´´
,,Tím, že jsi tak skvělým chlapem, bezva manželem. Jsi pro mě všechno. Miluju tě.´´ políbí ho a odejde do kuchyně udělat svou snídani, se kterou si sedne v obýváku k televizi.
Zapla televizi ve chvíli, kdy začínaly zprávy. Klasika : dopravní nehoda, politika, svět techniky. Ale při poslední zprávě se málem zadusila chlebem. Bylo totiž vyhlášeno pátrání po Simonovi a Joshovi. Byli k nenalezení. Okamžitě zařvala na Matta, ať se jde podívat. Ten přiletěl, co se děje. Už se lekl, že se stalo něco Teri. Na jednu stranu se mu ulevilo, že je v pořádku, ale na druhou stranu, když viděl, že se hledá Simon, začal se bát o celou jejich partu, aby zase někomu něco neprovedl. Už si kvůli němu ublížila Lucy, pak to byl Ben, komu ublížil. Nesmí si připustit, že by se to opakovalo.
Teri se rozhodla, že to musí říct Phoe i Lucy. Proto ani nedojedla snídani a jela k Phoe domu. Cesta ji trvala asi patnáct minut. Zazvonila a otevřela ji Lucy : ,,Ahoj Teri. Co se děje? My jsme byli na něčem domluvené? Na nic si nevzpomínám.´´
,,Ahoj Lucy. Nic nemáme domluveného. Ale musím s tebou a Phoe mluvit. Je to docela důležité. Jde o Simona.´´
,,Kristova noho. Něco zase provedl? Pojď dál.´´ a uhla ji, aby mohla projít.
Když Teri vešla do obývací části a viděla Dominica, který ještě neodešel, byla docela překvapená, co tam dělá. Lucy ji to vysvětlila, proč tam je, že se večer potkali před domem Phoe a už tu zůstal. Teri to pochopila a už se neptala. Ale potřebovala si sednout a oznámila, že si s nima potřebuje promluvit.
,,Nemám odjet pryč? Abych vás nerušil náhodou.´´ ptá se Dominic.
,,Nemusíš. Vlastně se tě to tak trochu taky týká.´´podotkla Teri.
,,Mě se to také týká? No, tak to si zase raději asi sednu.´´odvětil Dominic.
Teri jim začla vyprávět o ranních zprávách. Nikdo o tom nevěděl, u Phoe ráno málokdy běží televize hned ráno. Zírali na ni nevěřícně, ale zároveň i pociťovali strach. Dominic se podíval na Lucy a v očích se mu zableskl strach o ni. I Lucy se na něj podívala. Věděla, že i on je v ohrožení. Ale taky cítila, že ho chce. Že ho chce jako přítele. Ale přece si sama řekla, že si dá na nějaký čas pauzu od chlapů. Jenže Dominic měl něco do sebe. Něco, čemu se nedalo odolat.
,,Musíme se mít všichni na pozoru. Nikde nesmíme chodit o samotě, vždy s někým. Já až vyzvednu Bena z nemocnice, nehnu se od něj na krok. Teri, ty se nehneš od Matta, je ti to jasný. A ty Lucy? Můžeš zůstat u nás.´´
V tu chvíli se ozval Dominic : ,,Vím, že se to asi nehodí a že je to asi nesmysl, ale nabízím Lucy ochranu. Jsem za to z části zodpovědný.´´ a podíval se nejistě na všechny. Lucy nevěděla, co odpovědět. Byla jeho slovy docela zaskočená, ale stejně na tom byli i Phoe s Teri.
,,Dominicu, já klidně zůstanu tady u Phoe. Jestli ji to nebude vadit teda.´´
,,To víš, že nebude. Jsi jako moje sestra.´´ a obejme Lucy.
,,Ale kdo bude hlídat Dominica?´´ a to je už na Lucy vidět, že se jí začíná líbit.
,,Tak jsem chlap, postarám se o sebe. Neboj se.´´
,,Právě, že se o tebe bojím.´´
A to už Teri s Phoe věděli, že to mezi těma dvěma pořádně jiskří. Ještě před více jak týdnem by ji to rozmlouvali. Teď už je to jedno. Je svobodná, tak si může dělat, co chce. Lucy se ozve : ,,Dámy, pokud mě omluvíte, promluvím si s Dominicem o samotě.´´ vstala a odvedla ho ven před dům : ,,Dominicu, nemusíš s tím souhlasit, můžeš to odmítnout. Nabízím ti ochranu u mě v bytě. Pokud bych tam byla sama a náhodou se tam Simon znova vrátil, nedokázala bych se mu sama ubránit.´´
,,Lucy, je to velkorysá nabídka. Ale já ji přijímám. A jestli chceš, můžu si sjet pro nějaké věci, vrátit se sem a můžeme jet k tobě.´´
,,To by bylo super. Nakonec se sejdeme dřív, než v sobotu. No,tak jeď. Já si zatím ještě promluvím s holkama. Dejme tomu v poledne zase tady teda?´´
,,Dobře, budu tady. Zatím se měj.´´ usmál se na ní, vzduchem ji poslal pusu, nasedl na svou motorku a odjel. Lucy se na něj dívala, dokud nezmizel. Vrátila se zpět do domu, kde stále probíhala diskuze na téma Simon. ‎Když si konečně všimly Lucy, viděli, že je jak zamilovaná puberťačka.
,,Jsem s Dominicem domluvená, že může být u mě doma. Budu mít od něj ochranu a on ode mne. Odjel si domu pro nějaké věci. Pro mě se tu staví v poledne. Teď mi doufám nebudete poučovat, co dělat a co ne. Už není Simon, tak už je jedno, co se stane.´´ lehce se pousměje Lucy.
,,Myslím, že by to bylo stejně zbytečné, protože je na tobě vidět, že jsi do něj zblázněná. Spíš Ti to jen přeju. Dominica znám už několik let, je to super kluk.´´ odpovídá Phoe.
Po zbytek společného času, než se Dominic vrátil, si udělali čokoládové fondue. Probrali vše, co společně zažili, ale nerady vzpomínali na ošklivé zážitky, především na ty v posledních dnech. Bylo to něco, co se jim nejspíš vryje do paměti, ale budou se pokoušet to vyhnat z hlavy a bude to asi těžké.
Bylo asi za pět minut dvanáct, když slyšeli, že přijelo nějaké auto. Ale Dominic má přeci motorku. Všechny tři vyšli před dům a viděli, že v autě sedí skutečně Dominic. Naznačil, aby šla do auta. Lucy se tedy s holkama rozloučila a nasedla si do auta. Bylo sakra pohodlné. Aby ne, když bylo značky BMW. Nikdy v tak pohodlném autě neseděla, až teda na to Phoebiino. Ještě zamávala a auto se rozjelo k jejímu domovu.
,,Co se stalo, kde máš motorku?´´ ptá se Lucy a přitom se rozhlíží v autě.
,,Tak někdo mě mohl sledovat a mohl vidět, na čem jezdím. Takhle nemusí vědět, že to jsem já. Je to jen vypůjčené auto, dokud nebudeme mít všichni klid.´´ a položil svou ruku na Lucyinu.
Cesta k Lucy trvala asi deset minut. Dominic byl docela překvapen, kde bydlí. Touto částí města několikrát projížděl. Vystoupil, oběhl auto a otevřel dveře Lucy a podal ji přitom ruku jako pravý gentleman.
,,Děkuju vám, pane.´´
,,Nemáte zač, slečno.´´ políbil ji ruku a dovedl k domovním dveřím.
Lucy odemkla a pustila ho dál. Vyšli do třetího patra a vešli do jejího bytu. Tak tady se mu bude dobře žít na nějaký čas. Lucy ho po svém bytě provedla, aby věděl, co kde je : ,,Jako doma se tu chovej. Akorát nemám ložnici pro hosty. Já si vezmu pohovku v obýváku a ty si vem mou postel. Nenechám přece svého hosta spát na gauči.´´
,,Je to od tebe milé, ale jak se řiká, dáma má přednost. Takže tuto nabídku odmítám. Já si beru pohovku v obýváku. A žádný odmlouvání.´´
,,Tak jo. Ale kdyby se ti tam kdykoliv nespalo dobře, hned mi to řekni, jasný?´´
,,Počítej s tím.´´
Jelikož bylo po poledni a čas oběda, Lucy uvařila oběd. Dominic si zatím vybaloval své věci do přidělené skříně. Jak byl hotový, šel se podívat do kuchyně, co bude dobrého. Když do kuchyně vstoupil, viděl, že má Lucy na sobě krátké kraťásky a tílko. Tak to byl pohled pro bohy. Lucy se otočila, usmála se na něj a bylo ji jasné, že svým outfitem upoutala pozornost, čehož chtěla docílit.
,,Co bude dobrého k jídlu?´´
,,Nevím, co máš rád, tak dělám svíčkovou s knedlíkama.´´
,,Super, to mám rád. Určitě ji děláš výbornou.´´ přistoupil k Lucy a zezadu ji objal kolem bříška.
Tak tohle se už nedalo vydržet. Protože byla chvilka volna během vaření, kdy bylo maso v pekáči, nebylo co dělat, Lucy se k němu otočila a dravě se na něj vrhla a začala ho divoce líbat. Dominic se jí nijak nebránil, ba naopak, opětoval ji to samé. Vyskočila na něj obkročmo a nechala se odnést do ložnice. Jeden druhého svlékal, zároveň nedokázali odlepit od sebe svá ústa, byli přilepení jak lepidlem. Dominic neměl moc práce se svlékáním Lucy, spodní prádlo na sobě totiž neměla. To ho rozpálilo ještě víc. Hrál si s jejími prsy, byla úžasná. Odstrčil ji na postel, lehl si k ní a začal ji líbat všude - prsa, břicho, rozkrok. Byla to rozkoš. Sundal si trenýrky a bez váhání do Lucy vnikl. Vůbec se mu nebránila, nebránila se jeho divokosti. Tak to měla ráda. Oddávala se tomu a vystřídali tak i spoustu poloh.
Ještě po takové mega akci chvíli leželi v objetí. Lucy cítila, že s ním bude v bezpečí. I když ho znala snad jen týden, věděla, že mu může věřit.
Kuchyňský budíček právě ohlašoval, že bude oběd hotový. Lucy proto vstala, oblékla se, políbila Dominica a odešla do kuchyně. Dominic ještě chvíli ležel, ale vůně svíčkové ho vytáhla z postele.

Mezitím se Phoe a Teri stavěli za Benem, kterého pouštěli domu. Teri odvezli k ní domu, kdy během jízdy vylíčily ranní zprávy i Benovi. Ten nemohl věřit. Ale souhlasil, že každý musí všude být v páru, nikdy ne sám. Teri se s obouma rozloučila a rychle přeběhla domu, kde na ní čekal Matt s vepřovým gulášem.



3. kapitola
V sobotu ráno chtěla Teri Matta opět překvapit lahodnou snídaní. Ale neměla všechny suroviny na palačinku, tak musela zaběhnout do obchodu, který je hned vedle domu. Nedošlo ji hned, že by neměla nikam chodit sama. Došlo ji to až v obchodě. Proto obchod proběhla, popadla, co měla a zaplatit. Zpět do domu jí cesta trvá asi jen dvě minuty. Vyšla ven, byla v půli cesty, když k ní někdo zezadu přistoupil a látkou namočenou v omamné látce ji zakryl ústa. Bohužel ji nikdo nemohl pomoci, protože byli ve slepé uličce, kde byla přistavená a nastartovaná dodávka. Únosce, když viděl, že se nijak jeho oběť už nebrání, strčil ji do dodávky a odjel.

Když vstávala Phoe, nevstávala se zrovna dobrou náladou. Nebo ne náladou, spíš pocitem. Ale co by se mohlo stát. Všichni s někým byli - ona s Benem, ten ještě spal, Teri s Mattem a Lucy s Dominicem. Nic se nemohlo stát. Proto jen zatřásla hlavou, aby ten pocit vyklepala a šla připravit snídani pro Bena, vafle se šlehačkou a jakodami. Ještě to ani nedodělala a do kuchyně vešel Ben : ,,Dobré ráno, zlato. Proč ještě neležíš. Měl jsi těžký úraz hlavy. Běž si sednou na pohovku, za chvíli Ti donesu snídani.´´
,,Už jsem nemohl spát. Co se děje, jsi nějaká zaprdlá.´´
,,Mám takový divný pocit, že se něco stane. Nejsem si jistá, takový pocit jsem ještě neměla. Jsem už asi holt zblbá z posledního týdne.´´
,,Už na to zlato nemysli. Co se stalo, se stalo. Je to za námi, hmm?´´ a políbil Phoe.
,,Asi máš pravdu. Jsem z toho všeho zmatená. Napřed jsme málem přišly o Lucy, teď ty.´´
,,A dost, už se o tom nechci bavit. Pojďme se raději nasnídat.´´

Toho rána u Lucy bylo nádherně. Probouzela se ve své posteli vedle Dominica. Byl tak sladký, když spal. Nechtělo se jí vylézt, nemohla z něj spustit oči. Ano, zamilovala se do něj. Akorát, když už lezla z postele, ji Dominic chytil za ruku a stáhl zpět. V jeho očích to byla taková ženská, s kterou chtěl vždy být. Stáhl ji k sobě a začal ji líbat a Lucy se mu nebránila. Sex místo snídaně? Tak to bylo něco.
Dominic po té scéně šel připravit snídani, kterou pak odnesl Lucy do postele. Byla překvapená, od Simona se ničeho takového nikdy nedočkala. Na talířku měla tousty s máslem a vajíčkem a mléčnou kávu. A ve vázičce bílou s červenou růžičkou. Jak mohl vědět, co má ke snídani ráda. Když se nasnídali, chtěli si chvíli povídat a možná zahrát nějakou hru na PC, když v tom zazvonil domovní zvonek. Lucy když otevřela, málem ji vyskočilo srdce až na půdu. Za dveřmi stála Phoe s Benem. Oba ufuněný, jak nejspíš běželi do schodů : ,,Lucy, dělej, oblíkej se. Jedeme k Mattovi. Volal, že Teri není doma.´´
,,To si děláš prdel?´´
,,Dělej Lucy.´´ už hystericky na ní ječela Phoe.
,,Dominicu, rychle se obleč, jedeme k Mattovi.´´
Oba byli během minuty oblečení a na cestě z bytu. Ani jeden skoro nechápali, co se děje. Ale tušili, že to nebude dobré. U Matta byli za snad pět minut. Ten už čekal mezi dveřma, vyklepaný, se slzama na krajíčku. Pustil je všechny dovnitř a Phoe hned spustila : ,,Ježiš Matte, děsíš mě, co se stalo?´´
,,Nevím. Spal jsem. Když jsem se probouzel, slyšel jsem Teri v bytě a pak bouchlu dveře. Vůbec nevím, kam mohla jít. Nemá tu peněženku, tak předpokládám šla do obchodu vedle. Ale i kdyby nakoupila pll obchodu, byla by dávno zpátky. Je pryč asi hodinu a to se mi nelíbí.´´
Lucy neváhala ani vteřinu a volala seržantovi Bowerovi. Ten byl tak rychlý, že byl na místě za deset minut.
,,Dobrý den, seržante. Tohle už není vážně možné. V tomhle musí mít prsty opět Simon.´´ začla vzlykat Lucy.
,,Slečno Cullenová, uklidněte se. Co se vlastně stalo?´´
,,Moje manželka zmizela z bytu. Přitom jsme byli všichni domluvení, že se nikam nehneme bez toho druhého. Nejspíš šla nakoupit, ale to už by musela být zpátky. Minimálně hodinu je pryč.´´
,,To bylo od vás šlechetné se tak domluvit.´´
,,Jestli dovolíte, já se s přítelem pujdu podívat směrem k obchodu. Třeba tam něco najdeme.´´ a při dořeknutí této věty se zasekla, když ze svých úst vyslovila slovo přítel. I všichni se ohlídli.
,,Dobře. Hlavně se nerozdělujte.´´ nabádá je Bower.
,,Spolehněte se.´´
A s tímto vzal Dominic Lucy za ruku a odešli z bytu. Když došli k skoro k obchodu, viděli na zemi něco, co se podobalo peněžence. Však taky ano. Byla to Teriina peněženka. Lucy začala plakat a Dominic ji objal : ,,To bude v pořádku. Teri je tvá sestra, jestli se nepletu. Určitě ji najdeme.´´
Nebyla schopná slova. Přes ty vzlyky by nebyla schopná mluvit. Její sestra se ztratila. Její krev je pryč. I přes ty slzy si všimla, že na zemi leží kousek nějaké látky : ,,Dominicu, nemáš u sebe nějaký pytlík a nejlépe dva? Jeden na peněženku a druhý na tu látku?´´
,,Bohužel nemám. Zkus zavolat seržantovi, ať sem dorazí, určitě by nějaký měl mít.´´
Lucy vzala svůj mobil a vytočila seržantovo číslo. Ten byl na místě ihned. Cestou si vyndal z auta kufřík, ve které měl pomůcky na důkazy. Sebral peněženku i kousek látky. Když to tam obcházeli, byli tam i stopy auta, které si vyfotil a udělal i otisk. Po tomto se vrátily zpět do domu k ostatním. Tam pokračoval výslech, kdy si Bower všiml, jak krásně Phoebe vypadá. Ona ho ale ignorovala. Phoe byla věrná osoba, byla věrná Benovi a tak to taky zůstane. Výslech trval téměř dvě hodiny, kdy jim na konci Bower oznámil, že se pokusí co nejrychleji zjistit výsledky. Ale zatím to vše ukazuje opět na Simona. No ale není potřeba předbíhat. Všichni se rozloučily se seržantem a na nervy si otevřely lahev dobrého vína. Až na Phoe si dali všichni, někdo musel řídit. Ovšem tu nemohli Matta nechat samotného, někdo tu s ním musí zůstat. Nabídla se Lucy. Přeci jen je to její sestra. A zeptala se : ,,Může tu s námi zůstat i Dominic?´´
,,Sice ho skoro neznám, ale může. Aspoň ho poznám.´´ usměje se na ni a Dominica poplácá po rameni. To byla známka toho, že ho přijímá do party.
Lucy netušila, že se tohle semele, tak poprosila Phoe, jestli by ji hodila domů s Dominicem. Tam si sbalí věci a pak se k Mattovi vrátí Dominicovým autem. Matt si zatím domluvil návštěvu kamaráda ze sousedního domu, aby tam s ním někdo byl. Než se vrátily zpět k Mattovi, uběhlo dlouhých pět hodin.
,,Děkuju Matte, že nás tu necháš. Je to od tebe milé.´´ a přátelsky ho Lucy obejme.
Společně si potom otevřeli další lahev vína, po dnešku to bylo opravdu potřeba. Pokecali, Matt si Dominica oblíbil a to bylo jedině dobře. Přivést do party někoho, koho by někdo neměl rád, by nebylo dobré. Povídali si dlouho do noci, než si šli lehnout.

Mezitím, co byla Teri neznámo kde, intenzivně se po ní pátralo na všech možných místech, bohužel neúspěšně. Jednoho dne zazvoonil lucy telefon. Myslela, že to s ní švihne, ozvala se uplakaná Teri, ale v momentě, kdy ji Lucy chtěla odpovědět, se Teri odmlčela a ozval se jiný hlas. Mužský hlas a patřil Simonovi. Žádal Lucy, aby nedělala blbosti, jinak svou sestru už neuvidí. To už nevydržela a složila se k zemi. Dominic byl naštěstí vedle ní, tak ji stačil chytit, aby se nepraštila do hlavy. Několikrát přišel výhružný dopis, ať nevolají policii, jinak za to zaplatí nejvyšší cenou a to životem. Bohužel pachatel na dopise nechal své otisky a tím se prozradil. Byl to samozřejmě Simon. Což se potvrdilo i po dlouhých čtrnácti dnech, kdy volal seržant Bower. Poprosil ji, aby se stavěla na stanici pro sepsání protokolu. Zajela tam hned, ať to má za sebou. Oporou ji byl Dominic, jinak by to psychicky nezvládala.

Jenže to nebyla jediná situace, kterou v tu dobu Lucy řešila. Když byla na návštěvě u Phoe ráno, udělalo se jí nevolno a utíkala zvracet. Když se vrátila, řekla Phoe, že má týden zpoždění měsíčků. Phoe ji odpověděla, že by mohla být v tom. Náhodou měla doma jeden těhotenský test. Lucy si ho od ní vzala a odešla znova na toaletu. Když vylezla po asi deseti minutách, podívala se na Phoe, podala ji test a řekla : ,, Pozitivní.´´












4. kapitola
Na policejní stanici vládl rozruch. Aby ne, když bylo hlášeno spoustu vloupání. Čtyři v noci a pět hned ráno, tudíž měli co dělat. Tamhle zloděl ze supermarketu, tamhle zloděj ze zlatnictví. Každý měl co dělat. Bylo poledne, čas oběda téměř u všech, když na stanici vtrhla ušpiněná a v roztrhaném oblečení osoba, minimálně čtrnáct dní nemytá , která uplakaně povídá : ,,Pomozte mi, prosím. Byla jsem unesena, povedlo se mi utéct. Potřebuju seržanta Bowera.´´
Jelikož ji ostatní hned poznali, ani na chvilku neváhali a zavolali ho. Než přišel, poskytli ji první pomoc, obstarali sklenici vody, léky na uklidnění a nějaké jídlo, na které se ihned vrhla, musela strašně trpět.
Právě přicházel Bower, měl telefon u ucha a vypadalo, že to je důležité.
,,Dobré poledne, pani Lightwoodová. Jste v pořádku? Nahnala jste svým přátelům strach a já se jim nedivím. Volal jsem vašemu manželovi, už je na cestě sem.´´
Teri ho neustále ujišťovala, že je v pořádku, jen, že potřebuje jídlo a vodu. Jako vězněná dostala najíst jednou denně a to byla jen o chlebu s máslem a plátkem šunky a dvě sklenice vody. Nic jiného. Musela to pro ní být muka těch 14 dní. Ale už je zpět a to je důležité a sama dovedla utéct. Seděla u seržanta v kanceláři, když někdo zaklepal, ani nečekal na pozvání a vešel. Teri se ihned rozplakala, protože vešel Matt. A nebyl sám, přišli i Lucy s Dominicem a Phoe s Benem. Měla je tu všechny. Všechny, na kterých ji záleželo. Rychlostí blesku se k nim rozeběhla obejmout. Nechtěla se jich pustit, bála se, aby zase někam nezmizela.
,,Omlouvám se vám. Mrzí mě, že jsem sama odešla. Neposlechla jsem, že máme zůstat spolu. Myslela jsem, že se za ten kousíček cesty nemůže nic stát. Omlouvám se především tobě, Matte.´´ a s pláčem ho políbila.
,,Proč jsi to udělala, ty hloupá? Jasně jsme si něco řekli. Ale nezlobím se, hlavně, že jsi zpátky. Všem nám tady a myslím, že i policii se ulevilo.´´
Radostné vítání přerušil Bower : ,,Jestli dovolíte, rád bych se zeptal ještě na pár otázek.´´
Ostatní nechtěli, aby ji ještě trápil, ale Teri sama souhlasila. Bylo to na ní. Hlavní byla otázka byla, zda, když utekla, si všimla, kde byla vězněná. Jestli to tam zná, v jakých místech, případně ulici to bylo. Dokázala akorát popsat dům a ulici. Na nic jiného si nevzpoměla. Utíkala rychle, jak to dokázala. Protože věděla, že se policie vydá, kde byla držená, rychle si přes rameno dům prohlédla a když běžela na konci ulice, koukla na její název a nic víc ji už nezajímalo, jen cesta na stanici. Bower si všechno zapisoval do bločku a protože ji už nechtěl dál trápit, ukončil to a poslal je domu.

Jelo se rovnou k Teri domu. Matt odemkl dveře a nechal ji vejít jako první. Když rozsvítila, málem dostala infarkt. Na zdech visela uvítací slova ,,VÍTEJ ZPĚT,, , ale co víc, pod tím transparentem stálo ještě asi deset lidí. Byli to další přátelé, komu na Teri záleželo. Všechny bylo samotřejmostí obejmout a poděkovat, že přišli. Ani pořádně při rozsvícení neviděla, kdo tam je a když se otočila k poslednímu člověku, málem to s ní zase švihlo. Byl to Tom. A vedle něj nechyběla Taylor. V tu chvíli ji to bylo však jedno, oba objala s radostí. Když se od nich odtáhla, prohlásila : ,,Moc všem děkuju za přivítání. Jste úžasní. Ani nedokážo vyslovit slova díků.´´
,,Teri, to je v pořádku. Hlavní je, že jsi zpět doma. Matt mi to hned volal, co se stalo. Sice tě moc neznám, ale nerad bych, aby se Ti něco stalo.´´ a objal ji Tom.
,,Děkuju, Tome. I tobě Taylor. Že jste přišli. Vážím si toho.´´
,,Vítej zpět, zlatíčko.´´ přidal se Matt a políbil ji.
,,Ještě jednou všem moc děkuju. Pokud mne omluvíte, pujdu se umýt a pak se k vám zase přidám.´´
Všichni, že je to v pořádku a nechali jít. Mezitím se všichni skvěle bavili. Hlavně oslavovali návrat Teri. Mezitím někdo volal Lucy a jelikož věděla, kdo to je a nechtěla, aby ji někdo poslouchal, odešla do vedlejší místnosti. Když se vrátila zpět, byla tam už i Teri, která se nemohla nabažit pohledem na připravené občerstvení. Byla vážně hladová.
Asi za půl hodiny zazvonil zvonek. Běžela otevřít Lucy, protože věděla, kdo to je. Ano, věděla že přijde, ale že s ním přijde ještě někdo, netušila. Pozvala seržanta Bowera. Přišel i se svou, jak si Lucy všimla, manželkou. Když po asi minutě zírání na ní přišla zpět k sobě, hned poznala, kdo to je. Byla to její dávná kamarádka, než se přestěhovala do města : ,,Ahoj Amy. No nekecej, kde jsi se tu vzala? Pojďte dál.´´ a pustila je oba dovnitř.
,,Lucy, jak už znáš tady mého manžela, nejspíš znáš jen jeho příjmení. Tak Ti tedy představuju svého muže Jace. Musela jsem přijít taky. Když vyprávěl o zmizelé Teri a zmínil se o tobě jako její sestře, musela jsem přijet taky.´´
,,Strašně ráda tě vidím. A těší mě, Jacei. Myslím, že si můžeme tykat.´´ podala mu na to ruku a Jace to přijal s úsměvem.
Lucy je oba uvedla do obývací části, kde to žilo. Hudba hrála, jídlo mizelo a pití teklo proudem. Vyrušil je příchozí pár. Teri se akorát chtěla napít, když si všimla, kdo přišel. Když si Jace všimla, všechny přítomné poprskala vínem. Lucy oba Teri představila a Jace nabídl tykání i ji. Ten představil svou manželku Amy. Bezva, další přátelé. Tech není nikdy dost. Tak se Jace s Amy přidali k ostatním a skvěle se bavili.
Zábava trvala dlouho do noci, než se rozloučili a odjeli všichni domu. Jen Lucy všechny své přátele včetně dvou nových pozvala k nim domů, že jim potřebuje něco říct. Až se všichni skoro začali bát, co se zase dozví. Ujišťovala je, že nic hrozného. Řekla, ať jsou u nich zítra ve dvě odpoledne. Jelikož s Dominicem přijela s Phoe, tak byli zase odveženi domu.

Druhý den ráno se teri probouzela krásně odpočatá. Za poslední dva týdny spala v noci asi jen dvě hodiny. Když se probrala, viděla, že Matt už v posteli není, ale slyšela hudbu z kuchyně, takže nejspíš připravoval snídani. Vylezla, ze skříně si vzala čisté oblečení a šla se umýt. Po příchodu do kuchyně se dočkala láskyplného objetí s polibkem.
,,Jsem tak rád, že jsi doma. Budu si na tebe dávat větší pozor. Už mi tohle nedělej, jasný?´´
,,Slibuju, že už to nikdy neudělám. A děkuju za to krásné přivítání.´´
,,Tak to bylo samotřejmostí přivítání. Přeci neřekneme jen ahoj a pujdeme dál. To rozhodně ne, zlato.´´
,,Ještě jednou děkuju. Mě teď spíš zajímá, co má na srdci Lucy. Snad ne něco zase špatného. To už by se mnou asi švihlo opravdu.´´
,,Nemysli hned na takové věci. Podle toho, jakým tónem to řikala, to bude dobré.´´
,,Snad máš pravdu. Jestli ti to nebude vadit, než k nim pojedeme, ještě bych se natáhla na pohovku v obýváku.´´
,,Jistě, že nebude vadit. Jen běž.´´ políbí ji a sám si jde číst.

U Phoe a Bena to ráno panoval klid. Phoe dostala snídani do postele a Ben se dočkal poděkování ve formě sexu. Hmmm, tahle snídaně chutná nejlépe. Dopoledne u nich probíhalo v pohodě. Zahráli si společenskou hru, šli se projít a to samozřejmě společně. Ben si vyřídil několik pracovních hovorů a Phoe si na chatu zatím povídala s kamarádkou z vysoké.

Lucy akorát myla nádobí, když zazvonil zvonek. Poprosila Dominica, aby šel otevřít. Bylo asi pět minut před druhou, když dorazili Matt s Teri a Phoe s Benem. Usadili se na pohovku, Lucy jim přinesla občerstvení a čekali, že se jim hned svěří s tím, s čím chce. Ale ještě musí čekat na Jace s Amy. Jen to dořekla, zazvonil zvonek. Byli to oni. Přivítala se s nima, pozvala dovnitř a požádala je, aby se posadili k ostatním. Na chvilku se zapomělo, že se má něco řešit. Když byli zabraní do debaty, Lucy se zvedla, stoupla si před ostatní a spustila : ,,Vážení. Ráda bych vám sdělila neco, co v sobě držím už nějaký čas. Dominicu, můžeš prosím ke mě?´´
Dominic, ač s hrůzou v očích, si k ní šel stoupnout.
,,Přátelé. O tom, co vám chci sdělit, ví pouze Phoe. Požádala jsem ji, aby to nikomu neřikala. A doufám, že se tak stalo.´´ koukla se na Phoe a ta na ni mrkla jedním okem, že to tak je, že to nikomu neřekla.
Lucy pokračovala : ,,No dobře, nebudu běhat okolo horké kaše. Přátelé, vy všichni, co tu jste. Dominicu. Jsem těhotná.´´
Všichni na ni civěli jak na zjevení. Hned se ale zase probrali a Dominic, který stál vedle ní, zůstal stát jak přikovaný, ale jak na něj Lucy promluvila, jestli je v pořádku, ji ihned objal, zvedl do vzduchu, párkrát se s ní otočil a když ji pustil, dlouze ji políbil. Všichni se hned zvedli a gratulovali.
,,Teda ségra, gratuluju. Moc Ti to přeju.´´
Lucy se s Teri objaly. Tohle byla ta nejkrásnější zpráva za posledních několik dní. Tak proto si Lucy nevzala skleničku s alkoholem, mohlo je to napadnout. Oslavovalo se do pozdních hodin. A jelikož měli všichni alkohol v krvi, nebylo možné, aby jeli domu. Sice museli spát někteří na zemi, ale spalo se jim dobře. Aby ne, když se vrátila Teri a pak druhý den oznámení Lucyina těhotenství. Snad je všem nedobrotám konec.







5. kapitola
Na druhý den ráno to byl nezvyk, když Lucy uviděla ve svém obýváku tolik lidí. Potichu přešla přes pokoj, aby nikoho nevzdbudila a šla všem připravit snídani. Naštěstí měla doma dost hrnků, tak nemusela řešit, kdo bude bez kávy. Připravila tři velké obložené talíře se šunkou, sýrem, pomazánkou a trochou zeleniny. Na tácky vedle nakrájela chleba a toustový chléb. Nikdy nepřipravovala ať už snídani nebo oběd pro tolik lidí. Ale ráda vařila, ráda tráví čas v kuchyni. Akorát ve chvíli, když chtěla vzít talíře do pokoje, někomu zazvonil telefon. Její to nebyl, měla ho u sebe v kuchyni na lince. Ještě nevkročila do pokoje a už slyšela : ,,Seržant Bower. Co se děje? Cože? Hned jsem tam.´´
Jace se začal ihned oblíkat, čímž všechny vzbudil. Jak byli rozespalí, nechápali, co se děje. Amy ho tak rychle se oblékat neviděla.
,,Omlouvám se, že jsem vás vzbudil, ale volali ze stanice. Mají v cele Lewise s Mellarkem. Povedlo se jim je chytit. Musím tam jet.´´ políbil svou ženu Amy a hned odešel.
Po jeho odchodu se na sebe všichni podívali. V jejich tvářích bylo vidět jediné - radost, štěstí. A bylo téměř slyšet, jak všem spadl kámen ze srdce, že je všemu konec, že ty lumpy chytili. Rozpoutala se tím ranní oslava, kdy konečně Lucy donesla tu snídani a skoro už studené kávy. Se vším ji pomohl Dominic odnést to do pokoje. Bylo to samozřejmstí pomáhat. Všichni se do sytosti najedli, vůbec jim ta studená káva nevadila, byli rádi naopak. Po snídani se rozloučili, Lucy a Dominicovi ještě jednou pogratulovali a odešli.
Když se zavřeli dveře, Dominic chytil Lucy kolem pasu, přitáhl ji k sobě a políbil ji. Sice měl už nějakou tu známost, ale nikdy si nemyslel, že někoho bude milovat tolik, jako teď. Byli spolu měsíc a miminko na cestě. Lucy ho přijala na trvalo do svého bytu. Cítila, že s ním bude v bezpečí. Spojovalo je to nejkrásnější, co na světě může být - společné dítě.

O tři měsíce později.....
Byl čistý vzduch, všem se dýchalo nádherně. Simon s Joshem dostali každý deset let ve vězení. Soudní proces se táhl dost dlouho, ale za to čekání ten výsledek stál. Řekli si, že mohou chodit ven sami, ale stejně musí být ostražití.
Lucy měla už docela vidět těhotenské bříško, Jace s Amy na pevno byli přijati do party, v domácnosti Matta s Teri to jednou zaskřípalo, ale zase bylo dobře.
Na čtvrteční dopoledne byla Lucy objednána na ultrazvuk. S Dominicem se jejich vztah jen prohloubil. Doprovázel ji k lékaři a nemohl chybět ani u samotného vyšetření.
,,Dobrý den, slečno Cullenová. Pojďte dál oba. Vy si slečno odložte v kabince a jak budete moci, přijďte za mnou.´´ sdělila ji velice ochotná lékařka.
Lucy si v kabince odložila kabelku, svléla kalhoty a natáhla si obyčejnou sukni. Nic víc nepotřebovala, tak tedy vešla do ordinace a lehla si na lehátko. Prohlídka netrvala moc dlouho. Poté lékařka vzala ultrazvukové nástroje, zapla obrazovku a položila ji na Lucyino bříško polité studeným gelem. Asi dvě minuty popojížděla s hlavicí po bříšku, než monitor natočila k Lucy a Dominicovi se slovy : ,,Budete rodiči jednovaječných dvojčátek. Moc vám gratuluji. Pohlaví vám ještě nedokážu určit, jsou otočení zadečkama na nás.´´
Dominic vzal Lucy za ruku a políbil ji. Ta začala plakat a samozřejmě radostí. Vždy si přála miminko, ale že budou hned dvě, nečekala. O to víc se těšila. Dostala těhotenský průkaz, domluvila se na další prohlídce a odešla. Dominic ji vzal na oběd do italské restaurace. Tu Lucy miluje nejvíc. Když byli najezení k prasknutí, rozhodli se, že se s tou radostnou zprávou podělí s ostatními. Proto uspořádali zahradní párty. Při vzpomínce na poslední párty se chtělo Lucy plakat, protože právě ta poslední byla ještě se Simonem. Dominic si toho všiml a tak se mu svěřila.
,,Neboj, miláčku. Už je to za náma. Ten grázl je za mřížema. A já tu jsem jen pro tebe. Miluju tě.´´
,,Děkuju Ti, jsi moc hodný. Ani si nezasloužím takovou laskavost. Taky tě miluju.´´
Párty byla domluvená na sobotu v šest večer. Udělali velkou párty, pozvali všechny, kteří byli přivítat Teri, když se jim vrátila. Lucy obvolala jednu polovinu přátel, Dominic druhou. Souhlasili všichni, dokonce i Tom s Taylor.

V pátek ráno se u Teri šlo nakupovat. Potřebovali nakoupit suroviny na občerstvení na sobotní párty. Aby byl Matt klidnější, šel s ní. Když odcházeli z obchodu, ještě zašli do ještě jednoho, kde si Teri chtěla koupit nějaké pěkné triko a sukni. Nechala tam dost peněz. Ale bude z toho mít radost dlouho. Když dorazili domu, Matt uklidil nákup a Teri si šla zkoušet své nové oblečení a k tomu si pustila rádio a poslouchala své oblíbené písničky.

Téhož dne se Dominic rozhodl, že vezme Lucy na výlet. Na celý den pronajal loďku. Nic jí neřekl, chtěl to jako překvapení. Nasnídali se a vyrazily na motorce směrem k řece. Lucy když viděla, že se popluje na loďce, byla nadšená. Vždy si přála se projet na malé lodičce. Vyndala zpod sedačky tašku s jídlem a dekou. Tušila, že si udělají piknik. Nasedli na loďku, Dominic spustil motor a vydali se neznámo kam. Když po asi půl hodině dorazili na místo, měla Lucy rozzářené oči. Byla to krásná zahrada kousek za městem. Růžový sad, krásný altánek, jezírko s rybičkama. Dominic převzal iniciativu a vše pro piknik připravil sám. Musel šetřit Lucy, nesmí se namáhat, obzvlášť, když má pod srdcem dva malé človíčky.
Piknik trval asi dvě hodiny, než Lucy chtěla jet domu. Udělalo se ji trochu nevolno. Když mu pomáhala balit věci a Dominic balil deku do tašky, všiml si, že jde okolo blonďatá mladá dáma, která mu přišla hrozně povědomá. A taky, že jo. Byla to jeho spolužačka ze střední.
,,Ahoj Liso. Jsi to ty? To jsem já, Dominic Wayland. Pamatuješ?´´ oslovil ji
,,Jee, ahoj Dominicu. No nekecej. Jak se máš?´´
,,Mám se přímo báječně. A rád bych Ti někoho představil. Lucy, pojď sem.´´
Když se k němu postavila, hned věděla, že tahle holka se jí nelíbí. A bylo vidět, že ani ona není moc ráda, že vedle Dominica stojí nějaké jiná. Evidentně se jí líbil na škole.
,,Lucy, tohle je moje spolužačka ze střední, Lisa. Liso, to je moje přítelkyně Lucy. Čekáme spolu dvojčátka.´´
Když se Lucy na ni podívala, uvědomila si, že ji už někde viděla. No ano, to je ta sekretářka z policejní stanice. Lisa natáhla ruku, že si potřese s Lucy, ale ta neměla zájem. Byla ji krajně nesympatická. Raději se vrátila k balení věcí. Sbalila je a vydala se k loďce. Dominic pochopil, že se s Lisou nechce bavit, tak se s ní rozloučil se slovy, že snad se někdy ještě potkají a utíkal za Lucy, která se táhla se všema věcma.
,,Lucy, zlato, co blbneš. Řekl jsem něco špatně?´A dej mi ty věci, nesmíš tahat těžké.´´
,,Dominicu, ta holka se mi vůbec nelíbí. Než jsi mě zavolal, viděla jsem, jak na tobě mohla oči nechat. Nedovolím, aby mi tě přebrala nějaká blonďatá coura.´´
,,Ale uklidni se. Může po mě koukat jak chce. Nikdy to nebyla ta holka, o kterou bych měl zájem. Počkal jsem si na tu pravou. A to jsi ty. Miluju tě, Lucy. Jen tebe. Nosíš naše dvě štěstí.´´ a políbil ji.
,,Nejradši bych tě uškrtila, blbečku.´´ jemně ho poplácala po tváři.
,,Zlato, udělalo se mi trochu nevolno, ráda bych jela domu.´´
,,Tak dobře, jedeme.´´ pomohl ji do loďky a vraceli se zpět k motorce a rovnou domu.
Doma se Lucy šla umýt a lehla si do postele. Dominic umyl nádobí z pikniku, dal vyprat deku s dalším oblečením a uvařil oběd, než se Lucy trochu prospala.

Páteční den byl u Phoe s Benem trošku zvláštní. Ráno Phoe zvracela a to si hned řikala, že je něco jinak. Přece si dává pozor, aby nesnědla něco špatného. To by pak znamenalo jediné. To není možné. Že by byla taky těhotná? No, udělá si test, aby se to potvrdilo nebo vyloučilo. Napřed ale pomohla Benovi s přípravou chlebíčku na zítřejší párty. Měla nachystané nějaké láhve s vínem. Ale jestli je v tom, vínko nebude moci pít. Protože byla nervózní, jestli to tak je nebo ne, vymluvila se na to, že něco zapoměla koupit, tak že sjede do obchodu. Všechno měla koupené, ale aby se neřeklo, koupila ještě balík chipsů a ještě jednu lahev vína. A k tomu těhotenský test v lékárně. Test si chtěla udělat, než se pojede na párty, aby to mohla ukázat Teri i Lucy. Vrátila se zpátky domu a dělala, jako že se nic neděje, i když to bylo velmi těžké. Velmi těžké zachovat vážnou tvář a nechtít se o tom podělit s budoucím tatínkem. I když to nebylo oficiální.









6. kapitola
Sobotní den byl parádní. Nejen, že bylo krásně slunečno, ale i vše šlo podle plánu. Lucy s Dominicem ještě jeli nakoupit nějaké věci na večer. Hlavně tedy nějaké ozdoby na zahradu. Koupila pochodně, krepový papír a různé blbůstky. Pro ty měla taky slabost. Dominic koupil repráky, aby měli i co poslouchat. Když Lucy vycházela z elektro obchodu, zakopla a padala k zemi. Dominic měl bleskovou reakci, krabici s reprákama vrazil kolemjdoucímu chlapovi a jen tak tak ji stačil chytit, než upadla. Kdyby mu měli v tenhle moment měřit tep, asi by se ten stroj divil. Srdce měl až v krku, jak se lekl. Vzal si od pána krabici a pomalu šel s Lucy k autu, které si vypůjčili.
,,Teda, ani nevíš, jak jsi mě vyděsila. Myslel jsem, že vyletím z kůže, jak jsem se lekl. Jsi v pořádku?´´
,,Jsem v pohodě, neboj. Nebýt tebe, spadla bych na břicho. Přehlédla jsem ten malinký schůdek.´´
,,Musíš dávat pozor, zlato.´´
,,Neboj, dávám si pozor. Jen tentokrát se to nepovedlo. Akorát se teda chci ještě zastavit v květinářství. Ctěla bych holkám, Teri, Phoe a Amy koupit kytičku.´´
,,Tak dobře, máme to po cestě, tak není problém.´´
Nasedli do auta vydali se směrem domu a v polovině cesty zastavili v květinářství, kde koupila žlutou růži pro Amy, modrou pro Teri a červenou pro Phoe. Domu se vrátili docela pozdě, zvývala asi hodina do začátku párty, tak to musela být blesková akce. Lucy se vrhla na přípravu občerstvení a Dominic šel vyzdobit zahradu, připravil posezení a napojil reproduktory k rádiu. Měl připravenou muziku od nejrůznějších kapel. Ruelle, Maroon 5 či Red Hot Chilli Pepers. Bylo něco po šesté hodině, když se začali všichni scházet. Přijížděli taxi službou, protože se očekávalo, že se bude pít alkohol. Jako poslední dorazili Ben s Phoe. U vchodu jim Dominic nabízel přípitek. Všichni si vzali, i Phoe.
Když se všichni seskupily, Lucy si před ně stoupla a nožíkem zacinkala na skleničku s vodou, aby na sebe upozornila a spustila : ,,Ahoj všem. Děkuju, že jste přijali pozvání na tuto párty. Její důvod vám oznámím později. Chovejte se tu jako doma, nabídněte si co chcete a pití je tu dost pro všechny. Děkuji.´´
Dočkala se potlesku za proslov na uvítání. Hudba hrála, každý se s někým bavil. Za chvilku po začátku si Phoe stáhla stranou Lucy s Teri, by jim něco ukázala. Vytáhla z kabelky pro obě překvapivě těhotenský test. Jak ale viděli, v místě, kdy je vidět výsledek testu, byl přelepený černou páskou.
,,Holky, myslím, že jsem v tom. Včera a i dnes ráno jsem zvracela. Než jsem jela sem, tak jsem si udělala test. Nechtěla jsem to vědět hned, proto je to přelepené. Chci to vědět zároveň s váma.´´
Koukla na obě, jestli může sundat pásku. Jejich pohledy jasně řikaly, že ano. Pomalu a nejistě pásku sundala. K jejich překvapení na testu byli dvě čárky.
,,Phoe, to je super. Dvě těhulky v partě, gratuluju Ti, zlato. Ben už to ví?´´
,,Děkuju. Ani mi nedošlo, že mám zpoždění při všem, co se teď dělo. A Ben to ještě neví. Když už Lucy budeš u toho oznamování, proč tu jsme, můžeme to spojit dohromady a oznámit i mé těhotenství. I když, o tobě to víme. Zajímá mě, co máš na mysli.´´
,,Neboj, dozvíš se.´´
Blížil se Ben, kteý je už sháněl, kde jsou. Phoe stačila na poslední chvíli test schovat. Všiml si, že něco rychle schovala, ale nevěnoval tomu pozornost, místo toho ji políbil a podal sklenici s vínem. Skleničku sice přijala a lehce si cucla, ale víc nechtěla.
Ze všeho je vytrhlo další cinkání na skleničku. Ohlédli se a zjistili, že to byl Dominic, který pokynul na Lucy, že je čas. Přitom popadla Phoe za ruku a táhla ji sebou.
,,Věnujte mi pozornost. Tuhle párty jsme uspořádali vlastně jen tak, ale rádi bychom vám něco oznámily. Jak někteří víte, čekáme děťátko. Ale když byla Lucy ve čtvrtek na ultrazvuku, dozvěděly jsme se, že bude na světě dvojnásobná radost. Čekáme dvojčátka, jednovaječná.´´
Tak takovou zprávu nečekali. Někteří se už báli, že se chtějí odstěhovat, ale tohle teda bylo příjemné překvapení. Okamžitě jim šli gratulovat a holky si chtěly sáhnout na její bříško, což jim dovolila. Ale jelikož tu bylo třeba ještě jedno oznámení, všechny přerušila : ,,Moc všem děkujeme. Je to pro nás čest to s váma oslavit. Ovšem, je tu ještě něco, co by vám a hlavně někomu, chtěl někdo oznámit.´´
Šla si stoupnout vedle Dominica a její místo vystřídala Phoe. Protože Lucy viděla, že je nervózní, šla ji podpořit a stála u ní. Phoe se konečně odhodlala : ,,Když už tu zazněla ta krásná zpráva, že čekáte dvojčátka, tak bych se i já ráda s vámi podělila, že dle tohoto, jsem také těhotná. Bene, budeme mít rodinu.´´
Tak to bylo už extra super. Ben, kterému bušilo srdce až v krku, šel svou milovanou hned obejmout a políbit. Ostatní se také přidali. Taková muka všichni zažívali a najednou takové radostné zprávy.
,,No, Phoe. Budeme spolu vozit kočárky. To je super, už se těším.´´ a radostně ji objala.
Párty už nebyla párty, ale oslava těhotenství dvou nastávajích maminek. Všichni se bavily, popíjeli alkohol, jídlo mizelo před očima a každý si někde s někým povídal. Matt se zapovídal s Taylor, když si všiml, že někam zmizela Teri. Asi je někde s holkama, proto ji nehledal. Když si promluvil s téměř každým, přišlo mu už divné, že Teri nikde není k vidění už půl hodiny. Všiml si, že kousek od něj stojí Phoe s Lucy, tak se jich šel zeptat, jestli o ni něco neví nebo jestli s nima nemluvila. Lucy mu odpověděla, že s nima chvilku byla, ale že pak vešla do domu a od té doby ji neviděla. Matt jim poděkoval a šel za ní do domu. Vešel do kuchyně, kde našel její kabelku a boty. Proč by se ale zouvala. Zkusil ji zavolat, ale bez odezvy. Natočil si vodu z kohoutku, napil se, když v tom slyšel z obýváku nějaký šramot. Myslel, že ji tam najde. A pravda, našel. Ale. Nebyla sama. To co viděl, pro něj byl velký šok. Teri klečela na kolenou a před ní stál se staženýma kalhotama Tom. Ještě před chvílí bylo veselo, dozvěděl se dvě krásné zprávy o svých kamarádkách a teď tohle.
Matt zařval, co se to tu děje. Teri se tak lekla, až si sedla na zedek. Tom, tak ten měl na sobě kalhoty mžikem oblečené.
,,Ani jeden nikam nepujdete. Co to mělo znamenat? Ale nic mi nevysvětlujte. Teri, zklamala jsi mě. Tome, o tobě ani nemluvím.´´
Teri seděla na zemi s koleny u brady a jen plakala. A věděla proč. Udělala strašnou chybu, která ji bude stát velkou cenu. Nechtěla na to pomyslet, ale věděla, že má pravdu. Matt byl velice rozzlobený. Tom se nedokázal na svého kamaráda ani podívat. Věděl, že ho zklamal. A tušil, že rozbil do teď harmonické manželství.
Matt nečekal na žádná slova a rychlým krokem odešel. Vyběhl na zahradu, třískl s dveřma tak, že se všichni ohlédli. Viděli, jak se Matt řítí zahradou pryč. Hned za ním vyběhl Tom : ,,Matte, počkej sakra. Nech mě to vysvětlit.´´
,,A co mi chceš vysvětlovat. Co? Myslíš, že jsem slepej? Že jsem neviděl, co jsem viděl? Zmizte mi z očí. Ty i ona.´´ zařval na něj.
,,Tak Matte, počkej. K ničemu nedošlo. Jsi můj kamarád.´´ a přitom ho chtěl zastavit.
Matt se otočil a dal Tomovi pěstí. Ten se pod tou ranou málem skácel k zemi, ale jen tak tak to ustál : ,,Co blbneš? Je ti jasný, že hostitele před všemi ztrapňuješ?´´
,,Já ztrapňuju? Dovol, abych se zasmál.´´ a začne se mu smát do obličeje.
To už ale Tom nevydržel a ránu pěstí mu oplatil. V momentě, kdy to udělal, se Matt naštval a začla mezi nima rvačka. Než to došlo víc dál, vběhli mezi ně Jace s Amy. Odstrčili je od sebe, ale Amy měla co dělat s Tomem, na pomoc ji proto přišel Ben.
,,Padej mi z očí, ty kreténe. Měl jsem tě za nejlepšího kamaráda, ale ty si toho evidentně nevážíš. A ty mě koukej pustit.´´ s těmito slovy se Matt vytrhl ze sevření Jaceovi a odešel z párty pryč.
Dominic se za tuto nenadálou situaci všem omluvil a řekl, že klidně mohou zůstat dál, ale že pochopí, když budou chtít po tomto odejít. Nikdo nenamítal a zůstali.
Phoe s Lucy se na sebe jen podívaly a věděly, že je zle. Že se stalo něco, co se stát nemělo. Hned se vydaly do domu, kde v obýváku našli Teri, jak si obléká kalhoty. V momentě, kdy si jich všimla, šla s pláčem k zemi. Psychicky se zhroutila. Obě ji hned pomohli na pohovku.
,,Teri, jestli mě vnímáš. Co se stalo?´´ ptá se jí Lucy.
,,Podvedla jsem ho. Podvedla jsem Matta. S Tomem.´´
Až v tu chvíli si všimly, že na zemi leží její kalhotky. Teri si toho všimla a dodala : ,,Ale nedošlo k tomu úplně. Jen jsem mu klečela u nohou a ...´´ nebyla ani schopná domluvit. Obě ji ale pochopily. Na jednu stranu by ji nejraději uškrtily, ale na druhou stranu to byla jejich kamarádka a sestra. Začly ji utěšovat a objímat a přidala se k nim Amy, která akorát vešla do pokoje.
Lucy se od nich odtrhla a šla, i když nechtěně, párty předčasně ukončit. Mezi dveřma se míjela s Tomem, na kterého hodila vražedný pohled. Neoznámila teda, proč tomu tak je, ale všichni to pochopili. Tom mezitím dorazil do pokoje, kde Teri stále plakala. Když si ho všimla a viděla, že že má tržnou ránu na rtu a na obočí, začla ještě víc. Pochopila, že se porval s Mattem. Amy ho poprosila, aby odešel, jinak ho vypakuje sama. Uměla by si s ním poradit, chodí na judo. Ten raději ustoupil a odešel. Venku potkal Taylor a ta když viděla jeho výraz, když se na ni podíval, ji to bylo jasné. Hodila po něm skleničku, které se stačil vyhnout a odešla s pláčem.
Když Taylor doběhla na zastávku, kde si chtěla zavolat taxi, si všimla, že na lavičce sedí s hlavou sklopenou mezi rukama Matt. Nevěděla, jestli může, ale sedla si k němu.
,,Moc mě to mrzí. Už to vím taky. Stačil mi jeho pohled.´´ a s obavou, jak bude reagovat, ho pohladila po zádech.
Matt k ní zvedl oči. Měl tržnou ránu na obočí a u nosu si držel kapesník, který už skoro nepobíral krev : ,,Neviděla jsi to, co já. Ona mu sprostě klečela u klína. Měl stažené kalhoty a ona taky. Už ji nechci vidět. A víš co? Pojeď ke mě domu.´´
Tay ho objala a vyndala z kabelky balíček kapesníčků a podala mu ho a přitom objednala taxi. Už při jejich posledním setkání u nich věděla, že se s ním jednou sejde o samotě. A bylo to tu. Každý byl zklamaný svým protějškem. Když za půl hodiny dorazili k Mattovi domu, hned se po sobě vrhli a znali jen jednu cestu. Cestu do ložnice.
Za tu dobu se u Lucy zatím všichni rozloučili a odešli. Jen Teri tu zůstala. Nemohla se vrátit teď domů. Zůstala přes noc. Celou noc jen proplakala. Byla vděčná sestře, že ji tu nechala. Byl to velký srdcebol. Ale byla si vědoma, že si za to může sama. Když se ráno probudila, měla na mobilu zprávu : ,,Teri, podávám žádost o rozvod. A myslím, že i Taylor to tak bude mít. Kdyby jsi nebyla tak pitomá, nemuselo by tohle teď být. Jdi si za Tomem.´´
To pro ni byla poslední kapka. Praštila s telefonem o zem, zabořila obličej do polštáře a propukla v pláč. Pro nic jiného ji oči nezbývaly. Byla zklamaná. Zklamaná sama ze sebe.






7. kapitola
Nedělní dopoledne bylo u Phoe s Benem zvláštní. Na jedné straně byli oba šťastní, že budou rodina, ale na druhé straně měli v hlavě včerejší hádku Matta s Tomem a poté pohled na psychicky zhroucenou Teri. Phoe ji brala jako svou sestru, kterou nikdy neměla. Má jen bratra, kterého neviděla už hodně dlouho. Až se vyřeší tohle, zkusí ho kontaktovat. Akorát, když chtěla s Benem zasednout k snídani, ji přišla sms zpráva od Lucy, že odpoledne bere Teri do města na nákupy, že potřebuje na vzduch, tak jestli se nechce přidat. S radostí ji odpověděla, že klidně pujde. To ještě nevěděla, jakou má dohru včerejší incident. Byly domluvené na třetí hodinu odpoledne. Pozvaly i Amy a ta se zeptala, jestli smí vzít sebou i svě děti. Všechny jen souhlasily. Hlavně Lucy a Phoe. Domluvily se, že Phoe vyzvedne Teri a Lucy a Amy, že se k nim přidá v obchoďáku.

Bylo krátce před třetí hodinou, když se Lucy s Phoe a Teri dostavily na domluvené místo u fontány. Lucy byla z tohoto místa trochu nejistá, protože tady měla před třemi měsíci rande nerande s Dominicem. Netrvalo ani pět minut, když se ukázala i Amy. Před sebou tlačila kočárek a vedle sebe vedla dva kluky.
,,Ahoj holky. Děkuji za pozvání. Snad nebudou tihle tři rošťáci vadit.´´
,,Ahoj Amy. Jasně, že nebudou. Budu za pár měsíců maminkou, tak se ráda přiučím.´´
,,Tak kluci, neumíte pozdravit?´´
Kluci jednohlasně pozdravili, jen ten nejmenší v kočárku ne. Bylo to ještě miminko.
,,Tohle jsou moji synové. Kevin, je mu šest let, Charlie, tomu je pět let a nejmenšímu, Phillipovi, je pět měsíců. jsou to moje největší štěstíčka.´´
Malý kluci se schovávali za maminku Amy, styděli se. Všechny čtyři se domluvily, že napřed obejdou obchody s hadříky a nejednu parfumerii nebo klenotnictví a pak si zajdou na něco k jídlu. Ani jedna netušila, proč tu jsou, proč Teri potřebuje rozveselit. Ano, věděly, že podvedla Matta. Ale co se stalo potom, nevěděly. Dokonce ani Lucy, u které spala. Teri si to nechala pro sebe, dokud nebudou pohromadě. Tři hodiny jim zabralo šmejdění v obchodech. Byly už vyhladovělé, tak se domluvily, že zajdou do čínské restaurace, kterou měla Amy moc ráda. Kluky poslala si hrát do dětského koutku, na stole měli talíř s hranolkama, aby mohli zobat.
,,Tak jsme tu opravdu jen tak nebo se zase něco stalo?´´ ptá se po usazení ke stolu Phoe.
,,Jen tak tu nejsme. Potřebuju vám něco říct.´´ odpověděla smutným hlasem Teri.
Všechny se po ní podívaly a věděly, že to nebude dobré. Že by dohra ze včerejší párty?
,,Docela se Teri bojím co nám sdělíš. Nelíbí se mi tvůj tón v hlase a už vůbec ne výraz v obličeji. Co se stalo?´´
Teri s rozklepanýma rukama vyndala z kabelky mobil a našla ranní sms a ukázala ji holkám, která daly hlavy k sobě, aby si to mohly přečíst. Lucy, které měla akorát sousto v puse, se málem zadusila, Amy se zakuckala a poprskala je vodou a Phoe zůstala zkamenělá s vidličkou u pusy. Po přečtení zprávy se na Teri koukly, ale ta už jen plakala. Amy, která byla nejblíž, se přisunula a objala ji : ,,Teri, to je mi moc líto. Znám tě jen chvilku, ale vidím na tobě, že jsi ho opravdu milovala.´´
,,Milovala jsem ho, ano. Ale mohu si za tohle sama. ´´
,,To bude dobré Teri. Máš přece nás a Bena, Jace a Dominica.´´
,,Děkuju Amy. Jsem ráda, že jsem tě poznala.´´
Zvedly se, aby ji obejmuly. Potřebovala podporu a tu v nich měla. Musí se odstěhovat z domu, už v něm nechtěla být. Když to řekla holkám, dozvěděla se od Lucy, že se u nich v domě bude stěhovat pryč jeden manželský pár a tak bude jejich byt k dispozici. Teri byla nesmírně ráda za tuto informaci. Nečekala, že hned bude mít nějakou nabídku, zítra se tam zajde podívat. Opět má zajištěné spaní u Lucy, takže to bude super. Jelikož se klukům ještě nechtělo domu, tak se přešlo na jiné téma a to veselejší. Bavily se o dětech, Lucy se nemohla dočkat svých dvojčátek, Phoe byla úplně nadšená, strašně dlouho se snažila s Benem o miminko., když se to po několika pokusech podařilo. Lucy jim vyprávěla, jak je ji Dominic oporou a Amy vyprávěla, jak se s ním seznámila. A to narazila opět na ošklivé téma. Nemohla si nechat pro sebe, jak tu nemusela už být na světě, ukázala ji jizvy na zápěstí. Amy, když to viděla, se jen opřela o opěradlo lavice a zděšeně řiká : ,,Potřebuju něco tvrdšího, než obyčejnou vodu.´´
,,Ty tu nejsi autem? Chceš pak hodit domu?´´
,,Přijela jsem autobusem. Nemusíš, já si poradím. I když, jak koukám na hodiny, už bych asi nestíhala autobus. Takže budeš hodná, Phoe.´´
Seděli ještě asi čtvrt hodiny, než se Amy podařilo přemluvit kluky, že se jde domu. Sice odmlouvali, ale věděli, že před spaním můžou koukat na pohádky, které měli rádi, tak se i těšili domu. Ještě si odskočily na záchod a vyrazily směrem k autu. Kočárek nebyl tolik velký, tak se naštěstí vešel do kufru. Všichni se naskládali do auta, Kevin s Charliem vzadu seděli mezi Teri a Amy a malý Phillip už vzhůru se choval v náruči maminky. Během jízdy se Teri uklidnila, ale skoro nemluvila. Amy prozradila, že pracuje jako dětská lékařka a že s Jacem jsou už dlouhých patnáct let. Když zastavily u Amyinýho domu, myslely, že Phobein byl největší, jaký viděly. Ale tento byl dvakrát větší.
,,Ještě jednou děkujeme za odvoz. Příště jste zváni k nám. A děkuju taky za prima strávené odpoledne, skvěle jsem si to užila. Teri, ty buď v klidu. Není všem dnům ani vztahům konec. Jsme tu pro tebe.´´
,,Děkuju vám všem. Nebýt vás, nevím, co bych dělala.´´
Amy si vyndala kočárek z kufru, uložila do něj Phillipa, rozloučila se s holkama a vešla do svého domu. Phoe odvezla ještě Lucy a Teri a sama se vydala domu. Tam na ni čekal Ben s večeří. Na stole svítila svíčka, prostřeno, připravené talíře, příbor a vychlazená láhev limonády a malá láhev šampaňského. Když si ji všiml, políbil ji, vzal ji kabelku a sáčko, odložil ji věci do předsíně, vrátil se k ní, odsunul ji židly, Pho se posadila a židly za ní přisunul. Phoe se nestačila divit, co se to děje. Něco snad provedl? Za chvilku se vrátil a nesl hrnec s polévkou. Její nejoblíbenější - hráškový krém. Nandal porci ji i sobě. Posadil se proti ní a usmíval se, jako kdyby právě vyhrál jackpot.
,,Bene, nevím, co se to děje a nevím, zda se bát nebo těšit.´´
,,Tak především oslavujeme tvé těhotenství. Ale dnes jsem měl pracovní hovor. Volal mi ředitel, že se rozhodl, že ze své funkce odstupuje. Proto, že se stěhuje. No a prý ho jako nástupce na jeho místo nenapadl nikdo jiný, než já.´´
,,Tak to je skvělé, miláčku. Doufám, že jsi to přijal.´´
,,Chtěl jsem den na rozmyšlení, ale řekl mi, že si najde někoho jiného, i když nerad. Vidí ve mě velké ambice. Tak jsem to přijal. Bude ze mě ředitel.´´
Phoebe radostí vyskočila od stolu, až tím trochu pocintala polévkou ubrus. Ale to ji bylo momentálně jedno. Její manžel, její milovaný Ben byl povýšen na ředitele společnosti zabývající se prodejem luxusní elektroniky a hudebních nástrojů. Jako odměny se dočkal úžasného polibku, dalšího a dalšího polibku. Bylo potřeba další oslavy. Usadila se zpátky na svou židly a dojedla svou už skoro studenou polévku. Kdyřž dojedli, Ben sklidil a přinesl druhý chod. Byl to losos na citronovém pepři a brambory. Tak to byla lahoda. Nic tak dobrého ještě nejedla. Nikdy Bena neviděla pořádně vařit a najednou taková luxusní večeře. Když všechno dojedli, chtěla mu pomoci s nádobím, ale Ben byl iniciativní a všechno měl ve své režii.Byl v tak perfektní náladě, že by ho nedokázalo rozhodit snad nic.
,,Jo a musím ti říct, proč jsme dneska byly s holkama venku. Jistě si pamatuješ na včerejší hádku Toma s Mattem. Matt ho načapal s Teri při, ehm, no ona mu klečela u nahého klína. Víš, co myslím. No a ráno dnes dostala Teri zprávu od Toma, že podává žádost o rozvod a že ať si jde za Tomem a že Taylor to tak nejspíš mít taky bude. Je mi ji líto.´´
,,Ale to snad ne. Nevím, komu nadávat nejdřív. Ale asi jemu. Samozřejmě i Teri by si zasloužila na holou. Ale tak já se jim do toho motat nebudu. Ať si to vyřeší sami.´´
,,Byli spolu dost dlouho. Přes deset let. Měla jsem Matta ráda. Ale nemusel zrovna ječet na párty. Bylo mi docela trapně.´´
,,Už se tím netrap, zlato. Co se stalo, se stalo. Vše se vstřebá a bude zase dobře.´´ objal Phoe a políbil ji do vlasů.

Mezitím se u Lucy doma Teri zabydlovala. Lucy se nabídla, že zajede k Mattovi domu pro její věci. Nechtěla, aby se trápila ještě při balení svých věcí v jeho přítomnosti. Poprosila Dominica, aby tu s ní zůstal. Vyrazila směrem k bývalému domu Teri. Když dorazila, vystoupila z auta a s husí kůží zazvonila na zvonek. Skoro hned ji otevřel Matt.
,,No nazdar. Jdu sbalit věci Teri a zase vypadnu.´´
,,Čau. A proč si nepřijde sama, coura jedna.´´
,,Hele, tenhle slovník vynech. Ano, možná udělala chybu, ale je to moje sestra a já ji mám ráda. Takhle se o ni vyjadřovat přede mnou nebudeš.´´
,,A jak ji mám řikat asi. Sladká holčička? Moje zlato? Po tomhle už v životě ne. Zítra zajdu za právníkem. Neuvidí ani korunu.´´
,,Tak na tohle nemám. Určitě nesbalím všechno, takže se ještě možná zítra vrátím.´´ a s těmito slovy odešla do jejich šatny.Vyndala ze skříně kufr a začla do něj skládat všechny Teriiny věci. Jak věděla, všechno se ji tam nevejde, takže to bude na ještě jednu návštěvu.
Když se vracela s už tak těžkým kufrem a viděla, jak Matt stojí pod schodama a kouká na ní, došla ji trpělivost : ,,Děláš si prdel? Vidíš těhotnou ženskou tahat kufr a nepomůžeš ji?´´
Matt, ač s nepříjemným výrazem, ji šel s kufrem pomoct. Vzal ho a odnesl ho rovnou do kufru auta. Lucy, když scházela schody, tak akorát vešla do chodby Taylor. Lucy se ji lekla, až se zakuckala. V momentě ale měla vražedný pohled . Tahle potvora, že by měla být nástupkyní její sestry po boku Matta? Bylo ji z toho špatně. Raději neřekla ani slovo a odešla. Při odchodu práskla dveřma, až se málem vysypalo sklo. Když dorazila za asi hodinu zpátky domu, našla Dominica a Teri, jak si dopřávají vína a koukají na nějakou komedii.
,,Dominicu, prosim tě, v autě je Teriin kufr, můžeš pro něj skočit? Díky.´´
,,Ale jasně, už běžím.´´
Než odešel, políbil Lucy. Přisedla k sestře a objala ji. Ta si položila hlavu na její rameno a byla ráda, že je tu s ní.
,,Víš Teri. Jeho chování, co jsem tam byla, bylo velmi zvláštní. Promluvil o tobě jako o couře, to jsem myslela, že ho zabiju a málem mi nepomohl s kufrem do auta. Což bych ještě překousla. Ale málem jsem potratila, když jsem u tebe doma viděla v noční košilce Taylor. Ve mě tak hrklo, že i snad ty děti ve mě se zděsily.´´
,,To si děláš srandu? Ta blonďatá mrcha se mi nastěhovala do domu? Ale což, já už se tam vrátit nechci.Zítra se pujdu juknout do toho bytu, co tu bude volný.´´
Právě se vracel Dominic. Ten kufr pro něj byl jako pírko. Chodil pravidelně do posilovny, tak měl dost síly na takový pro něj malinký kufr. Odložil ho hned za dveřma a když se otočil a viděl, že jsou tak trochu v horší náladě, nali sobě a Teri víno a Lucy džus a sedl si k nim. Dozvěděl se vše, co před chvílí Lucy prozradila Teri. Ani on tomu nemohl uvěřit. Nevěřil, že by byl Matt schopný si hned do baráku nastěhovat jinou ženskou. A nabídl se, že pro zbytek věcí zítra zajde on sám.




8. kapitola
Druhý den v pondělí se Phoe rozhodla, že zajde na gynekologii pro ptvrzení svého těhotenství. Na jeden test se nemusí spolehnout. Vzala sebou i Bena, aby ji byl podporou, kdyby náhodou se něco přihodilo. Nasnídali se a vyrazili. Cestou k lékaři si koupila lahev vody, protože se tam u doktora většinou déle čekalo. Ale jaké bylo překvapení, když vešla do čekárny a ta byla prázdná. Trošku se lekla, zda si nespletla dny nebo dveře. Koukla se na mobil, ano, bylo pondělí a dveře také byli správné. Tak se posadila a Ben vedle ní. Až oba nadskočili, když se otevřeli dveře do ordinace a vyšel doktor.
,,Dobrý den. Paní Barnesová, pokud se nepletu? Poprosím vás o kartičku pojišťovny a zatím vyčkejte.´´
,,Dobrý den. Ano, jsem to já. Už jsem se lekla, že tu nejste, když jsem viděla prázdnou čekárnu.´´
,,Taky se divím, že tu jste zatím jen vy. Tak chviličku, mám uvnitř pacientku.´´ a zašel do ordinace.
Phoe si mezitím promluvila s Benem o sobotní scéně na párty, o včerejším sdělení povýšení. Přečetla si jeden článek o těhotenství, vyluštila křížovku. Jak se dalo předpokládat, čekalo se dlouho. Ale snad to bude stát za to. Kdžy už se konečně otevřeli dveře, nevyšel doktor nebo sestřička, ale k jejímu překvapení Lucy. Ale co dělá tady, má přece svou lékařku.
,,Jejda, ahoj Lucy. Co ty tady? Já myslela, že máš svou doktroku.´´
,,Ahojky Phoe, ahoj Bene. Šla jsem původně ke své, ale zjjistila jsem, že má dovolenou. Ani mi nic neřekla. Tak jsem šla sem. A asi sem stejně přejdu. Mám to blíž. A co ty tady?´´
,,Tak těhotenský test nemusí být stoprocentní, tak se chci ujistit.´´
,,Jistota je jistota, jak se řiká. Já byla na kontrole, děťátka jsou v pořádku a rostou. Ještě pět a půl měsíce a budu je mít u sebe. A počkám tu na tebe s Benem, dovnitř stejně nesmí.´´
,,Tak jo. Rád bych vás pak pozval na něco dobrého. Třeba do cukrárny.´´
Obě souhlasily. Bylo potřeba něco sladkého na nervy. Víkend dal všem pořádně zabrat. Především ale Teri. Podvedla Matta, ten se porval s Tomem, se kterým ho podvedla, druhý den ráno ji napsal, že se s ní rozvádí.
Konečně se Phoe dočkala, že přišla na řadu. Ben si mezitím povídal s Lucy, ptal se jí, co vyšetření, jestli už ví a hlavně, jestli chce vědět pohlaví miminek. Zatím neví, co to bude, ale přeje si pár, holčičku s chlapečkem. Bylo mu divné, že tu s ní není Dominic. Svěřila se mu, že je doma s Teri. Nemohla ji tam nechat samotnou. Až pujdou z cukrárny, musí ji koupit nějaký zákusek a Dominicovi samozřejmě taky.
Uběhlo asi dvacet minut, když se konečně vynořila Phoe z ordinace a byl na ni vidět ten šťastný výraz. Bylo to jasné. Ben se na ní podívá a povídá : ,,Tak co zlato. Je tvůj výraz skutečný nebo je to jen zástěrka?´´
,,Tak myslím, že by se mi to nepovedlo utajit. Takže ano, jsem těhotná, jsem ve třetím týdnu.´´
,,Super. Moc ti gratuluju Phoe. Bude zábava, až budeme spolu na procházce i s Amy s kočárkama. Už se moc těším.´´ a objala ji Lucy.
,,Miláčku, moc Ti děkuju. Je to to nejlepší, co mě potkalo v mém životě. Moc tě miluju.´´
,,Ale nebudeme mít dvě, jako tady Lucy. Budeme mít jedno. Jednu fazolku tam mám. Ale i tak se moc těším.´´
,,Zkraťme to tu trochu, už mám docela chuť na něco sladkého, tak co kdybychom už šli do toho sladkého ráje?´´ namítá už hladová Lucy.
Návštěva cukrárny byl výborný nápad. Měli akci při koupi čtyř zákusků jeden zdarma. Tak to se jim hodilo. Tři snědli na místě a ty dva zbylé vezli Dominicovi a Teri. Ještě, než se vydali domu k Lucy, stavěli se ještě v obchodě. Měla doma skoro prázdnou ledničku, tak si potřebovala nakoupit. V obchodě bylo spoustu lidí. Byli výprodeje po létě, tak všichni se honem hnali i na to, co nepotřebovali. Jen Ben, Phoe a Lucy to míjeli. Při procházce uličkou s alkoholem míjeli někoho, kdo byl Phoe povědomý. Nijak tomu nevěnovala pozornost. Netušila, koho jí ten dotyčný připomínal. Jen věděla, že ten obličej už někde viděla. Všimla si toho i Lucy.
,,Copak se děje?´´
,,Ale, přijde mi, že ten člověk, který doplňoval zboží v alkoholu, že jsem ho už někde viděla.´´
,,A kde prosim tě? Známe tu skoro každého v obchodě, tak tu musí být nový, nemohla jsi ho tu vidět.´´
,,Promiň, ale mě to nedá. Musím se tam vrátit.´´
Phoe nebyla líná a vrátila se do uličky s alkoholem, jako že tam něco zapoměla. Když se tam ale vrátila, dotyčný tam už nebyl. Proto přešla do druhé uličky, kde ho našla. Úmyslně si vybírala něco tři metry od něj, aby na něj mohla nenápadně koukat. I on si ale všiml, že se o něj zajímá. Koukli po sobě, ale Phoe pořád netušila. Strašně ji to vrtalo hlavou. Proto vzala jednu lahev vodky a odešla. Ve chvíli, kdy se vracela k nákupnímu vozíku, u kterého čekali Ben a Lucy, si vzpoměla, jak je hloupá, že ho hned nepoznala. Vrazila vodku do vozíku a vrátila se zpět. Ben s Lucy absolutně nechápali. Když se tam vrátila, byl pořád na stejném místě. Také si ji všiml a to mu už nedalo : ,,Děje se něco, mladá pani? Mohu vám s něčím pomoci?´´
,,Omlouvám se, ale. Harry, jsi to ty?´´
,,Ano, jmenuju se Harry.´´ a to už i on začal mít pocit, že ji zná.
,,No to není snad možné. Nepoznám vlastního bratra. Ahooj Harry. To jsem já, Phoebe.´´
,,Phoebe Baneová? Nekecej, opravdu jsi to ty? Je z tebe krásná žena.´´
,,Ano, jsem to já. Ale už jako pani Barnesová. Jsem pět let vdaná.´´
,,Tak to dodatčně gratuluji.´´
,,Děkuju. A jestli máš čas, u pokladen na mě čeká manžel s mou kamarádkou. Jestli je chceš poznat.´´
,,Teď bohužel nemohu, ale pokud souhlasíš, můžeme se někde sejít a pokecat po těch nějakých patnácti letech.´´
,,Tak to budu moc ráda. Tady máš moje číslo. Kdykoliv zavolej nebo napiš.´´ dala mu papírek s číslem, se slzou na krajíčku z radosti ho objala a vrátila se zpět k pokladnám.
Tam už docela netrpělivý Ben s Lucy čekali, kde se courá. Když ale viděli, že se Phoe vrací vysmátá a skoro brečící, hned Ben spustil : ,,Co se stalo? Kdo to byl?´´
,,Docela se stydím. Ten dotyčný, je totiž můj vlastní bratr. Neviděli jsme se patnáct let. Je mi to blbý, že jsem ho nepoznala, ale ani on mě nepoznal. Dala jsem mu své číslo. Ozve se, až bude mít čas a sešli bychom se.´´
,,Tak to je super. Moc jsi se ale o něm nezmiňovala. To se tak změnil, že jsi ho nepoznala?´´
,,Docela ano. Co jsem ho viděla naposledy, byl silnější postavy. Teď je z něj svalouš. Ale už toho mám dost za dopoledne, tak chci jet domu. Nebo teda k Lucy.´´ usměje se na ni, vezme vozík a jde k pokladně.

U Amy a Jace bylo živo. Charlie s Kevinem běhali po domě jak nějaká tryskomyš, křičeli, skákali po posteli a docela celkově zlobili. Chůva, která je měla na starosti, měla co dělat, aby je zkrotila. Ale byla to rázná ženská, tak když na ně zvýšila hlas, ihned poslechli a byli jak andílci. Amy zrovna v té době vařila oběd. Protože čekala návštěvu od své rodiny, vařila toho pro snad deset lidí. Měli přijet její i Jaceovi rodiče a její sourozenci. Jace byl v práci, proto měla na vaření klid. Jace ji totiž v kuchyni zlobil. Lechtal ji, už jednou se stalo, že ji zaměnil sůl za cukr a olej za ocet. Proto když tam byla, nikdo jiný do kuchyně nesměl. Ale brala to s humorem.

Když se Lucy vracela zpět domu s Phoe a Benem, který ji pomohl s taškou s nákupem, všimla si, že má ve schránce nějakou poštu. Když měla teda prázdné ruce, tak si obálky vyndala. Čekala, že tam bude něco z banky nebo pojišťovny, ale byli to jen obyčejné reklamní dopisy, které zvaly na různé akce. Tak to hned vyhodila do koše. Nevšimla si, že Phoe s Benem již vyšli do jejího bytu, proto si zavolala výtah a vyjela do třetího patra. Když vešla do bytu, tak Phoe akorát dávala telefon od ucha s usměvem ve tváři. Jak se Lucy dozvěděla, právě mluvila s bratrem a domluvili se na schůzce zítra odpoledne ve tři hodiny. A jsou zváni všichni. Místo schůzky je v parku ve městě. Tak to byla skvělá zpráva. Všichni se těšili, že poznají jejího bratra Harryho. A byla to skvělá příležitost pro Bena. Skvělá příležitost oznámit své povýšení na ředitele společnosti.












9. kapitola
Bylo krásné úterní odpoledne, když se všichni vydali směrem k městskému parku, kde měla Phoe schůzku se svým bratrem Harrym. Byla s ním domluvená, že se sejdou u sochy malého koně. Zavolala i Amy, jestli nechce jít taky s Jacem. Amy řekla, že zavolá za chvilku, že si musí sehnat hlídání pro děti, chůva dnes jela za rodinou do vedlejšího města. Když asi za deset minut volala zpět, oznámila, že hlídání má, tak že ráda přijde. Krátce před druhou odpoledne se ostatní začali sjíždět k Lucy, jelikož Phoe s Benem byli stále u ní. Lucy pro všechny připravila domácí limonádu, kterou dělala výbornou. Všichni z ní byli nadšení. Chtěli recept, moc jim chutnala. Byl to recept po její babičce.
Na hodinách bylo půl třetí, takže byl čas vyrazit a protože to byl kousek, šlo se pěšky. Phoe byla s Harrym domluvená nebo spíš on bude mít poznávací znamení jako sytě žlutou kšiltovku. Už když vcházeli do parku, si ho Phoe všimla, jak akorát jde na domluvené místo.
,,Harryyyy, tady jsem.´´ zakřičela na něj.
Harry se otočil a na poslední chvíli stačil roztáhnout ruce pro objetí, protože se na něj Phoe vrhla a šťastná ho objala. Byla tak strašně šťastná, že ho našla. Byl to pro ni druhý nejkrásnější okamžik za pár dní. V sobotu se dozvěděla, že je těhotná a dnes se ji to potvrdilo u lékaře, Lucy oznámila čekání dvojčátek a včera setkání s bratrem. Ten týden začínal hodně dobře a snad i tak skončí.
,,Brácha, ráda bych Ti představila svou partu lidí, ke kterým mohu přijít, když mě něco tíží, kterým mohu věřit, který mě mají rádi takovou, jaká jsem. Tak to je Ben, můj nejmilejší manžel, Lucy s Dominicem, Teri a nová členka party Amy s manželem Jacem.´´
Každý si s ním podal ruku, objal a holky líbnul na tváře. Bylo vidět, že je to moc milý kluk. Když už se konečně Phoe probrala z toho, že stráví odpoledne se svým bratrem, tak se vydali na procházku. Probrali snad všechno, co se za těch patnáct let přihodilo. Ať už to byla první velká láska, první rozchod nebo stěhování. Svěřila se mu se svým těhotenstvím, z čehož měl nesmírnou radost, že bude strejdou. Když už u toho byl, pogratuloval i Lucy s Dominicem. Když seděli asi půl hodiny na trávníku pod stromy, Ben vycítil, že přišel čas prozradit svůj postup v práci.
,,Pokud mohu, rád bych vás na chvíli přerušil. Je tu něco, co bych vám chtěl sdělit a ví o tom zatím jen Phoebe. Včera jsem měl pracovní hovor s ředitelem. Oznámil mi, že z důvodu stěhování do dalekého města musí opustit svou pozici. No a jako nástupce ho nenapadl nikdo jiný, než já. A já souhlasil. Takže, budu ředitelem společnosti.´´
No tak to byla báječná zpráva. Poslední dobou se ty dobré zprávy hrnou ze všech stran. Až na tu špatnou událost u Teri a Matta. Jinak to jde vše jak po másle. Gratulace byli na místě. Bylo to opravdové štěstí, které teď zakopávalo snad o každého. Phoe potkala po letech bratra a k tomu těhotenství, Lucy s Dominicem budou mít dvojčátka, Ben povýšení na ředitele. Jen bohužel Teri nemá to šťastné období zrovna. Podvedla Matta a ten se s ní následně druhý den rozvedl a ještě navíc přes sms zprávu. Taky ji to mohl říct rovnou na místě přistižení. Ale to už bylo teď jedno. Nechtěla kazit už tak dobrou náladu v přírodě, proto, i když s falešně nasazeným úsměvem ve tváři pogratulovala Benovi k povýšení.
Ben vytáhl ze své tašky lahev šampusu a samozřejmě myslel i na lucy s Phoebe, tak pro ně vyndal lahev limonády a plastové kelímky a pytlík chipsů. Oslava trvala skoro dvě hodiny, když Jaceovi zazvonil mobil. Bylo ho potřeba na stanici pro pomoc při vyšetření loupežného přepadení. Ostatní se na něj koukli a moc dobře věděl, proč. Ujistil je, že to není kvůli Simonovi. Ten je ve vězení s ostrahou, takže mohou být v klidu. Když odešel, zůstali na místě ještě pár minut. Poté se rozloučili s Harrym, který musel do práce s něčím pomoci a ostatní se vrátili k Lucy do bytu, kde pokračovali v oslavě. Bylo už dost pozdě, když se Ben s Phoe a Amy s Jacem rozloučili a rozjeli se do svých domovů. Teri měla dočasné bydliště u sestry, ale zítra se chystala podívat do prodávajícího bytu o patro výš. Snad to vyjde, aby nemusela příliš dlouho obtěžovat.

Když se druhý den ráno Teri probudila, ucítila vůni právě uvařené kávy a to ji postavilo na nohy. Všimla si, že má na stole připravenou snídani s kávou a čerstvě upečenou houskou se šunkou.
,,Dobré ráno Teri.´´
Byl to Dominic, kdo ji pozdravil, až se leknutím polila kafem : ,,Ježiš, Dominicu, tohle mi nedělej. Dobré ráno i tobě.´´
,,Promiň, to jsem nechtěl.´´ a přispěchal s utěrkou, kterou ji podal.
,,V pohodě, nic se neděje.´´ přijala utěrku s úsměvem a otřela si flek.
,,Lucy ještě spí?´´ dodala.
,,Už ne, šla dolu pro poštu. Řikala, že tam stejně zase budou jen reklamní letáky.´´
,,Tak to jo. Jo prosim tě. Rozhodla jsem se, že si pro zbytek věcí zajedu sama. Ale pro jistotu bych tě ráda poprosila, jestli pojedeš se mnou. Jako pojistka, kdyby mě nechtěl Matt pustit do domu.´´
,,Ale samozřejmě. Není problém. Můžeme se tam vydat hned, jak se Lucy vrátí. Spolehni se na mě. A když jsme u toho bydlení. Byla tu ta pani, co se bude stěhovat. Prý se to uspíšilo a byt bude volný hned. Řekl jsem ji o tobě, tak ti ho nechá zarezervovaný.´´
,,Jee, tak to je super. Díky moc.´´
Jejich rozhovor přerušila právě příchozí Lucy, která měla vyděšený výraz. Dominic s Teri si raději znovu sedli, když ji viděli. Lucy v ruce netřímala očekávané letáky, ale jen jednu obálku. Přešla k nim a obálku jim podala. Lucyina adresa byla napsána ručně. Ona věděla, čí to písmo je, jen Dominic s Teri nevěděli. Když si ale všimli, odkud to přišlo, málem to s nima seklo. Bylo to psaní z věznice, kde byl Simon a tu adresu psal on sám. On jim nedá pokoj. Nedá pokoj Lucy.
,,Dominicu, můžeš to prosím otevřít? Já na to nemám.´´
,,Jasně zlato.´´ vstal z pohovky a odešel do kuchyně pro dopisní nožík.
Vrátil se zpět, opět si sedl, Lucy k němu, položila si hlavu na jeho rameno a Dominic začal číst : ,,Ahoj Lucy. Je mi jasné, že tohle nebudeš číst sama. A upřímně řečeno, je mi to jedno. Až tady ve vězení jsem si uvědomil, že jsem udělal strašnou blbost. Přehnal jsem své emoce kvůli jednomu polibku s jiným chlapem. Mrzí mě, že jsi si kvůli tomu i ublížila. Kdybych své nervy udržel na uzdě tenkrát v nemocnici, nemuselo by se stát to, co se stalo. Mrzí mě, že jsem ublížil tobě, mrzí mě, že jsem ublížil Benovi a mrzí mě, že jsem ublížil i Teri. Nejraději bych si za to vše nafackoval. I když, tu nejvyšší cenu jsem už zaplatil. A to ne pobytem tady, ale ztrátou tebe a teď už asi mých bývalých přátel. Vím, že to bude znít šíleně a nejspíš mě pošleš do prdele, ale byl bych rád, kdyby jsi se tu zastavila třeba jen na pět minut. Musím končit, stráž nás volá na nádvoří na sportování. Nebudu se zlobit, když tohle budeš ignorovat a za mnou nepřijdeš. Pozdravuj všechny. Ahoj.´´
,,No to si z nás a hlavně z tebe dělá srandu, ne? Tak on si tě požádá o ruku, pak tě opustí kvůli jednomu nevinému polibku a poté ublíží Benovi a následně unese mě a pak leze po kolenou a skoro prosí o odpuštění? Opovaž se za ním jít. Jinak s tebou nepromluvím.´´ střelila skoro vražedný pohled po své sestře Teri.
Lucy se zvedla od Dominica, podívala se na ni a odpovídá ji : ,,Hele, jestli tam pujdu nebo ne, je moje věc. Promiň Dominicu. Jsem snad dospělá žena, tak si snad mohu dělat, co chci. Nebudeš mi rozkazovat, co mohu a co ne, i když jsi starší.´´
,,Tak se uklidněte vy dvě. Na jednu stranu má pravdu Teri, neměla by jsi tam chodit, nevíš, co má v úmyslu. Ale na druhou stranu, máš Lucy pravdu. Jsi dospělá ženská. Máš svůj rozum a sama nejlépe víš, co je správné a co ne.´´
,,Ano, vím. Máš svůj rozum, to už jsem od tebe jednou slyšela. A jak to dopadlo? Přišla jsi o Simona, našla Dominica, budete mít spolu děti. A s rozumem by jsi šla do vězení za ním? Lucy, nezlob se na mě, ale já ti to nedoporučuju. Mám na tebe dávat pozor.´´
,,Přestaň se mi Teri cpát do života. Možná na mě máš dávat pozor, ale za mě rozhodovat o mých problémech nebo starostech nebudeš. To jsou moje věci. Takže mě nech být!!!´´ a to už byla Lucy opravdu vytočená.
Na Teri to už bylo moc. Proto se raději zvedla a odešla z bytu s prásknutím dveřma, aniž by řekla jediné slovo. Dominic se podíval na Lucy, které tekly slzy po tváři. Objal ji, přisunul si ji k sobě a podal ji krabičku kapesníčků. Bylo mu jasné, že ji mrzí hádka s Teri. Ale byl si i téměř jistý, že bude chtít jet do vězení za Simonem. Proto ji sám navrhnul : ,,Miláčku. Pokud chceš za ním jet na návštěvu, nebudu ti v tom bránit. Ale pouze pod podmínkou, že pojedu s tebou. Samotnou tě tam nepustím.´´
Lucy se na něj podívala s uplakanýma očima a kývnutím souhlasila. Stejně mu to chtěla navrhnout. I když se mu to příliš nezamlouvalo, domluvili se, že tam zajedou v pátek.
Uběhlo deset minut, než se vrátila Teri. Na Lucy se ani nepodívala. Komunikovala jen s Dominicem. Oznámila mu, že se byla podívat na ten byt a že se do něj tedy nastěhuje. Poprosila ho, jestli s ní zajede pro zbytek věcí do jejího už bývalého domu. Souhlasil. Šel to oznámit lucy, která se zavřela raději do ložnice s velkou čokoládou, že s Teri odjíždí k Mattovi pro zbytek věcí. Bylo ji to jedno. Na něj naštvaná nebyla. Řekla mu, ať si Teri své věci odnese rovnou do svého nového bytu, že tady ji nechce. Ví, že ji má v hloubi srdce ráda, ale momentálně ji to moc ranilo a zabolelo. Ano, mrzela ji hádka se svou sestrou. Ale má přeci svou hlavu, svůj rozum a sama bude za sebe rozhodovat, co může a co ne. Cítila, že s Teri nebude komunikovat, že o to nemá zájem. Až sama Teri pochopí, že je Lucy už dospělá a že se umí sama o sebe postarat. A postarat se o svou nastávající rodinu.




10. kapitola
U Phoebe a Bena bylo středeční odpoledne trochu hektické. Nečekaně přijela Benova maminka a tatínek. Protože Phoe vařila později oběd, tak byl ještě teplý. Proto jim nabídla, jestli si nedají taky boloňské špagety. Nadšeně souhlasili, naposledy snídali.Moc jim to chutnalo. Aby ne, když Phoe chodila dřív na kurzy vaření. Když byli najezení, Ben se nabídl, že umyje nádobí. Phoe mezitím uvařila vodu na kávu a nakrájela na tácek buchtu, kterou ráno upekla. Byla to její nejoblíbenější kokosová. Když byl i Ben hotový s nádobím, pomohl Phoe doníst odpolední kávu s buchtou na zahradu. Vál příjemný letní větřík, který lehce ochlazoval v tom teplu. Tohle posezení byla perfektní příležitost, aby Ben rodičům oznámil své povýšení a rovnou i jejich radostné očekávání miminka. Měli docela těžké období, kdy je zasáhla smrt jejich společného přítele, ale tohle byla dvojnásobná náplast. Budou mít titul babička a dědeček. Zůstali u nich asi do šesti do večera, než zase odjeli domu. Byla to velice příjemná návštěva, i když je Phoe moc nemusela. A protože nevěděli co dělat, tak Ben šel do kanceláře vyřizovat pracovní záležitosti a Phoe si zapla notebook a koukala na internetu na věci pro miminka. To ji zabralo asi tři hodiny, nemohla se toho nabažit, už se těšila, až bude to malé na světě. Už byla docela unavená, tak se umyla a šla si lehnout a ani nevěděla, kdy si lehnul Ben.

Čtvrteční ráno byla Amy dost rozčílená. Charlie s Kevinem od té doby, co vylezli z postýlek, zlobili, rozhazovali hračky a rozlili, co se dalo, i když to bylo nechtěné. Jace byl už dost vytočený, tak klukům naplácal na zadek a hned byl klid. Malý Phillip byl zlatíčko, o něm skoro nevěděli. Téměř neplakal, jen když měl hlad nebo měl plnou plenku. Protože se Amy potřebovala uklidnit od zlobících kluků, vzala Phillipa do kočárku a šla se projít na čerstvý vzduch. Byla to slast po náročném startu dne. Sice bylo deset ráno, ale už bylo docela teplo. Prošla se k fontáně, kde si sedla nohama do vody, aby se trochu schladila. Nebyla sama, více lidí si tak sedlo.Domu se vrátila asi za hodinu, aby stačila připravit oběd.

Ten den se konečně jelo pro Teriiny věci. Předešlý den se to odložilo, protože na to nebyla připravena se mu postavit do cesty. S Dominicem se domluvila, že vyrazí ve dvě odpoledne. Už byla nastěhovaná v novém bytě, protože Lucy ji ve svém nechtěla. Bylo ji jedno, že Dominic s ní pojede. Čas utíkal strašně rychle, proto se divili, že je už tolik hodin. Na to, že chtěli jet ve dvě, tak odjeli až v půl třetí. Lucy zůstala doma, neměla nervy jak na Matta, tak na Teri. Raději uklízela byt.
Když Dominic s Teri dorazili za deset minut k Mattovi, akorát ze dveří vycházela Taylor, která si nesla deku, brýle a nápoj směrem k zahradě. Pravděpodobně se šla opalovat. A to bylo jedině dobře, nepotřebovala ji tam mít. Čekali, až zajde za roh a vyrazili ke dveřím. Dominic se schoval ze roh a čekal, jak bude Matt reagovat, až uvidí jen Teri. Ta zazvonila a čekala. Po minutě se dveře konečně otevřeli. Neotevřel je nikdo jiný, než Matt a když ji spatřil, chtěl dveře hned zabouchnout. Jenže nečekal, že ho někdo okamžitě zabrzdí. Zarazil se o něčí ruku a když viděl, kdo to je, chtěl mu ruku do dveří přibouchnout. Dominic nechápal, proč to chtěl provést, vždyť on mu nic neprovedl.
,,Tak hele, přišli jsme úplně v klidu pro zbytek Teriiných věcí. Tak nás nech vejít.´´
,,To mám nechat tu couru lézt po mém domě?´´
,,Takže se uklidníme. Teri, ty běž dál, běž si sbalit věci, já tu na tebe počkám.´´
Poděkovala mu a rychle šla do šatny, kde s překvapení našla své věci už v tašce a kufříku. Pro jistotu skříně ještě jednou zkontrolovala a koupelnu taky. Nic nezůstalo, takže popadla kufřík i tašku a zamířila si to k východu. Na chodbě se potkala s Taylor, která na zahradu slyšela hluk, tak se šla podívat, co se děje. Když si všimla Teri, nevěděla, co dělat.
,,Co na mě čumíš. Jdi mi z cesty. Myslela jsem si, že bychom byli kamarádky. Ale ještě, že se tak nestalo. Ještě na oslavě mého návratu po únosu jsem si to myslela. Nech si Matta, nechci ho už vidět.´´ a přitom nezapoměla do Taylor úmyslně vrazit.
V momentě tam byl Dominic, který slyšel jejich hádku : ,,Teri, pojď. Ona ti za to nestojí. Dej mi ty věci, vezmu ti je.´´
,,Děkuju. Rychle pryč nebo to tady nedopadne dobře a udělám tu kůlničku na dříví.´´
Naposledy se rozhlédla po svém bývalém domově a odešla. Nechala tu kus srdce. Ten dům s Mattem stvěli od základů. Bohužel to nevyšlo a osud je rozdělil. Když se vrátili zpět k Lucy, našli před dveřmi Teriiny věci. Evidentně to bylo znamení, že má Teri jít do svého rovnou. Rozplakala se a vzala ty tři tašky a kufr, co tam byl a šla o patro výš. Dominic ji pomohl s tím, co přivezl. Požádala ho, ať ji to nechá v obýváku, že si s tím už poradí. Utřel jí slzy, objal a odešel. Když dorazil zpět do svého bytu, Lucy si akorát v koupelně mazala bříško. Dominic ji poprosil, aby pak za ním přišla do pokoje. Věděla, že to nebude dobré podle jeho tónu. Ještě si upravila své opět blond vlasy a vrátila se k němu. Sedla si na pohovku a čekala, co se bude dít.
,,Zlato. Nepřeháníš to trochu? Nechat věci své sestry jen tak na chodbě. Za prvý je mohl někdo ukrást a za druhé ji to moc mrzí, jak se k ní chováš. Pomohl jsem ji s věcma a když našla před dveřma tady zbytek, tak se rozplakala. Odnesl jsem ji to nahoru. Je mi ji líto. Měla by jsi za ní zajít a omluvit se.´´
,,Až se mi přestane montovat do života, tak se omluvím. Já vím, že to myslí dobře, ale je to můj život a já si s ním naložím, jak sama chci.´´
,,Ale Lucy. Je tvá starší sestra, bojí se o tebe. Obzvlášť po všech špatnostech, co se stali za poslední měsíce.´´
,,Dominicu, já vím, o co ti jde. Chceš, abych za ní šla hned. To teda ne. Ano, omluvím se jí, ale rozhodně ne hned.´´
,,No dobře, vzdávám to. Ale ohlídám si to, jestli se omluvíš. No a já jdu pomalu připravit něco k večeři. Dnes uvařím já, ty si odpočiň.´´ vstal, políbil Lucy a odešel do kuchyně.
Lucy mezitím napsala Amy a Phoebe a řekla jim o dopise od Simona. Jinou odpověď ani nečekala. Jedna ji napsala, ať si dělá co chce a druhá, ať neblbne a nikam nejezdí. Ale byla pevně rozhodnutá, že pojede, i kdyby sama. Byla domluvená s Dominicem, že s ní pojede. Ten si dal chvilku pauzu od vaření a chtěl se jít na Lucy podívat. Ale nenašel ji tam. Ani nikde v bytě. Vůbec neslyšel, že by někam odešla. Snad nešla udělat zase nějakou blbost.
Lucy se rozhodla, že přeci jen za svou sestrou zajde. Hlodalo ji svědomí, nakonec ji mrzelo, jak se k ní zachovala. Nevěděla, jestli ji přijme, jestli ji pustí do bytu, ale musela za ní zajít. Vyšla o patro výš a protože věděla, který byt to je, postavila se před dveře, několikrát se zhluboka nadechla a zaklepala. Když se otevřeli dveře a vykoukla na ní Teri, rozbrečela se a nejraději by zase utekla. Ale už tam byla tak nebude zbabělec.
,,Lucy, co tu chceš? Myslela jsem, že ti nesmím na oči. Nebo se pletu?´´
,,Nepleteš. Chtěla jsem se Ti omluvit později, přiznávám se. Ale Dominic se mi snažil naznačit, aby se omluvila hned, ale mě se nechtělo. Hlodalo mi svědomí, proto jsem za tebou přišla. Pokud mě tu nechceš, pochopím a odejdu.´´
,,Nikam nechoď a pojď dál.´´ ustoupila, aby mohla Lucy projít.
V tomhle bytě byla jednou. A to když pomáhala staré paní s nákupem. Bylo to tenkrát zatuchlé a příliš to tam nevonělo. Poté, co se tam nastěhovala předchozí pani, která už byt opustila, se to mnohonásobně zlepšilo a pod rukama Teri se to ještě zlepší určitě.
,,Děkuju, že jsi přišla. Posaď se a jako doma. Dáš si něco k pití?´´
,,Jen vodu obyčejnou, díky.´´
Byl to velmi skromný byt. Ale pro jednoho, maximálně dva lidi to stačilo. Jedna ložnice, obývák, kuchyň a koupelna. To úplně stačilo pro přežití. Vracela se Teri se sklenicí vody a talířkem se sušenkama. Sama nevěděla, co dělat, jak začít mluvit, aby se zase nepohádaly. Ale začla sama Lucy : ,,Teri, jak jsem zde již nadhodila, chtěla bych se ti za to dopoledne omluvit. Své chování jsem přehnala a jsem si toho plně vědoma. Byla jsem z toho pak taky špatná. Dominic neví, že jsem pryč, takže počítám, že se tu brzo objeví.´´
Jen to dořekla, někdo zaklepal na dveře. Teri šla otevřít a Lucy zůstala sedět. Sylšela otevření dveří a hned poznala Dominicův hlas, jak ji shání, že není doma. Teri ho uklidnila, že je u ní. Nečekal na pozvání a rovnou šel do pokoje. tam se zastavil mezi dveřma a tak se mu ulevilo, když ji viděl. Nedovedl si představit, že by někam zmizela nebo si zase něco provedla. A protože věděl, že ji dohnalo svědomí a omluvila se. Přisedl si k ní, objal ji a políbil.
,,Lucy, tohle mi už nedělej. Lekl jsem se, kam jsi zmizela bez oznámení.´´
,,Promiň zlato. Nechtěla jsem tě vyděsit.´´
,,Slib mi, že se nebudeš takhle vypařovat.´´
,,Slibuju.´´ a jako slibovné ho políbí.
Dominic se chtěl ujistit, že se skutečně omluvila, proto se podíval na Teri a ta na něj kývla, že ano. Oznámil, že má v troubě kachnu, tak musí běžet. Pozval na oběd i Teri, která to s radostí přijala. Lucy ještě zůstala a chtěla si promluvit o Simonově dopise a navrhnout, jestli přece jen nechce jet s nima taky.Teri to nedalo a odpověděla : ,,Bála jsem se toho, že se na tohle zeptáš, proto jsem nad odpovědí přemýšlela. Hodlám se mu podívat do očí. Takže s vámi pojedu.´´
Lucy tuhle odpověď nečekala, proto byla dost překvapená. Tak ji teda obeznámila, že se jede v devět ráno, protože je věznice dvě hodiny cesty daleko. Když se domluvily, tak spolu odešly zpět k Lucy do bytu, kde už to vonělo právě upečenou kachnou. Už bylo nandáno na talířích a prostřeno na stole, takže si rovnou sedly.

Čtvrteční odpoledne u Bena a Phoebe bylo docela klidné. Ale jen do doby, kdy Ben začal mít jisté pochybnosti. Začal mít pochybnosti, zda má to ředitelování nakonec vzít nebo ne.
,,Zlato, začal jsem přemýšlet, zda to místo ředitele vzít nebo ne. Nevím, jestli to zvládnu. ´´
,,Bene, o tomhle nechci vůbec slyšet. Vždyť jsi sám souhlasil ředitelovi, že to bereš. Opovaž se to zrušit. Jinak se na měsíc odstěhuju pryč.´´
,,Ale Phoe, co když mi to tam nepujde. Udělám jednu chybu a sesadí mě zase zpět na personálního manažera. A nebo hůř, vyhodí mě.´´
,,Tak sakra Bene. Jestli jsi měl pochyb už při nabídce, proč jsi to do prčic přijal?´´ a praštila s časopisem, který si zrovna vzala.
,,Miláčku, nerozčiluj se. Hlavně kvůli naší fazolce, kterou nosíš pod srdcem. Na mě se nemusíš ohlížet.´´
,,Jsme do prdele manželé. A já se nemám rozčilovat? Upozorňuju tě, že jestli to vzdáš, tak pujdu k Amy. Ta má dost pokojů navíc.´´ a s těmito slovy odešla na zahradu do altánku, kde trucovala téměř dvě hodiny.
Ben věděl, že kdyby mlčel, nemuseli se teď hádat. Byla to jeho manželka, miloval ji. Věděl, že se ji to dotklo. Ale skutečně za začínal bát, zda ten post ředitele bude zvládat. Už to přijal, takže by nebylo vhodné, kdyby couvnul. Každopádně si to nechá projít hlavou.

Páteční ráno bylo u Lucy dost napjaté. Po snídani se odjíždělo do věznice na návštěvu za Simonem. Řikala si, jestli to nemá raději hodit za hlavu a nikam nejet. Ale ne, byla pevně rozhodnutá, že se s ním chce sejít. Bála se, jak bude reagovat, až ji uvidí s Dominicem a s těhotenským bříškem. Byla už ve čtvrtém měsíci a bylo to vážně dost znát. Aby taky ne, když nosila dvojčátka. S Teri byli domluveni, že se sejdou v půl deváté před domem. Byla jak hodinky, připravená přesně na minutu. Dominic ještě potřeboval někam zavolat, tak šla Lucy sama ven k Teri. Mezitím vyjela s autem z garáže a zaparkovala před domem. Zůstala sedět za volantem, chtěla řídit. Když však přišel Dominic, požádal ji, aby si přesedla, že bude řídit on. Sice se ji moc nechtělo, ale podvolila se mu a přesedla si dozadu k Teri. Cestou se ještě stavěli natankovat benzin, koupit nějaké pití a už byla před nima jen cesta do vězení.
Když v jedenáct dopoledne dorazili na parkoviště, Lucy měla srdce až někde u střechy auta. Strašně rychle ji bušilo, až si řikala, jestli to není slyšet. U vchodu u stráže byli zkontrolováni, zda sebou nemají něco, co by vězni předali, hlavně náčiní, které by mu pomohlo se dostat ven. U druhé stráže nahlásili svá jména a jméno vězně, za kterým jdou a byli vpuštěni do návštěvní zóny. Posadili se k jednomu z mnoha stolů kde byli pouze tři židle. Čtvrtou si vzali od jiného stolu. Teď už Lucyino srdce tlouklo tak silně, že to snad rozbije okna. Ale byla připravená se mu postavit a podívat se mu do očí. Čekali asi pět minut, než se otevřeli dveře na druhé straně místnosti, kudy vešel pracovník vězeňské služby a hned za ním v poutech Simon. Šel pomalu k nim. Teri si napřed nevšiml, seděla schovaná za Dominicem. Když si ji všiml, zabrzdil tak rychle, až do něj strážník narazil. Ten ho jen popostrčil, aby šel dál. Sedl si naproti všem, ale jeho pohled momentálně byl jen na Teri, ale hned se otočil k Lucy.
,,Ahoj Lucy. Nedoufal jsem, že dorazíš. A už vůbec ne, že tak brzo. A zdravím i tebe, Teri. Ale tebe neznám. Ale asi vím, kdo jsi. Nejsi ty náhodou ten, kdo mi přebral Lucy? Nejsi ten, se kterým mě podvedla?´´
,,Neřikej mi ,,ten,, , jmenuju se Dominic. A ano, to já jsem ti ji ukradl.´´
Simon se na něj podíval, jako kdyby ho chtěl probodnout.
,,Simone, nech toho. Přišla jsem se na tebe podívat, jak se máš a zase mizím. Oni tu jsou jako doprovod.´´ položila svou ruku na Jaceovu a opřela se o opěradlo židle.
V tu chvíli si Simon všiml jejího bříška. Bylo na něm vidět, že šíleně žárlí, že miminko s ní chtěl on. Miloval ji a ona mu takhle ublížila. Už to byla ale daleká minulost, nechtěl se tím zabývat. Bylo mu jasné, že to čeká s Dominicem. Oznámila mu, že čekají dvojčátka. Sice jim pogratuloval, ale bylo na něm vidět, že ho to užírá. Chvilková návštěva se protáhla na čtvrthodinovou. Během toho se ještě jednou omluvil, že všem způsobil takové trápení. Omluvil se zvlášť Teri, zvlášť Lucy. Trošku ho mrzelo, že tam není Ben, i jemu by se rád omluvil. Ale bylo mu jasné, že i přes omluvy si je nezíská zpět. A už vůbec ne jako kamaráda. Lucy už toho měla dost a chtěla domu. Proto se s ním rozloučili a odešli, aniž by se na něj ohlédli. Byli opět u obou stráží zkontrolováni, aby mohli vězeňské prostory opustit. Dominic, ač zásadní nekuřák, si řekl o jednu cigaretu jednomu strážníkovi. Než vyrazili, zapálil si. Lucy na něj jen zírala. Nestačila se divit. Prozradil jí, že kdysi kouřil, ale pak se mu to znechutilo a přestal. Tohle je jen výjimečně. Dokouřil, nasedli do auta a vydali se směr domov.

O pět měsíců později...
Termín porodu u Lucy s kvapem blížil, proto měla doma připravenou u postele tašku, když by to přišlo náhle. S Dominicem se jejich vztah stále jen utvrzoval, byli si stále čím dál víc věrnější. Ben místo ředitele nakonec přijal a s Phoe se tak udobřil. Teri byla už dva měsíce rozvedená a samota ji dělala dobře. Potřebovala si odpočinout. Našla si novou práci jako manažerka cestovní kanceláře. A Amy s Jacem svůj vztah potvrdili ještě jedním miminkem, které bylo na cestě. Simon se z věznice už nikdy neozval a ani jeden z nich se za ním nevydal.
Bylo krásné, lednové mrazivé odpoledne. Dominic si četl u televize knížku, když za ním přišla Lucy : ,,Myslím, že je to tady. Budu rodit.´´
Na nohou byl během vteřiny, vletěl do ložnice pro tašku a rychle do nemocnice. Dominic seběhnul schody a běžel pro auto. Lucy zatím sjela výtahem dolu do přízemí, kde už na ni čekal. Docela koukala, že už tu čeká. Ještě ji spěchem oznámil, že volal všem v partě, že jedou rodit. Když dorazili do nemocnice, zdravotní sestry se Lucy hned ujaly. Nechala se usadit na vozíček a nechala se odvézt na porodní sál. Bylo samozřejmostí, aby u toho otec byl.
Mezitím došli i ostatní. Ben, Phoe, Teri, Amy a Jace. Čekali v čekárně před sálem. Bylo to velké čekání. Prošli se několikrát chodbou, vypili pár kelímků kávy. Uběhlo asi pět hodin, když se o půlnoci vynořil ze sálu Dominic se slzou štěstí na krajíčku. Viděl, že ostatní na něj zírají a čekají, co se dozvědí.
,,Jsme jak víte rodiči dvojčátek. A to chlapečka a holčičky.´´
V čekárně to propuklo v salvu gratulací, objímání a líbání.
,,Moc vám za všechny gratuluji. Je to super. Jména už máte?´´ gratuluje mu Ben.
,,Jména už máme. Měli jsme je vybraná pro všechny případy, ať už dva kluky nebo dvě holky a nebo páreček. Naše děťátka se jmenují Alec a Katherine.´´
,,Krásný výběr jmen. Opravdu moc gratulujeme.´´
Na pokoj k Lucy směli až ráno, proto všichni odjeli domu a že se vrátí ráno. Dominic tu zůstal, aby měl vše pod dohledem. Nemohl se dočkat, až si své děti pochová.
Jelikož to byl náročný porod, protže se dvojčátkům nechtělo ven, museli provést císařský řez. Lucy byla v nemocnici týden, než ji propustili. Behěm té doby měla návštěvu od svých přátel každý den. Dominic se od ní téměř nehnul a každý si pochoval miminka. Lucy stále plakala. Bylo to štěstím, které přivedla na svět. Bylo to štěstím, že má kolem sebe partu lidí, kteří ji podporují a pomáhají.
Nadešel den, kdy byla propuštěna z nemocnice. Se vším ji pomáhal Dominic. Přinesl sebou dvě korbičky, jednu růžovou a druhou tmavě modrou. Sbalila si věci, teple do mrazu oblékla Katherine a Dominic Aleca. Byla tuhá zima, zabalili je pořádně. Oblékli si bundy, rozloučili se s personálem nemocnice, který byl velice vstřícný a odešli. Uložili miminka do auta a rozjeli se směrem domů, kde na ně už čekal kompletně vybavený dětský pokojíček. A k Lucyinýmu překvapení i krásné překvapení s přivítáním od přátel. Gratulovali znovu a předávali dárky pro děti.
Když byli doma asi týden, vzal Dominic Lucy na procházku kolem jezera. Nebyla taková zima, tak vyrazili jako kompletní rodina. Procházka trvala asi hodinu, když Dominic najednou zahalekal, že co to je v dálce za věc, ať se Lucy podívá taky. Nic tam neviděla. Tak ji řekl, ať zaměří zrak pořádně. Koukla se znovu, ale pořád nic neviděla. Když se otočila zpět, neviděla Dominica před sebou, ale pod sebou, jak před ní klečí s krabičkou v ruce.
,,Lucy Cullenová. Netušil jsem, že jedním nevinným polibkem se stane tolik věcí. Že tě poznám blíž, než jsem chtěl, že spolu budeme mít dvě krásné děti, za což ti moc děkuju. Proto, aby to bylo kompletní, se tě ptám : ,,Vezmeš si mě?´´ ´´
Lucy měla v momentě srdce v krku, oči se jí zalévaly slzami. Věděla jen jedno, věděla co odpovědět : ,, ANO ´´
Autor Sweet Devil, 13.09.2016
Přečteno 396x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí