Otevření firmy

Otevření firmy

Anotace: Muži...

Ve firmě se chystal den Otevřených dveří. Zuzana slibně vyhlížela rande s majitelem jazykové agentury v Brně a těšila se jaká to bude partije. To bude jistě muž na úrovni. Po zaslání fotky však následoval pohotový dotaz na její bradavky. Což ji zarazilo...po diskuzi s kolegyněmi, kterým musela vysvětlit, že je to seznamka vážného seznámení čemuž nechtěli věřit tudíž přišlo zklamání...přesto slíbila, že se s dotyčným setká a zajede za ním...ale ted ji čeká slibné otevření firmy.Po prohlídce po okolí na blízkém hotelu začíná vysněné posezení. Zuzanu posadili blízko majitelů firmy, kteří se mlsně ohlíží po přísedící. Cítí se jako by seděla vedle samotného dábla a dábelsky se taky pije, několik panáků slivovice a pán z Holandska sundává její podprsenku chtivě se chopíce jejího nadra. Zástupce ředitele jen obrací oči v sloup - nu večírek. Zuzanu neupoutává tento muž i když postavení asi má a to doslova...prý mu slíbili vedení fabriky.Zuzanu upoutal jiný muž černé vlasy, pohledný, asi novinář říká si Zuzana. A najednou stojí tak blízko ní, už spolu prohazují pár slov, zjištuje, že je to pozvaný zákazník ze Slovenska a je ubytován tady na hotelu. Super - být tak ubytovaná s ním, tak dlouho je Zuzana sama..tak toužící po mužově rameni a tělu...Jde to snadno sama padá do pavučiny jako muška, čekající na povouka..postel je příliš úzká leží vedle sebe tak blízko ach tak blízko tak jak si přála, konečně ji někdo objímá, konečně, není jenom obchodní asistentka konečně ji někdo objal- je štastná..až do rána.Ráno ji odváží až domů,vychází z auta pyšná jako páv, krásná, mladá...krásné mrazivé dopoledne říká si a nemyslí na dopis co zahlédla v autě něco o exekuci, pak si uvědomuje, že už se asi neuvidí, vizitku sice má, ale vzhledem k tomu, že říkal, že pracuje v Německu jako obchodník a létá tam letadlem ze Slovenska tam a zpět je dost málo pravděpodobné, že by se ještě setkali...ale kruh se točí dál a je příliš mladá, aby se točit přestal...
Autor lesní víla, 26.12.2016
Přečteno 569x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí