E-mail přátelství

E-mail přátelství

Anotace: Tradiční řetězový maily, který člověk posílá, aniž by pro něj znamenaly víc, než obsahují.

1 nový e-mail
***
předmět: Přátelství
***
-Musím se smát. Smát, že to došlo zrovna od tebe. Už jen ten nadpis- Přátelství. Kdysi možná. Kdysi jsme možná přáteli byli. Nebo jsem si to aspoň myslela. Ale přátelé se přece neopouštějí, ne? Víš, nikdy jsem nevěřila, že by někdo mohl mít někoho radši než sebe. Že by byl pro někoho ochoten zemřít, ale ty jsi mě přesvědčil, že ten pocit existuje. Bohudík nebo bohužel? Tys byl moje všechno. Neměl ses tehdy ke mně otáčet zády! Ze dne na den, bez jediného slova. To jsi mi ublížil. Moc ublížil. Budu to mít v sobě už navždy. Už se na svět dívám jinak. S trochou víc nedůvěry a s trochou míň naivity. Asi se to mělo stát. Možná jsem tou lekcí tak něják dospěla. Snad už nebudu tou hlupačkou, která skočí na krásný slova. I když říkajíc upřímně. Člověk má spousty masek. Spousty tónů. Spousty pohledů. Spousty slov. -Spousty falší.
A ty si teď myslíš, když se mi po půl roce ozveš s omluvou a právě tím upřimně smutným tónem, že já, já hlupačka ti zase všechno odpustím? Skočím ti kolem krku? A bude zase všechno jako dřív?
Máš pravdu... udělám to. Chci tě zase mít. Chci mít zase pro co žít. -Pro koho žít. Chci, aby zase někdo chápal moje pocity. Aby mi pomohl a podržel mě. Aby mi někdo napsal, že jsem pro něj mnohé.
Ale my jsme už každý jinde. Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš. A mě to tak mrzí. Chci zastavit čas. Chci zastavit řeku. Chcí žít dál a ne jen čekat. Čekat na jakýsi zázrak, který se stejně nestane.
***
Vymazat e-mail?
***
ANO
***
Jste si jist?
***
ANO
Autor kookky, 04.03.2007
Přečteno 291x
Tipy 3
Poslední tipující: slečna Nefertiti, Kávový Poutník
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí