Rusko-Čínská válka

Rusko-Čínská válka

Anotace: Ahoj to jsem zase já Olivandr. Toto je předmluva k jednomu rozdělanému dlouhému příběhu z světa z, kterého pochází první příběh, který jsem napsal. Po pravdě řečeno se spíš zabývám tímto příběhem než tím původním. To znamená že spíš pudu psát toto.

Útržek první Rusko Čínská válka.

Píše se hvězdné datum 2115.


Po masivním rozšířením Čínského území a průmyslu se Rusko začalo obávat o své bezpečí ze strany těch šikmo okýmích rejžožroutů.
A proto v zástěrce přípravy války se Skandinávskými ostrovy se připravovala na válku s Čínou.
Mezitím se ale taky věnovalo poloostrovům tím že podplácení a dosazovat do vlády své lidi.
A proto se rok po skončení války připojilo k Rusku.
Rusko válčilo s Čínou 13 měsíců.
Na začátku využilo rychlého jaderného útoku na nejdůležitější čínské cíle.
Po jaderném útoku nasadilo parašutistické jednotky s dalekým doletem a začalo obsazovat čínské opěrné body mezitím přes hranice speciální úderné komanda rychlého nasazení připravovala půdu pro ruskou těžkou kavalerii a pěchotu.
Čína byla tímto rychlým útokem natolik zaskočena že si nechala dobýt většinu území a proto povolala na pomoc své druhy Japonce. Číňané a Japonci měli spolu vojenskou smlouvu o pomoci.
Japonci měli opravdu vyspělé vojenské vzdušné a první vesmírné vojenské zařízení (nepočítaje vojenské sondy a satelity) byli to výsadkářské vesmírné doky. Do takových doků se připojilo 15 výsadkových modulů v jednom modulu mohlo být až 150 vojáků výhodou bylo to že během 17 minut dokázali zaútočit kdekoliv po celé planetě.
Ovšem Rusové dokázali přemoci Japonce a Číňany a Japonci se dobrovolně podřadili pod Ruskou nadvládu a Čína byla nemilosrdně obsazena Rusy. V Celém Novém Spojeném Královstvím Ruským se mluví Rusky a vládne tam car Ivanovič Pjotr VIII.
Autor Olivandr, 15.01.2020
Přečteno 628x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na webech: palba.cz a valka.cz se pohybují fundovaní znalci historie, které válečná oblast zajímá. Z titulu mého laického zájmu o historii občas čerpám nikoliv vojenské výsledky střetů, ale politické pozadí a machinace, vedoucí ke konfliktům.
Podle mne tvůj text naznačuje, že nemáš podklad, tedy "to pozadí", ze kterého je možné dál fabulovat budoucnost. To co "letí" v českých masmédiích jsou skutečné stupidity , moderně fakenews.
Z historie bych doporučoval téma a oblasti: Chalkin Gol, Port Arthur, Cušima, Kuril.souostroví. Z moderní doby famózní zpracování filmu: Oko v oblacích, Contractor, atd. |To je přesně to, co hýbe světem. Už jsem to tady soukr.psal. Dnešní trend - vývoz celých armád a skupin contractorů.

15.01.2020 17:20:20 | Lesan

Upřímně nejsem si moc jist co si z tvého komentáře mám na 100% odnést. Chci jen upozornit že úmyslem tohoto textu je rychle zchrnout dohromady historii Ruska a . Číny celý text se odehrává ve fiktivní budoucnosti. Tak prosím aby jsi napsal komentář, který se nechlubí pouze odkazy na nějaké historické vojenské a nevojenské stránky. Tuto reakci prosím neber nějak osobně já prostě ne vždy jsem chápaví člověk a občas mi to chvíli trvá. Díky za odpověď.

15.01.2020 17:53:37 | Olivandr

Výborná reakce, Lesane! A o tom to skutečně je.

15.01.2020 17:49:08 | šerý

Chtěl bych vás poprosit o to aby jste mi pod tento příběh napsali, který se vám líbí nebo vás zaujal víc . ten první nebo ten druhý. Jenom tak mimochodem toto je předmluva pro příběh, který mám rozepsaný a dokonce jednu část i dopsanou mám, asi tak 2 A4 zatímco toho prvního sotva půlku jedné A4.Ale pokud by jste měli větší zájem o ten předchozí nemám problém napsat něco smysluplného i k němu.

15.01.2020 14:49:01 | Olivandr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí