YU YU Hakusho 18- Zapletenec tří

YU YU Hakusho 18- Zapletenec tří

Anotace: 18+,další dilek na světe a na dalších se partačkou pracuje :D

Kurama s Hieiem sedi na zahradě a odpočívají .Dům je již zcela opraven, připady za nimi a konečně odpočívají. Kurama spí na lehátku , na hrudi mu leží kniha. Hiei z nudy odstřeluje mravence seminky z melounu lezoucí na stůl. Uslyši zvonit telefon,tak aby nevzbudil Kuramu rychle se přesune k němu a zvedne ho. je to Koenma a Hiei ztuhne v očekavaní že zase připad a maji po volnu. Ten ho uklidní že jeden tu sice je , ale na něj už vyslal Kubawaru a Yusukeho.
Hiei slyšitelně oddechne "a proč teda volaš?" zepta se.
" Došel sem od tvé matky přikaz,tak ho musím respektovat." " Jaký?" zvědavě se optá Hiei.
"Musite se sbalit, víc vám ted neřeknu Večer v 6 dojedte sem"
" Dobře Kuramovi to řeknu až se probudí " rozloučí se a položí sluchatko. Vratí se zpět a položí se na lehátko a usne. Kurama se probere ,je 5 večer, Hiei vedle něj leží smotaný do klubíčka. Jemně do něj žduchne," Hiei stávej bude večeře." Hiei se probere,protáhne se " Kolik je?" " Asi 5 pročpak?" nahne se nad něj Kurama a políbí ho, Hiei zamrká "Sakra musíme si pohnout" Kurama na něj překvapeně kouká "Co?" To už je Hiei na nohou a protáhne se mu pod rukou ,chytne ho a táhne za sebou do kuchyně. "Vysvětlim ti to pak,udělej večeři ja zatím sbalím věci" Kurama pokrči rameny a pustí se do připravy večeře ,během 15 ti minut ma vše nachystané. Hiei zatím rychle balí ,nevi kam sice jedou tak veme jen to nejnutnějši . Za chvilí se táhne po schodech s 2 sportovními taškami a vlačí je za sebou. Kurama mu přiskoči pomoci a daji je do chodby ke dveřim. Hiei už v rychlosti přiskakuje ke stolu a ani nedosedne a hazí do sebe jídlo.Kurama vklidu přejde místnost,pohodlně se posadí a pomali jí, děla to schvalně ,čeka na vysvětlení. Hiei ale mlčí, kolikrat mluví i s plnou pusou. Kuramovi to nedá " Hiei tak co je? Máme případ??" Hiei mávne s plnou pusou rukou a zahuhle " Koenma volal,že matka něco chce." " Ale to stači aby si tam jel ty ne? " Hiei mává rukama s plnou pusou zakašle " Ne ne ne chce nás oba a asi i další," zarazí se a podíva se na Kuramu " asi tam bude i Shinji". Zrudne vztekem až se znova začne dusit jidlem a kašle kolem sebe. Kuramovi přistane pár zrníček na tvaři , setře je rukou a natáhne se přes stolek a bouchne ho do zad." Neudus se mi, ještě sme nikam nevyjeli" Hiei nabere dech a prohlasí " Nechci travit volno stím nadrženým blbem." Kurama ho zatahá za pramen vlasů " Někoho mi připomína" Hiei zrudne a začne se dusit dalším soustem ,Kurama se směje a znovu ho něžně bouchne " Takle nikam nevyjedem se tu udusiš" HIei na něj štěkne " A diviš se ,semnou je to jiný ne snad" Kurama se usmíva " A kdy tam máme být?" " V šest" zahuhle Hiei. Kuramovi sjede bezdečně pohled na hodiny , je 5.42 "Hmm tak to aby sme si teda pohli"Hiei mrkne na hodiny taky, začne si zbytek tortily balit do ubrousku,když ho Kurama zarazi, da celou svoji porci do krabičky s vičkem ,kde jsou již 4 další ,ktere připravil navíc, da tam i půlku co nedojedl Hiei a vloží je do tašky. Hiei se potutelně usmíva na krabičku mizicí v tašce " Mnám zasoby na později " Kurama se směje na celé kolo a nese obě tašky do auta, které koupil jen pro ně dva.Dava je do kufru,kdyz se Hiei protahne a napůl vyši přes kufr auta a hrabe se v tašce a loví krabičku. Kurama si povzdechne " Hiei??" Z kufru se ozve "je vté druhe vid?" začne rozevírat druhou tašku, to uz ho chytne Kurama za pásek a táhne ho ven, zavře kufr a žduchne Hieie před sebou za jeho protestů na předni sedadlo ,kde zahadně krabička lezi na palubovce. Hiei zamrká, ukazuje na kufr, krabičku,kufr krabičku? "Kdy?"
Kurama se usměje " Ještě v chodbě bylo mi jasné že budeš mít hlad jak vlk," směje se. Hiei dupne "Já si chci dojíst jen tu půlku " a vytahuje ten ušmudlaný ubrousek. Kurama se chytí za čelo vezme ho a zahodí,ukaže na sedadlo kde leží celé balení. Hiei se spokojeně usadi s ubrousky na klině a pustí se do pulky tortily co nedojedl. Zabalí si ji do ubrousku,ale jak je tortila tepla ,papír se na ni přilepí a skoro přes půl cesty kolem sebe Hiei prská kousky papírků a snaží se to ztortily dostat. Kurama napřed usměvně pak už nervozně řidí a občas ma chut mu dát zahlavec. Když je vedle něj najednou ticho, mrkne pohledem na něj. Hiei spí, tortilu si tiskne na hrudi a oddechuje spokojeně. Kurama vzdychne. Po hodině dorazí uspěšně do cíle. Kurama prochazí brankou a nesouc Hieie v naručí tahne za sebou jestě ty 2 tašky,zazvoní u dveří. Přijde jim otevřit Genkai se zamračeným pohledem, že jedou pozdě. Když ale vidi unaveného Kuramu,který tak tak drží Hieie s Tortilou v ruce, a 2 tašky ktere Kurama tahne za sebou povzdechne a pomůže mu s taškami dovnitř. Kurama by ji rád obejmul ale má plne ruce. Genkai se otoči aby ji nasledoval,kdyz se Hiei probere a natahuje po ní ruce. " zdáár Babinooo." Genkai se necha obejmout ,když ucítí že Hiei ji divně jezdi rukama po zádech " HIEI nejsem utěrká" a da mu zahlavec. Hiei ji pustí a spokojeně zahuhle podívajic se na ruce " čisté " ukazuje je Kuramovi . Ten protočí očima a Genkai ze sebe souká halenu která ma zádech par mastných otisků a čmouh. Když leti Genkaiina ruka znovu že mu da zahlavec, seskoči z Kuramovi naruče a protahne se rychle kolem nich do obýváku. Tam už sedí na polštařích Koenma s Mokurem a Shinjim a živě debatují.
Hiei sjede naštvaným pohledem Shinjiho , uvíta se snimi a seda si do kouta do křesla.Kurama se snimi uvíta také a seda si za Hieim na křeslo také a bere si ho na klín. Hiei se o něj opře a drží ho za ruku tak aby to Shinji viděl a očima na něj vysila pohledy jasně řikající " MOJE ,MOJE TERITORIUM,MUJ KURAMA" Shinji jeho pohled opětuje a usmíva se.
Koenma zakašle jako by si všiml co se děje a začne " Hieiova matka si přeje at projdete výcvikem a to velice těžkým. Řikal sem ji že mate volno, ale nechcela nic slyšet, s Yusukem sme přemítali a dospěli ke kompromisu." hodí kliče na stůl. "Asi 9km odsud v horách je domek Yuskeho prarodičů ,je tam i výcvikový areal na pozemcích které jejich rodina vlastní.Zasahují i do lesů. Menší lázně ,jinak vše kompletně vybavené. Na pozemku je i řeka s vodopadem kvuli relaxaci při treninku." Pokukuje po klucích co oni nato. Je ticho a Koenma dodáva , " Nedá se tam dostat autem ,takže na auto zapomeňte, Já tam pudu s vámi a dohlidnu na vás." Hiei se zavrtí a tiše pronese " Nebo budeš s Mokurem zalezlej furt v pokoji že" mrkne na něj. Koenma zrudne a složi ruce do klína.
Kurama da Hieiovi lehký pohlavek a zašeptá mu do ucha " a pak kdo je uchyl, naco mysliš " a přejede mu nenapadne jazykem po krku,kdyz citi jak se chvěje pronese" aby si natom pokoji nebyl zavřený ty " Hiei ztuhne a stichne.
Shinji je sleduje copak mu asi řekl,že je rudý jak ředkvička. Hiei nakloní hlavu a zavrčí na Shinjiho,kdyz si všimne jak je sleduje " Co je? " Shinji se otočí pohledem od nich." nic co by bylo?" Koenma prořizne tvrdym hlasem divnou atmosferu " Ticho ,ste schopny vyrazit ted, nebo až zítra? " Všichni se zvednou a Koenma pochopí. Na Kuramovi je sice vidět unava ale vstane taktež.Rozejdou se pro svoje věci, Kurama s Hieiem stojí jako prvni venku a čekají. Kurama trochu zavravorá,uvědomí si že za celý den nic nejedl. Vše bylo tak na rychlo. Hiei ho sjede pohledem,ale Kurama rukou naznačí že je vše OK.
Genkai se zatím rozloučí s Koenmou a šeptne mu, " kdyby něco dej vědět." " Jo snad ty paka nak zvladnu ,ale uvidime. "
Během par chvili sedi v autech a miři do 3km vzdaleného parkoviště kde nechají auta a zbytek cesty musí ujít pěšky. Cesta je velice přikrá, a po pár hodinách pochodu unaveně dorazí do domu v horách.Domek je užasný, čast je moderní a zbytek je dělaný ve starem stylu. Okamžite se ubytuji a každý se rozejde propatrat okolí. Hieiovi se vše hrozně libi. Místa jsou od sebe oddělená ,nezasahují zbytečně do sebe a jsou odzvučněné. takže kdo by byl v sauně ktera vypada luxusně, neuslyši trenink o 100m výše. Hiei nadšene tahá Kuramu za sebou,ten unavou sotva jde. Hiei najde dalši uzkou uličku a po pár metrech se ocitají u říčky s vodopadem, jde zde ticho, jen zvučí krasně voda, Hiei vzdychne a Kurama se na něj usmíva ,je štastný sním. Je mu jedno kde budou, hlavně že spolu. Obejme ho zezadu " Líbí se ti to vid?" Hiei se o něj opře,ví že vněm má oporu, "Ano ," rozmáchne se rukou, " hlavně ty stromy, jsou vysoké." Kurama ho něžně polibí na krk, ví kde budou nejvíc času spolu." Az bude víc času, donesu něco ze zahrad a udělame to u nás jo? Velká je nato dost." Hiei vtichosti pokýve hlavou. Kurama ho drží a žasne i sám jak se mu tato část libí.
Hiei s radostí ditěte machne rukama před sebou. Kurama ho sleduje co děla " Musíme si nakreslit plánek"rozjařeně povída Hiei. Kurama se opře bradou o jeho hlavu zasněně zavře oči, " neboj vymyslime to spolu celé" Je rád že je areal tak velký, povede se mu tak výhýbat se Shinjimu. Otevře oči a vidi že ho Hiei sleduje. " Neboj myslim nato stejné co ty." " Ale co Shinji?" Kurama ho políbí " neboj areal je dostatečně velký vyhneme se mu." Hiei pokýve hlavou " vyhral sem si tě proti Renovi, takže může něco zkusit." Kurama se sehne ,sám žasne že nemusí tolik, Hiei hrozně vyrostl. Políbí ho na tvář. " nemusel si mě nikdy vyhrat , sem jen tvůj." "Ale bojoval jsem o tebe ." " To ano,ale i kdyby si prohral byl bych navěky tvůj." Hiei se o něj opře a Kurama ho políbí na druhou tvář. Vidí v jeho očích ještě jedno přání a to mu vyplní "Tak pojd ty zvedavče." vydaji se spolu ruku v ruce nahoru na vodopád. Výhled je to užasný. Hiei ho zatahá za rukáv "Tohle se mi nelibí ," ukazuje k sauně. Kurama se podíva tím směrem a nechápe. Hiei se zamračí až mu natvařích vyskoči dolíčky " Je odsud vidět tam." Kurama ho obejme kolem pasu a divá se tim směrem znovu. "Je to daleko, a stejně ja b udu tam dole ty tu,co se tinatom nelibí?"
Hiei ho štipne," pokud tam bude , bude dlouho trvat než se tam dostanu, a naopak může odsud chodit koukat na tebe." dupne si nohou. Kurama se usmívá. Ještě chvíli se rozhliží a pak jdou po asi 20 minutách zpět dolů. Hiei okamžitě mizí s krabičkou v kuchyni. Kurama jen povzdechne, hladovec jeden. Padne zády do postele a kouká do stropu. Když nad ním najednou stoji rozkročený Hiei ,drží v rukou kouřicí tác.Kurama se posadí a Hiei ladně seskoči i s tacem na kožešinu co maji vpokoji na zemi a usadí se , da na tacu 4 tortily na jednu stranu a jednu na svoji. Pokyne Kuramovi a ten si zaním přisedne. Kouká na 4 tortily a zamrká."ty nemáš hlad?" pohled mu padne na jednu co ma Hiei pouze před sebou. Hiei zavrtí hlavou, " Ty si celý den nejedl takže šup."
Kurama se hladově pustí do tortil ,Hiei proleze pokoj zatím po 4 řech a dotahne z tašky kus papíru a pastelky a začne si šmárat u jidla. Kurama ho sleduje. Po chvili podava papír Kuramovi "tady toto sem jo,a tady to tam." Kurama kouká na čmaranici na papiře. Pokýve hlavou a vytahne z tašky celý fascikl papiru /ted zarazeně kouká co vlastne Hiei zabalil????
Nakoukne do tašky svoji a je plná plyšaků ,polštařky, " Hiei to jsou důležite věci?"
Hiei zamrká " pro mě ano"
"a vzal si oblečení? šampon, a takove věci?" Hiei zatřepe hlavou v souhlas a ukazuje na druhou tašku. Kurama ji otevře,vytahne zni katanu A hiei zamava rukama "v ty druhy uz nebylo misto", kurama vzdychne a vytahne šampon, sprchový gel co má rád, 3 ponožky ??? překvapeně nato kouká. 1 ručník "Hiei a jak se budem v sauně koupat spolu?" Hiei se zarazí a je ticho. Kurama škodolibě prohodí - "dobře chodíš s ručníkem a ja budu nahej." Hiei zrudne a zavřeští " Nikdy ,nechci aby na tebe čuměl." Kurama se usmívá zepta se pak Koenmy jestli tam nejsou naké navic.
Vytahne 5 triček 3 jeho a 2 Hieie, 4 kalhoty, jedny boty, hmm to bude zajimavé.
Mrkne na Hieie " Hiei a spodní pradlo nic?" Hiei zrudne " ja věděl že sem na něco zapoměl." "a co mikinu nakou, bundu nic? sme v horách,i kdyz je léto tady byva chladněji." Hiei začne přehrabovat tašku a vytahne chybějicí ponožku, a uplně dole je zmuchlana 1 mikina. "tady" vitězoslavně mu ji předavá. Kurama ho obejme a opře se snim o postel. "ty si mi to balič.kdoví jak dlouho tu budem, druha taška mohla být plna věci,a jsou vni plyšaci a narvane 2 polštařky." Hiei se durdí " ale kdyz ja je tam nemohl nechat"
Kurama mu zafouka na krk a hiei se celý napne. "dobře nějak to pořešíme." chvili ho ještě drží a pak s papíry jdou zpět na kožešinu jíst. Kurama se znovu pustí do jidla a druhou rukou kresli něco na papír. Pak ho předá Hieiovi a dojidá 3 tortilu. Hiei žasne nad kresbou. Je velice hezká, "to je užasný takto se mi to líbí" Kurama pokýve hlavou. "dobře."
Kurama se zvedne a unaveně si lehne do postele,Hiei poklidi na zemi a obrazek od Kuramy schova na dno tašky. Přitulí se kněmu a poslouchá jak spokojeně a klidně oddechuje. Po chvili si začnou povídat a rozebírají vše kolem domu, jak si ho upraví, co vše společně udělají aby měli hezký domov. Když se ozve zatukaní. Hiei seskoči z postele a jde otevřít dveře. Stojí zanimi Koenma "Kluci dneska volno ještě ale od zítra začněme ,pokud mate hlad je vše v lednici, věci k sauně jsou ve skrince venku i ručníky, koupelnu má každý pokoj svoji. A pokud něco budete chtít stači říct. V pátek sejdeme do městečka dole a nakoupí se co bude chybět. Ještě něco chcete vědět? Du ted najit Shinjiho, uz hodinu ho hledám,ale asi začínam tušit kde je. Tak si odpočinte a v 5 rano se stává." Kurama z postele kývne je spokojen, ručniky řešit nemusí a to oblečení sfouknou za 2 dny v pátek. Koenma zmizí a Kurama se spokojeně zavrtí v posteli. Napadlo ho co ted budou dělat a pak tedy spát,teda možná jestě něco k jídlu,když uslyši jak se ozval Hieiův žaludek přes celý pokoj. Uchichtne se. Hiei na nej otoči hlavu odedveří a rudne. Kurama se zvedne a začne před sebou Hieie štouchat ze dveři směrem k sauně.
Zmiznou spolu v připravné mistnosti, a po chvili vychazí Kurama s mydlem v ruce, kartačky a zaním cupá boský Hiei ,celý rudy rozježený s nakřivo obmotaným ručníkem. Mokuro který sedí na verandě si jich všimne a potutelně se usmívá.
Dorazí k sauně a Hiei se začne cpát s ručnikem dovnitř, Kurama ho zachytí "stim se dovnitř nechodí " a strhne mu ho. Hiei zapiští " co dělaš?" "Stim se nekoupe" ukazuje Kurama na ručník. "ono je to jako vana?" "Ano,jen daleko větší."
Hiei celý rudý zmizi pod vodou a vykukuje mu jen hlava. Kurama ji trochu připravil takže je všude pěna a neni nic vidět. "Je to prostě venkovní vana." sunda ze sebe ručnik, položí všechny veci na kraj a vstoupí do vody. Hiei ho celý rudý sleduje a fouká u toho do bublin před sebou. Za chvíli dorazí i Koenma s Mokurem a připojí se knim. Hiei se červená až za ušima a Kurama ho proto přitahne k sobě šeptne mu do ucha "Snad se nestydiš?Kdyť je tu spousta pěny ,neni nic vidět a ty stejně nemaš za co." Hiei se o něj opře " Když to je nezvyk" a rudne ještě víc. Kurama ho pevně drží kolem pasu a začnou si povídat. Objeví se i Shinji ,ručník mizi dole, a posadí se mezi Kuramu a Koenmu. Hiei ho hnusně sleduje a až poté si všimne že Kurama celou dobu kouká jen na něj, a může oči nechat jen na něm. Zrudne a Kurama mu šeptne do ucha " copak je Hieičku?" "Jak na mě koukáš?" " normalně, jako vždy." Hiei mu stiskne pod vodou ruku, "neee,ty koukáš jinak, jako by si měl hlad." Kurama tiše zastena do jeho ucha." No mám na tebe." Hiei znova zrudne a bouchne ho nězne do ramene " Nech toho jo," "copak to jde" pokračuje Kurama v jejich šeptaní "hřeješ a všude se me dotýkaš ,to nejde vydržet." Hiei celý rudý si uvědomí jak se kněmu tiskne.Trošku se oddalí a slyši jen protestující sten Kuramy.
Znovu se zapojí do hovoru, Hiei se občas pokusí dostat mezi Kuramu a Shinjiho,az ho Kurama znovu pevně chytí a zašepta mu do ucha " ty mi neveříš?" Hiei se nafoukne " tobě jo,ale jemu ne,"vysila k Shinjimu nenavistne pohledy "je tu pěna kdoví co zkusí." Kurama ho s povzdechem přesune na druhou stranu " spokojený?" Opře se o vanu a oddechuje ,Hiei konečne vedle něj sedí vklidu tak ho očkem sleduje. Ten konečně je uvolněný a baví se. Kurama se usmíva spokojený že vše vyřešeno. Zavře oči a odpočívá. Shinji se najednou zvedne,že už jde spat. Kurama pootevře oči a chvili zírá jeho směrem.Shinji stoji na kraji nahý a zveda svoje věci. Az pak si obmota ručnik kolem pasu a zmizí pryč. Kurama se zmuže jen na pouhe jedno slovo "dobrou"
Hiei ho náhle dloubne do žeber,a zkřizi si ruce na prsou "Tak tohle je fakt super!"
Naštvaně se zvedle,najednou je veškery stud pryč, obmota se ručnikem a mizi v domě.
Kurama vyskočí, rychle hrabne po ručniku a věcech s omluvou,přaním dobre noci utíka zaním. Hiei je v převlikarně a naštvaně mrksne s ručníkem nazem, když mu klapnou dveře za zady štěkne tim směrem " proč si na něj tak vejral." " nevejral sem slušně sem popřal dobrou." Hiei funíc ho chytne za ruku ve snaze něco říct ho Kurama zarazí přitiskne ho na sebe a da si jeho ruku dolů "Citiš to?" Hiei zrudne. "Tak mi netvrd že čumim jinam." hladově se vrhne na jeho rty. " celou dobu tam po mě lezeš,měl sem co dělat se držet." Hiei se chvíli zmíta,než pochopí co dokazal během chvile udělat s Kuramou. Jak je k neudržení. Zasténá a Kuramu to ještě povzbudí,ozve se zaklepaní a hlas Koenmy " Ste tam ještě kluci,je nam tu docela kosa"
Kurama s nevolí pustí Hieie. "Pardon dejte nam chviličku a mizíme." Jeho pohled ale stejně míří k Hieovi který se spěšně obléka a chvějíc vidí co sním dokaže Hiei udělat.I když nechtíc. Polkne, bude to muset udržet na naké rovině optimalní nebo celý den treninku neuděla nic a bude jen myslet na večer sním.
.........
Shinji si všimne jak na něj Kurama přivřenýma očima kouká ,rychle proto mizí do svého pokoje.Po chvíli mu to nedá a pokusí se s Kuramou spojit telepaticky.
"Chci stebou mluvit. V 10 zatukam". Kurama protestuje že nikam nehodlá jit.Shinji v 10 opravdu zaklepe a čeká za rohem co se bude dít? Dojde? Za chvíli se otevřou dveře a vystoupí na chodbu vysoká postava. Shinji se natáhne a stahne ji k sobě za roh. Začně Kuramu líbat.Ten se napřed pod ním chvěje neschopen pohybu,když nahle vyleti koleno a Shinji se krouti na zemi a drží se mezi nohama. Kurama ho silně nakopl kolenem."Auu,proč?" Oto vic je překvapen když se ozve Hieův hlas "Toto si posral."zasyčí jeho směrem. Shinji sedí ztuhle na zemi " Já...." sám nema slov," Hiei?" Ten se odlepí od zdi a chytne ho pod krkem. Pak ho pustí odplivne si a zmizí zpět v pokoji,kde jde rovnou do koupelny umít si pusu.Kurama se podiví kam zmizel a proč najednou je v koupelně. "Hiei co se stalo?" "To tvoje prase klepalo." "A??" "Strhl mě zaroh v domnění že jsi toty.A málem mě tam přefik " znovu si odplivne.
"Cože on na tebe šahal?? Líbal tě?" zlostně vrči Kurama. " Jo myslel si že jsi to ty"
Kurama na něj kouká a Hiei projde kolem něj a padne obličejem do postele "Fuj,je mi na blití."
Kurama si sedne bliž a pohladi ho zádech. "Co se stalo dál? udělal ti něco?" vyzvídá.
" Ne nakop sem ho tak do koulí že par dnů bude rád že vůbec chodí."


Shinji zatím sedí na podlaze a přejede si prsty po rtech Hiei? Nemůže se zbavit té chutě.Ač ho nenavidí že má Kuramu, začína chápat proč. Opře se o zeď zády,sedic na zemi si podepře bradu. Sakra , byl tak měkký,teplý, jako plyšová hračka. Sakra,sakra jeho rty,naco to doprčic myslí.Odpochoduje namáhavě do svého pokoje zpět a zbytek noci spíš probdí.


---------

Hiei se probudí rano taky nevyspaný, podařilo se mu usnout až kolem 2 ráno a po 3 hodinách spánku akorat Shinjiho nenavidí jestě víc,zato o co se pokusil v noci. U snídaně spolu vůbec nemluví a Koenma s Mukurem sleduji co se zase stalo? Atmosfera mezi nimi je velice chladná. Hiei očima vraždí. Kurama nasraně sleduje Shinjiho. Shinji sedí se sklopenou hlavou a po jídle rychle mizí trénovat. Když odejde zepta se ho Kurama narovinu "co se děje?"
Hiei se zvedne zatne ruce v pěst "Nic jen ho nenavidim ještě víc, dohaní mě k zuřivosti. Jak si to vůbec dovolil??? "tazavě se podíva na Kuramu. Ten ho chytne a povolí mu pěsti, přitiskne ho k sobě a tiše mu poví du ucha " šak si ho ztrestal,da pokoj." Hiei tiše kývne a zmizi na cvičistě.
Koenma a Mukuro na ně koukají a Kurama se otočí knim ,uvědomí si že na ně koukaj a vše slyšeli. Vkratkosti jim nastíni situaci a zavrčí " Nebude mi hrabat na Hieie ten je můj." Koenma chápavě pokýve hlavou. I tu zaměnu mu vysvětlí. "Kuramo zamyslel ses nadtim proč se spletl?" Kurama zakroutí hlavou že ne. "Ty sis nevšiml jak HIei vyrostl? a ty také? vem si že jeste před rokem ste měli oba jinou výšku. Ted je Hiei vysoký jako ty před rokem a ty si o hlavu vyši jen jak on. Neviděl vas dlouho oba.Vtom zmatku a rychlosti si neuvědomil že jsi o fous vyši než předtím. Pamatuje si to co bylo před rokem. navíc ste se hodně změnili. Hiei už je dospělý a začíná chytat tvé pohyby. Za tmy, neřikam to rád. Spletl bych se i já." MUkuro ho rejpne do žeber, a Koenma zvedne ruce v obraně." samo sebou mě by se to nestalo,vidim vás často. a nemam potřebu po vás lezt, od toho mám ..."odmlči se protoze citi pohled Mukura. "to je jedno prostě už chapeš?" Kurama přikývne.
Vyrazí na cvičistě, ještě je tma ale nevadí mu to.Sice nevidí tak dobře jako Hiei ale dokaže se pohybovat i za tmy. Když dorazí na plac zůstane zaraženě stát. To co spatří mu vyrazí dech.
..................

Hiei vlitne na cvičistě , potřebuje se vyzuřit. Nevšimne si že Shinji již ma půl trasy za sebou a je pořádný kus nad ním. Když je asi v třetine uslyší vykřik ,otočí se po zvuku a vidi jak se na něj z kontsrukce řití SHinji.Normalně by uhl ,jen at si namele. Ale ted je neschopen pohybu a Shinji na něj tvrdě dopadne,a zamačkne ho do hlíny.Chvili je ticho když se ozve první zasténaní ,Hiei ze sebe vysouká " Debile,Když to neumiš tak na to nelez", ozve se nad nim zabrblaní " Co si říkal??" osopí se Hiei. Shinji se namahavě zvedne a osopí se na něj " Sem doprdele moc nespal tak mě neser " Hiei se uchichtne "Snad to tak nebolelo." Shinji se rozpřáhne že mu jednu vrazí a pěsti bouchne těsně vedle jeho hlavy. Hiei zasupí "chceš tam znova?" Shinji po něm zlostně hodí pohledem "Aby si ty nedostal znova co předtím." Hiei se začne smát ,neni si vědom že byho Shinji nak mlatil " jo ty tak vole " To Shinjiho nasere jak je drzý ,zkroutí mu ruku pod zády ,kolenem mu blokne nohy a zasyči na něj " Nesnašim tě ty kretene, závidim ti " Hiei se snaží vymanit "Máš taky co" vrči na něj. Shinji se nad nim skloní a tesně u jeho rtů zavrčí " jednou tě zabiju až mi budeš moc zavazet." "Nápodobně" odsekne Hiei. A zlostně se pozorují. Shinji bojuje s touhou zbavit se ho hned tady na místě. Shinjimu vyběhne najednou scena z noci,a zasténa . Hiei si to vysvětli jinak "bolí co" To už Shinji nevydrží a začne Hieie škrtit. Sýpavě zněj vypadne " Stačilo kdyby ses odemne držel dál.A nic by se nestalo." Hiei se braní ale nejde mu to.Zavřešti přiskřiplym hlasem "Demente skopu tě, Zabiju tě...." Shinji zavrčí "Drž hubu " Hiei ucítí že lehce povolil stisk a zhluboka se nadechne ."a co hodlaš dělat když nebudu, kdyt me nedokažeš ani zabít."
Shinji unavou ze sebe vysouká "zavři tu hubu,nebo ti ji zavřu já"
Hiei se tlemí "ty ? jak prosímtě kdyt si ubohej " To co se stane překvapí oba.
Shinji se prudce skloní s tím že mu něco zařve aby pochopil. Misto toho ale začne Hieie líbat.Napřed opatrně pak hladově. HIei celý skoprnělý pod ním leží a nezmůže se na odpor naopak, na libaní zareaguje pozitivně.když Jeho pohled padne napravo na stín který se objevil vedle nich. Kurama.
Vypadá to že chce něco říct,ale pak mu rezignovaně klesne ruka a zmizí opět ve stinu pryč. Hieiovi se podaři vymanit ze sevření a odhodí od sebe Shinjiho pryč.Rozeběhne se k domu ,ale nikde neni.
-----------
Kurama se jim prosmýkne za zady a utika smerem k vodopadům vyleze až nahoru a tam se složí na zem.přemíta co ted viděl.čeho byl svědkem.Z prve se mu zdálo,že to byl pouhý sen, ale Hieova ruka kolem Shinjiho pasu a spojene rty ho probraly velice rychle. Neví sam proč ale vytrysknou mu slzy. Když si představí kolikrat se branil, čemu museli spolu čelit, a ted vidí toto. Překulí se na bok a schoulený leží na studene skále. Vidí že dole už všichni pobíhají a hledají ho. Nechce tam.
Po chvíli se rozhodne a portne se do zásvětí. Ke svému staremu domu.Je napůl rozbitý,vstoupí dovnitř a dýchne na něj atmosféra toho co byl a vlastně pořád je.Sedne si na polorozpadlou pohovku a s kolenami u brady přemíta co dělat.
Zůstane tam přes noc.
-------------
Hiei ví že udělal vše špatně,byla to jeho chyba. Napadne ho jestli není nahoře, napřed to u vodopadů nevypadá,ale když dorazí na samý vrchol vidi zválenou travu.Byl tu oddechne si. Ale něco je jinak projde celé misto a cítí zbytky energie přesunu. Odešel. Sklopí hlavu, odešel do zasvětí. Jde za ostatními zpět. Prvni běží k němu Shinji ,Hiei ho ale od sebe zlostí odhodí. Mukuro s Koenmou na něj překvapeně koukají. HIei nakloní hlavu kouka do nebe a vyštěkne ze sebe " Odešel pryč do zasvětí." sklopí hlavu k zemi a odejde mezi nimi do pokoje bez dalších slov.
Shinji kouká překvapeně "je to moje chyba." Koenma se na něj podíva " můžemi dokelu někdo říct co se tu děje mezi vama 3ma?"
Mukuro ho chytí za rameno a Shinjiho sjede pohledem," jestli se neco stane ,tak ano. To se prostě nesmiříš stím že budete jen kamaradi?" Shinji sklopí hlavu "Já...neni to tak snadné." Koenma odběhne za Hieiem ktery sedi na posteli "Koenmo dá se zjistit kde je? Kam mám zaním jít?" Koenma se nadechne a kontaktuje se s Botan,ta slibí že to zkusí. Asi za půl hodiny Koenma předava zpravu Hieovi od Botan. Přesne misto kde je. Hiei přemyšli, starý dům, nikdy ho tam Kurama nevzal. Neukazal mu kde předtím žil.Než utekl do světa lidí. Jako by nechtěl aby znal jeho minulost,když o ní stejně ví vše.Ted již ví kam jít. "Děkuji Koenmo,necham ho chvíli osamotě,vydam se zaním vnoci,jestli to tedy nevadí že se vše trochu zbrzdí " tazavě se na něj podívá.
Koenma přikývne "co mám svami dělat." Hiei vnoci vyrazí na cestu. portne se přimo před jeho stary dům, skřiví nos, je to polorozpadla barabisna, Kuramu najde v zadnim pokoji, lehce se ho dotkne ,je celý studený.Přisedne si k němu a sleduje ho. Má smutný výraz i ve spánku,na tvářích zaschlé slzy. Umazaný,asi se snažil zatopit.Hiei se ho znovu lehce dotkne. Kurama s překvapením zasténa "Co tu chceš?" "Přišel jsem si pro tebe" " Kdyt máš jeho ne? " zavrčí Kurama. Hiei si na něj klekne a začne mu otírat slzy z obličeje. "A to řek kdo?" "Mě stačilo co jsem viděl, víc nemusím" řekne zlomeně Kurama a odvratí hlavu. Hiei ho sleduje ,takhle zlomeného ho jestě neviděl. Nikdy se nikomu nepovedlo ho zlomit a on to dokazal během 3 vteřin a nechtěně. Pohladí ho po tváři a cití jak se pod ním zachvěje,ale neucukne. Hiei na něj dosedne celou vahou "Co to dělaš,nesnaž se odmilovat,tohle nejde ani jednomu znás." Kurama se na něj zadívá a Hiei jeho pohled opětuje. Kurama si ho změři chladnym pohledem " A vysvětlení mi asi nedáš vid? " Hiei se nad něj nakloní "Dám"
Začne odpočátku se všim co se stalo. Kurama odkloní hlavu ,nedokaže se na něj dívat "A to ti mám věřit? Proč si ho držel a líbal? A kam by to došlo kdybych nedošel? " "Nikam maximalně bych ho zabil" zavrčí Hiei.
"A to ti mám ted věřit? Kdoví jak dlouho to trvá."
Hiei Kuramu chytne za bradu a otočí si ho zpět na sebe. "Nenavidím ho,než si došel,malem sme ze sebe vytloukly duši." Sunda ze sebe tričko a objeví se spousta podlitin a odřenin, odděla vlasy a ukaže ještě krk na kterem se rysují jasně jestě prsty od Shinjiho rukou. "Snažil se mě zabít!!!"
Kurama přemýšli " A co tam to??" "No zmé strany to rozhodně nebylo,ale viděl sem jen jedinou možnost jak ztoho sevření pryč, rozptylit ho.... Začal na mě ječet at držím hubu,že me zabije, a ja ji nedržel. Vyhrožoval mi že mě umlčí navždy.Tak sem se mu vysmál,že je tak ubohý a nedokaže mě ani zabít.To co udělal překvapilo i mě."
"ty si do něj hodně rejpal skrz ten kopanec vid?" Hiei zrudne a nakloní hlavu "Trošku no,.. "odmlčí se a rezignovaně rozhodí rukama " Dobře hodně nooo ."
Kurama se pousměje jeho machaní rukama Miluje. "A co dál?" "No zneužil sem toho co děla abych se konečne dostal pryč. Netušil sem že to vezmeš jinak než to bylo." smutně sklopí hlavu az mu vlasy padnou do obličeje a zakryjou oči. Kurama ho sleduje ,mrzi ho chce vidět jeho oči,tvář.Chce mu vlasy dat pryč,ale ovladne se "A dál? Co ty ruce a líbaní pořad si nevysvětlil to." Hiei pozvedne trošku hlavu a oči mu svítí rudě " Ukažu ti to" Rychle bezeslova na něj lehne zakroutí mu ruku pod zády a kolenem přesně jak Shinji blokne a silou zmačkne obe nohy tesně pod koleny. Kurama bolesti vykřikne .Hiei povolí ale Kurama kývne ze dobre "Ukaž to." Hiei znovu přitlači silou Az vidi ze se Kuramovi skřivil obličej bolestí,ale na jeho žadost nepřestane.Volnou rukou ho chytí pod krkem a tlačí , Kurama sotva lapá po dechu,pak velice rychle vytahne ruku z pod jeho zad druhým kolenem přimačkne blokovanou ruku druhym kolenem a silou opet tlači a chytne ho za krk obouma rukama a škrtí. Sýpavě dýcha " Dostaneš se ztoho???"
Kurama lapa po dechu ,zkusi to ale nejde to. "Už chapeš???"
Kuramovi se zatmí před očima a Hiei ho rychle stisk povolí ale drží ho dál"Sakra promiň ,to jsem nechtěl ale chtěl si přesně jak to bylo." Kurama se drží za krk a přerývaně dýchá. "No doprčic, to se nedalo."
Hiei sjede pohledem na jeho krk,a vidi slabe otisky jeho rukou, "Kuramo mohl ses branit??" " Ne nedalo se to" "Kuramo zkus se branit ted a představ si ze te drzím stejne ,ale povolím stisk jak i jeho slabl stim co dělal." prudce se knemu skloní a začne ho líbat. Kurama zarazene leží a nehýbe se, pak vidi ze tlak opravdu slabne,a podaři se mu volnou ruku nyní protahnout na jeho pás. přimhouří oči a opětuje jeho libaní stisk povolí uplně a Kurama uděla chvat který pochopil co Hiei provedl a odhodí Hieie od sebe. Ten narazí prudce zády do zdi a zůstane s vyraženým dechem sesunutý na podlaze. Kurama překvapeně zamrká ,pochopil co dělal. když spatří že Hiei leží bezvladně na podlaze okamžitě k němu přiskočí. několikrat ho bouchne do zad a Hiei konečne zalapá po dechu. "PRčic ty maš vyřidilku." tře si záda a sesune se Kuramovi do naruče ,protože nedokaže ani stát. " Už víš proč to celé? " sýpavě řiká Hiei. "Ano,"a prudce ho obejme.Položí ho opatrně do postele "Promin" "dobré ja bych ti vše vysvětlil ale co se to dalo? Zmizel si tak rychle." Kurama si sedne na postel.Hiei se namáhavě zvedne posadí se ze něj a obejme ho. Kurama vzdychne a znovu mu tečou po tvářích slzy. Hiei si toho všimne a začne mu je otírat "Copak je Kuramičku?" Kurama se prudce nadechne "Já se bál že jsem o tebe přišel,navždy." Hiei se kněmu přitiskne a mlčí. Kurama se otřese a Hiei na něj šáhne "jsi hrozně studený,to se ti nepovedlo zatopit?"kouká u toho na diru ve stropě."snažil jsem se ale nešlo to."
Hiei mu otře šmouhy z obličeje "je to vidět" "Tak si to zkus," odpoví nabroušeně Kurama. Hiei vstane a hodi přes Kuramu svůj plášt,natahne na sebe zpět tričko a sedne si ke krbu, chvili ho studuje,pak posbira dřevo,zbytky po domě, vleze do komína a po pár minutach hoří v krbu ohen a mistnost se pomalu zahřiva, Hiei se posbira prkna ktera si nanosil a vyskoči na střechu a da ji dokupy aspon pro tuto noc.Ta dira ho važně iritovala. Vratí se zpět do postele,ehm zakašle " jak je stara ta postel sakra?" Kurama zakroutí hlavou že neví. "ten dům si zpravíš." Kurama znovu pokyve hlavou že ne " je to minulost nema cenu se vní hrabat." Hiei zaprotestuje "to teda ne,ten se da dokupy.libi se mi tu,nikdy si mě sem nevzal." Kurama vzdychne "dobře" zavrta se do plaště. Hiei si lehne vedle něj, plášt Kuramovi nechá,je promrzlý a potřebuje ho víc.Uciti ruce na svém pasu a zmizi pod plaštěm s vykřikem překvapení. Kurama si ho k sobě přitahl bliž.Otočí se kněmu Kurama má zavřene oči.Je uvolněný,klidný a usmíva se. Hiei se zazubí. Kurama ho přitahne ještě bliž,"zase koukáš? a co se tak křehníš?" zašeptá tajemně. Hiei zrudne a otočí se "nekoukám a nekřehním se." Kurama mu už dýcha na krk,Hiei se celý chvěje. Znovu se otočí opatrně a Kurama už spí.Nechápe jak to vždy ví. Spokojeně usne.

Rano se probudí a vratí se celý prokřehlý zpatky do lidského světa.Jejich cesta vede přimo do jejich pokoje a sprchy.Proběhnou kolem zmateného Koenmy a ten s nechapavym výrazem čumi proč jsou oba špinavý jak čunata. Mukuro ktery se objeví zanim spatři oba a padne mu pusa, "co doprdele dělali?"Koenma pokrči rameny "Netušim ale jsou oba zasraní jak kdyby se někde valely." Mukuro se chytne za hlavu "A toto ma bejt muj bracha." odchazí do kuchyně a Koenma ho nasleduje kroutíc hlavou.

Kurama a Hiei mizi do sprchy spolu. Hiei vyžaduje víc ale Kurama si ho drží od těla. Vykoupají se ,oblečou a Kurama odnaší věci na praní.Když se vratí Hiei ho chytne za ruku , Kurama se mu podíva hluboce do očí,vidí v nich prosbu,ale Kurama ji odmítne,lehce setřese jeho ruku.Ví že mu ted ubližuje ale nemůže jinak. Sedne si vedle něj na postel a hladí ho po tváři. Hiei se kněmu prudce otočí a s pootevřenými rty ho láká k polibku.Vidí jak se Kurama přemáhá ,ale jen se dotkne prsty jeho rtů, Hiei mu prsty olizne a kouká na něj psíma očima. Kurama se vedle něj celý schvěje. Takle jeste HIei nedaval najevo co chce a potřebuje. Sjede mu prsty po čelisti a Hiei utoho přivře oči. Kurama se nadechne ,taky po něm touží a moc,už od te sauny. Ale ted se chce jen mazlit. Hiei se všemožne snaží aby začal víc. Kuramovi oči plné něhy a touhy jasně davaji najevo že víc nebude. Hladi ho po obličeji ,hrudi, Hiei ho chytne za ruku a snaží se ho navést dolů ale Kurama se vždy taktně vymaní. Hiei sténá čím dal hlasitěji, Kurama se díva jak se jeho tělo chvěje,a toužebně ho políbí a da do něj vše co cítí. Hiei slastně vzdychne je jako v horečkách. Kurama mu zatím sunda tričko a pokračuje dál. Hiei podním vzrušeně dýcha ,rozježené vlasy mu trčí všemi směry ale je stále odmítán.V nejlepším se Kurama zvedne a začne odcházet , Hiei bolestně zasténá. Kurama kněmu přiskočí zalehne ho a roztouženě ho dalších 5 minut hladově líba,a rukama jezdi po celem jeho těle. Pak se zvedne a odejde. Hiei leží na posteli a lapá po dechu. Proč mu to jen děla takhle ho trýznit. když se trošku uklidní podaři semu jaktakž zvednout z postele celý se chvěje. nedaři se mu ani obléct tričko po 10 minutach zapasení se muto nakonec povede.Namáhavě dojde do chodby a jde pomalu ke kuchyni celý se třese jako osika. Když spatří na rohu vedoucí k pokoji Shinjiho zvlastní výjev. Zarazí se. Napřed to vypada nevině do momentu než uvidi co je s Kuramou. Drží silně Shinjiho pod krkem ,jeho častnečná proměna v lišku. Tesáky miří na jeho krk a drapy ho drží pevně ,ale opravdu pevně pod krkem. Jeho tvář je stažena ve velmi agresivní grimasu a něco Shinjimu říká. Hiei neslyší co. Ač by přijal co udělá křikne " Kuramo!" Kurama se kněmu otočí vlasy ma rozježené tesáky velice dlouhé a ostré a v jeho pohledu je hrozná nenávist. Hiei by se normálně lekl,ale vydržel jeho pohled který se jemnil když viděl ho " Dost! Stačí!" Kurama ho poslechne a pustí SHinjiho ten klekne na kolena a drží si krk. Hiei v rychlosti přejde vzdalenost mezi nimi chytne ho za ruku a táhne ho pryč od Shinjiho, při představě co by udělal se zachvěl i on, a kdo by to pak uklizel. Když ho dovede zpět do pokoje zavře za nimi dveře, kouká že Kurama se stále nezměnil zpět. Obejde ho a stoupne si před něj.Díva se mu do očí, boj který se vnich odehrává je zvláštní. "Kuramooo, přestaň." Kurama nakloní hlavu a prudce dýchá. Hiei kněmu přistoupí,nemá z něj strach. Chytne ho za ruku a položí si ji na tvář a díva se mu dál do očí. Cítí jak uvolněně dýchá. Stoupne si na špičky a políbí ho i přes tesáky na rty . Vten okamžik uslyši jen vzdychnutí a Kuramovi ruce ho k sobě přitisknou a hladově libají,tesaky zmizí, oči dostanou svoji krasnou smaragdovou barvu a pevně ho drží. Hiei se na chvili od něj odtahne " Už si klidný?" Kurama lapá po dechu a zakroutí hlavou a chraplavě odpoví "ještě chvíli" a znovu se pustí do jeho rtů.Hiei ho nechá. Sice sotva stoji na nohou.a stím co měl před chvili ma co dělat se udržet,ale chape jednu věc. Ted se musí uklidnit oba.
Kurama přestane a oddechuje,drží ho u sebe pevně jako by se bál že ho ztratí. Hiei se kousek odtahne a sleduje jeho obličej. Kurama ma zavřené oči. Hiei by rád veděl co se mu ted honí hlavou. Kurama otevře oči a dívá se přimo na něj. Kdyby se dalo očima mluvit to co mezi nimi probíhalo nyní by vydalo na román. Oba pochopili že to co mezi nimi je ,co se jim vše stalo, jen posiluje to co jiní nevidí. Ta láska mezi nimi narusta šileným tempem,oba se drží za ruce a Hiei to vidi první tetovaní které společně vytvořili svítí jasně fialovou barvou a rozrůstá se jim oboum z ramen na záda. Kurama ho mlčky a zvědavě sleduje. podíva se na sebe a vidi to stejné. Nechápou sice co se děje. Ale vědí že je to v pořádku.
Tetovaní přestane svítit a Hiei první začne studovat obrazce na Kuramových ramenou a zádech.
Libí se mu. Kurama ho zvedne do výšky jako by byl peříčko a zatočí se sním. Když ho postaví zpět na nohy zarazí se Hiei je zase o kousek vyšší.Prudce ho obejme.Hiei to taky vidí a usmívá se. nemusí už stoupat na špičky aby na něj dosáhl.pevně se drží v objetí.Možná tohle potřebovali aby se stalo. Možná to věděla Hieova matka proto je poslala společně. nemuseli nic říkat oba mysleli na totéž. Hiei se zavrtí "Kuramičku jedinej problém." "jaký?" tazavě se na něj podíva a vidi ze tričko mu konči tesně pod pasem a je vněm celý skřiplý. Hiei chytne kraj trika a snaží seho sundat dolů. "je mi to malý,skrtí mě to." Kurama mu pomůže ,sám taky citi že kousiček povyrostl ale ne tolik, Hiei ho dohnal skoro o 15 čisel. Ač nerad odloučí se od něj ale nemůže se přestat dívat. Hiei vypada skvěle.
Natáhne se do tašky a vytahne svoje triko "Zkus ho" Hieovi padne jako by ho kupoval přimo jemu a né sobě.
Kurama zamrká a má co dělat se ted opravdu držet.Zakručí mu v žaludku. Hiei se zasměje " souhlasim taky mam hlad jako vlk." a chytne Kuramu za ruku a táhne ho za sebou do kuchyně. Shinji tam není jen Mukuro. Ten pozvedne zrak od stolu a zarazí se. "Ale co to vidím Hiei dospěl" Hiei na něj koukne a zpraží ho pohledem jako by snad nebyl celou dobu. Mukuro se zasměje " nebojte už to vic nebude, pokud se dívam dobře zvladli ste to rychle, takže nebyl potřeba ani ten čas co si matka myslela. Ted ste oba v plné sile,jen se musíte naučit ještě stím zacházet, jak to chcete?
odpočinout si den, nebo dva. a pak začít trenink, nebo hned zítra semnou?" Kurama se podíva na Hieie a ten na něj oba se shodnou jen pohledy " v sobotu, mame menši problém který se da vyřešit jen v pátek." "Myslite nakup? ten můzem sfouknout i zítra nebo jak chcete." Kurama si oddechne " Jo zítra , protože tenhle mi sebral věci a ja se nemam do čeho obléct."
Hiei se zaksichtí " jako by ti to vadilo" Ozve se znovu zakručení a Kurama cely rudy odpochoduje k lednici a začne chystat večeři pro všech 5. Hiei se usadí ke stolu a přemýšli kam s nohama. Koenma dorazí z venku s Shinjim. Koenma se usadí vedle Mukura
a kouká čemu se Mukuro s Hieiem smějí. připada mu stejný krči se za stolem jako vždy . Mukuro pobídne Hieie ale ten nechce. Shinji se zatím posadí co nejdál u stolu od nich a mlčky sedí. Kurama zavola Hieie " pojd mi pomoct." Hiei se zvedne ,Kuramiček může cokoliv. Ted slyši jen přidušený výkřik od Koenmy ,Hiei se kněmu otočí " Co je?" Shinji se také zarazí a podíva se i na Kuramu ted to vidi i on. Oba jsou vyšší a Hiei daleko víc. už se výškou skoro rovna Kuramovi. Překvapeně sedí oba za stolem kromě Mukura který sedí s klidem a popíji svůj čaj.
Autor Akanishi, 02.04.2021
Přečteno 212x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí