Zpověď

Zpověď

Anotace: vlastně ani nevím, proč to sem dávám...

Kdysi byla moje duše čístá, až jsem jednou poznala člověka, který mi změnil můj život k nepoznání. Který mi nechtěně ukázal jak se to dělá. Ukázal, jak si můžu nejlehčeji ulevit. A teď to ve mně přetrvává a nevím, jak se toho mám zbavit.

Nikdy si neuvědomím, že si tím ublížím nejen sobě ale i ostaním, když si ke mně přisedne malé, tenké, ostré cosi a že se mi to zařeže do kůže. A že já potom budu krvácet.
Oni mi na to nakonec stejně přijdou a myslí si, že jsem blázen, že bych nejspíš potřebovala nějaké ty prášky na uklidnění. Copak existují prášky na bolavou duši? Existují prášky na to, aby byl člověk šťastnější, aby měl někoho, o koho se může opřít když je mu nejhůř?
Cožpak existuje něco, co by mi někdy mohlo pomoct z nicoty a smutku???
Autor Withered W., 17.03.2007
Přečteno 267x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Prožívám něco podobného ale takhle bych to asi nevyjádřila a kdyby tak bych neměla odvahu to sem dát.Seš dobrej:)))

19.03.2007 08:40:00 | Caecus archangelos

jo je moje... :( vlastně jsem to tu ani dávat nechtěla...ale nakonec to přišlo samo...

18.03.2007 20:22:00 | Withered W.

Je to tvoje zpověď??Tvůj příběh??pokud ano,tak v tom případě máš opravdu velkou odvahu.Já bych to nedokázala takhle přiznat...

18.03.2007 16:34:00 | L.L.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí