Apokalypsa tak, jak byla (2/7)

Apokalypsa tak, jak byla (2/7)

Anotace: Text obsahuje částečně nebo úplně převzaté části z děl: King Stephen – Pistolník King Stephen – Temná věž Bible

Sbírka: prapůvodní bohové

Pistolník a stařec

 

Život tvé úrodě.

  Tady žádná úroda není. Tady není nic než písek a ďáblova tráva.

Ty jsi tady.

  Jak se jmenuješ, pistolníku?

Roland.

  Já jsem Smrt a svět mrtvých zůstává za mnou.

Cože?

  Ano slyšíš dobře, mě sem poslali na smrt.

  Kam putuješ Rolande?

Ke Věži.

  K Temné věži?

Co o ní víš?

  O Věži málo, o tobě víc. Já tě znám, pistolníku.

Nikdy jsme se nesetkali.

  To není tak docela pravda.

Co o mě víš.

  To co vím, se ti nebude líbit.

Řekni mi to.

  Tvé jméno je Roland Deschain. Jsi synem Stevena a …

A tak dále. Tohle můžeš přeskočit.

  Putoval jsi k Temné věži. Obětoval jsi jí všechno a všechny. A když jsi k ní konečně přišel…

Pokračuj.

  Přišel jsi k Temné věži, a ve chvíli, kdy ses dotkl dveří, tvá mysl potemněla. Nevstoupil jsi do ní, ale vydal ses znovu na cestu, tentokrát obráceně.

Dojdu k ní a vstoupím dovnitř. Přísahal jsem při…

  To není možné.

Proč?

  Už je to dávno. Věž padla.

  Zůstaneš přes noc?

Zůstanu.

 

Čtyři jezdci

 

Čtyři stáli v kruhu kolem sinavého koně s černou hřívou, bílím znamením na hlavě a ohnivýma planoucíma očima. Válka pozvedla svůj veliký meč a rozsekala koně na kusy. Z jeho těla se vyvalily čtyři mohutné proudy krve, tekoucí do čtyř světových stran. Hladomor se na mrtvolu vrhl, strhal maso z kostí a hltavě ho pozřel. To málo, co po něm zbylo, odplulo po proudu spolu s orgány, na něž Nákaza vztáhla ruce a obrátila je v jed. Smrt poté z kostí postavila pagodu. Ve chvíli, kdy byla dostavěna, se čtyři proudy ztratily. Odtekly na Zem, kde se vylili do pramenů, moří a oceánů.

 

Trůn vysoko

 

Ten, který byl, je a přichází, sedí na bílém trůnu a na nohou mu spočívá ostrý dvojsečný meč. Okolo trůnu je dvacet čtyři jiných trůnů a na nich sedí dvacet čtyři starců. Starci jsou oděni do bílých rouch a na hlavách mají zlaté koruny.

 

Dům na skále, dům na písku

 

Jednoho dne jsem zkusil vysadit pár stromů, a přesto že jsem o tom neměl žádné znalosti, všechny se ujali. A tak to šlo se vším. Z pár stromů byl náhle sad, za sadem vzrostla zahrada a nad ní vinice. Zvažoval jsem, zda se pustit do budování vodních nádrží. A proč ne? Vždyť nebylo nic, v čem by se nám zde nedařilo. Žili jsme doslova v ráji na Zemi.

 

Mezi světy

 

Hledám informace o našem velkém pánu Ničiteli světů.

  Objekt nenalezen, upravte zadané informace.

Ničitel. Všechny dostupné informace, pěkně prosím.

  Přístup odepřen. Nedostatečné oprávnění.

No zkusit jsem to musel, co ty na to?

  Nové vyhledávání aktivováno. Zadejte požadavek.

Nahoď mi tam, prosím pěkně, nové vyhledávání.

  Vyhledávání aktivní. Zadejte požadavek.

Hledej objekt s označením 41.18.2.41.1.

Autor Pavka Stanislav, 05.02.2022
Přečteno 99x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí