Podivná setkání

Podivná setkání

Když se Petrova dcera Petra setkala s otcem svého otce Petra Petrem starším, bylo z toho náhle drama, neboť Petrova dcera Petra se setkání s otcem svého otce Petra Petrem starším vyhýbala. Naprosto jinak by se napětí v rodině vyvíjelo, kdyby Petr věděl, že není otcem své dcery Petry, stejně jako i Petr starší nebyl otcem svého syna Petra a dcery Petry, aniž o tom věděl. Vztahy mezi těmihle příbuznými, kteří zas až tak moc příbuzní nebyli, byla napjatá kvůli dávné hádce mezi Petrem a Petrem starším, při které Petr ve vzteku řekl svému otci Petru staršímu, že není jeho syn, aniž však věděl, že je to skutečně pravda. Dcera Petra staršího Petra se od té doby začala vyhýbat setkání se synem svého otce Petra staršího Petrem, který jeho synem nebyl, ale setkala se s Petrovou dcerou Petrou, která také jeho dcerou nebyla a která ve vzteku řekla svému otci Petru, že není jeho dcera, aniž však věděla, že je to skutečně pravda. Hádky v rodině byly nakonec urovnány po setkání Petrovy ženy Petry, která sice nevěděla, že Petrova dcera není jeho, ale tak trochu to tušila, s ženou Petra staršího Petrou starší, která také nevěděla, že dcera Petra staršího Petra a syn Petr nejsou jeho, ale taky to tak trochu tušila.

Autor Pavka Stanislav, 23.03.2022
Přečteno 120x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí