Svět, kde už hvězdy dávno nesvítí....

Svět, kde už hvězdy dávno nesvítí....

Anotace: Svět, ve kterém jste ochotni začít nenávidět, než něco dokazovat! Díky za přečtení aj i kritiku!Baruš!:o)

" Čau, nešla bys ven- když je tak pěkně?" ODESLAT-ok. Sedí u sebe v pokoji, v ruce drží mobil a čeká na její odpověď. Minuty se mu zatraceně vlečou a on stále v rohu svého mobilu nevidí tu tak očekávanou obálku. Neodepsala mu. Tak jako už tolikrát. Neví, proč ho to ještě stále tak mrzí. Neví to.
Po hodině to vzdal, odhodil mobil na postel a vstal. Vytáhl ze skříně s učením malý balíček a ještě menší lahvičku. Vyměnil si tričko a křikl do vedlejšího pokoje, že se jede projet na kole.
Jel za vesnici, projel okolo polí a zabočil k lesu. Na to jeho místo u pomníku. / ztracen v iluzích/. Sedl si na kámen a vyndal obsah z kapes. Zadíval se dlouze do dálky a napil se. Mírně se oklepal a znovu to celé zopakoval. / je mu vesele neveselo/. Opřel se zády o podstavec pomníku a připadal si sám?/a smutný/
Ubalil si jointa, myslíc si, že mu bude o trochu líp.Alespoň na chvilku. Zasnil se. Představoval si její vlasy- po kterých by ji tak rád hladil, její oči -do kterých by se celé hodiny vydržel dívat, její rty- které by.... Už zase před vším jen utíká. /ztracen v inspiracích/ Nepřítomně se zasmál. Je mu líp? O trochu líp? Teď asi jo.
/z nebe prší- zelená tráva a z jeho očí tiše pomalu všechno vyprchává/Seděl tu celé hodiny. Začalo se dokonce už i stmívat. Na obloze se obejivily první hvězdy, pro něj v tuhle chvíli však žádná nesvítila- barvy mu vybledly. Cítil se snad ještě hůř, než když sem jel. Proč nikoho nemá? Je snad tak ošklivý, hloupý, nesympatický? / do starých ran sůl nasypal/ Vrávoravě se postavil na nohy, odhodil lahvičku /s rumem?/ a nasedl na kolo. Jel domů, i když na křižovatce se přeci jen zastavil. Stačilo by zabočit doleva a zajet za ní, všechno jí říct. Ale co všechno? V tu chvíli by mu nevadilo mluvit, všechno mu bylo jaksi fuk. Úplně všechno. Zavrtěl hlavou a přeci jen zabočil doprava./poznala by, že pil. A ona to přece tak nesnáší...ne, není to barová kněžna, když začíná bál.To ona je ta úžasně něžná/ Bohužel- bohudík?
Otevřel domovní dveře a co nejrychleji a přitom nenápadně se snažil dostat do svého pokoje. Podařilo se, jenže na něj v pokoji čekala máma. Achjo. "Kdes byl?" vybafla na něj. "Měla jsem starost, uvědomuješ si to?!" Mlčel. Ze všeho nejmíň měl chuť jí něco vyprávět, vysvětlovat. Naštěstí jí to brzo přestalo bavit, dávali jí přeci jeden z těch nekonečných seriálů , a ona se přestala o syna zajímat. Odešla a on zůstal v pokoji sám. Sám, sám- nesnáší to slovo. Po tvářích se mu začaly koulet slzy /vzpomněl si, jak mu kdysi říkávala, že kluci nebrečí/. Sedl si k počítači, nevadilo mu, že bude mít slanou klávesnici a počkal až mu naběhne program icq.
-ahoj!
=čau
-jak se máš?
=dobře.
-vidíš, já ani moc ne.
=zase jsi pil?
-jak zase?
=prostě zase!
-Jo, pil jsem, ale neznáš důvod.
= tak ahoj!
-počkej, prosím.
.......uživatel je offline.............................
Vypnul celý počítač. Měl chuť si něco udělat, vážně měl./ co takhle vzít břitvu a vidět vytrysknout křídla navrch rudým pírkem?/ Ne, není takový. Zas až takhle neutíká. Prostě jí musí dokázat, že není takový, jakého ho vidí. Kdyby jen tušila, že pije kvůli ní. Protože ho odmítá, protože ho nechce mít ráda. Kdyby,......!

anebo: Co takhle nic nedokazovat, pít dál a být tím horším? Co takhle jí zničit život- nesnášet jí. Pomlouvat jí. Když ho nechce! /neříká se to lehce, ale spousty z vás je raději ochotno začít nenávidět, než něco dokazovat!/ - tak takový je svět, kde už dávno hvězdy nesvítí!
Autor Barunka=o), 03.05.2007
Přečteno 551x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Dík za přečtení. Ne, nebylo to o tobě.!:o) Nebo ses v tom snad viděl?....jinak asi přibližně ten pomník já myslím, takže tak nějak "možná" víš!

12.05.2007 11:01:00 | Barunka=o)

Ahoj, já si myslím, že je to staré, tipicky Bárovské:-)))/snad víš, co tím myslím/ a myslím, že tahle múza už je spíš stará paní /nepřipomíná ti to snad něco a co to místo u pomníku /není to snad o mě?!/ ne to snad ne, protože to bylo jinak a navíc ty bydlíš napravo a já nalevo, když se vyjede od mého dubového lesíku, kde sídlí malý uctívač Peruna /já:))/ ale snad to doopravdy nejsem já.../ještě že si člověk pro sebe nechává to dobré/
Jinak se mi to líbilo a protože vím o co jde, tak se mi to četlo velice dobře, ale bohudík /Perunovi dík/ za to:-)

12.05.2007 10:25:00 | Valoar

Jn díkuju za přečtení/aniž bych ti o něj říkala/....ty závorky tam být prostě musely..za nima já si stojím,akorát mě mrzí, že se vám to četlo špatně a trhaně.!:o)Jinak múzy si musíš hýčkat!aby tě políbily a každý den přec není posvícení...já měla teď dost dlouhou dobu temna! Jinak díky za tvůj názor na mě-to poteší!:o)Zdrc, měj se.

06.05.2007 22:09:00 | Barunka=o)

Tak jsem aniž bys mi řekla přečetl.... Mám z toho podobný pocit jako Piková Dáma.. jako celek je to dobré ale taky se mi to četlo trhaně... co mne třeba vadilo bylo to /.../ . Trošku O:) a taky mi přišlo divné že když jí psal nejdřiv SmS že mu neodepsala(jako pokaždé), ale na ICQ mu napsala (že by nemela pořád kredit), je možné že jsem se v tom zamotal:D.
Slovo na závěr: Musím tě pochválit že jsi ve psaní neustala jako já sice říkám že nemám inspiraci ani můza mne nepolíbíla (můza možná ne ale...o:)prostě seš dobrá :-* (myšleno celkově, sevším všudy:)

06.05.2007 19:41:00 | Marcus Oplus

f pogo..mě to naopak strašně potěšilo!! já si zas půjčila začátek z jedné básničky pana Hraběte:-D

na tom semináři o poezii říkali, že se stejně všechno opakuje...v dnešní postmoderně si kdekdo od kdokoho vypůjčí nápad a použije to ve variaci...a nepřizná to...což je jiná věc..

06.05.2007 18:10:00 | Lisa Kloboučková

jjjj...z tvojí básničky, jsem si to vypujčila, doufám, že nevadí!:o)I za 80%děkuju, budu se snažit, aby se ti to příště četlo lépe...pap.

06.05.2007 17:48:00 | Barunka=o)

no...tak tahle je možná celkem dobrá..ale nějak mi nesedla.....četlo se mi to tak nějak trhaně....ale potěšilo mě tam ten úsek s tou trávou....přišlo mi to nebo tam byl úryveček z mojí básničky??:-D

06.05.2007 17:47:00 | Lisa Kloboučková

Přesně tak!!:o)díky za přečtení, komentář a hodnocení!

05.05.2007 20:40:00 | Barunka=o)

já tam pointu viděl. Byla to otázka na konci.

05.05.2007 19:46:00 | Bíša

Jjjj UDG. Dík, no. Pointa tam být měla/psala jsem to za určitým cílem/-spíš tam nebyl moc děj!:o) Ale nevadí, dík za přečtení

04.05.2007 16:36:00 | Barunka=o)

UDG chválím:)) Jinak jako celek dobrý, jen mi to přijde maličko bez pointy... žádnej pořádnej konec, žádné vyvrcholení... ale čte se to moc dobře..:)

04.05.2007 16:31:00 | Kájuš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí