Z jednoho pekla do druhého.

Z jednoho pekla do druhého.

Anotace: ......

Opět je tu den jako každý jiný.Ráno vstanu, učešu si vlasy a provedu ranní hygienu, pak posnídám a půjdu do školy.Po škole už je to pokaždé jinak.Jednou mám kroužek kreslení, podruhý zas cvičení, někdy zajdu na bazén, nebo do muzea pokaždý jinak.Nejradši mám když jedu s rodiči na výlet.To je ohromná zábava.
"Tak pojd už jinak přídeš pozdě zlato."vytrhlo mě ze snění maminky volání.Popadla jsem tašku a běžela do auta.Maminka s tatínkem spokojeně seděli vedle sebe a něco si povídali.Nejspíš sem je vyrušila,jelikož jak sem dorazila do auta bylo ticho.

"A hele, přijela sem naše bohatá hvězda.Máte zas nový fáro?To vykrádáte banky ne, že máte peněz jak šlupek!"
Tak na tydle řeči sem si už zvykla.Je mi 17 a vim že to bude horší a horší.Hodně lidí mi závidí že jsem se narodila do bohaté rodiny.Ale já za to nemůžu.Nejvíc mě provokujou kluci ze čtvrtáku.Nevím proč si mě všímají.Já mám ale své kamaráddy kteří mě mají rádi a nezajímá je jestli jsem bohatá nebo chudá.

Po škole jsem šla do hudebky,hraji na klavír.Ale nedošla jsem tam.Po cestě mě chytli kluci ze čtvrtáku, hodili mě do auta a odvezli mě někam do jejich úkrytu či co to bylo.Strašně sem se bála.Byla tam tma a nikde nikdo.Smrdělo to tam zatuchlinou a močí.Moc hezkých věcí tam nebylo.Začala jsem brečet a chytla sem pořádnou facku. "Přestan řvát ty malá rozmazlená krávo, nebo ti jich nandám aby si měla proč řvát.Bojíš se?To doufám jelikož jestli tvoje rodiče neposlechnou tak tě zabijeme!"rozkřikoval ten jeden kluk.Na co si to hrajou?To sem viděla v různých detektivkách unesly dítě a pak žádali výkupné.Myslela jsem si že se mi to jen všechno zdá ale ne a ne se probudit.Hodily mě do rohu a já si dřepla a už sem se nechtěla ani pohnout."Hele Jerry nevim jestli děláme dobře co když to nevýjde?"zaslechla jsem jak si šeptají."Drž zobák je to perfektně promyšlený." odpověděl hoch jménem jerry.Najednou se objevil nějaký cizí kluk.Určitě mi pomůže.Sledoval nás a ted mě zachrání.Tak to přeci bývá taky v těch filmech.Vstala jsem a rozkřikla se.Ovšem dostavilo se jen zklamání.Onen hoch přišel a nehorázně mě kopl do břicha.Upadla jsem a nemohla se pohnout."Vstávej ty kurvo.Tak dělej.....Ty nebudeš poslouchat?"křičel na mě.Neměla jsem sílu vstát."Jak chceš ty děvko."šeptl mi u ucha, vzal mi ruku a něco mi píchl.Začala jsem se cukat a křičet.Pak mi dopadla další rána na obličej. Nevim jestli z tý rány nebo z toho svinstva co do mě narval jsem se neprobrala.

Tma všude tma, ani kousek světla.Všechno mě bolí.Ale proč mám roztrhané věci?Co se stalo?V tu chvíli mi to došlo.nejen že za mě dostanou peníze, ale i si semnou budou užívat a když mi budou píchat ty svinstva budu povolnější.Všimla jsem si že sem tam sama nikde nikdo.Ve tmě sem se docela rozkoukala a rychle jsem vyběhla do schodů.Dveře byli zamčené začala jsem křičet a bouchat.Po hodině jsem to vyčerpáním vzdala.Došlo mi že se odsud asi nikdy nedostanu.Měla jsem strašnou žízen a hlady mi kručelo v břiše.Jak jen sem tady dlouho den dva?nevím....Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Jerry, toho jedinýho znám jménem.Šklebil se na mě a to mě moc znervoznovalo."Tak co ty kurvo?Líbilo se ti to co?Vaši o tebe asi moc velkej zájem nemaj nák se s těma prachama zdržujou." oznámil mi se smíchem ten grázl.Dostala jsem odvahu poprvé jsem se na něco zeptala."Jak jsem tu dlouho?" "ha ha ha......dlouho.... Víc tě zajímat nemusí.A bejt tebou sekám latinu.My se s tebou srát nebudem!"odpověděl a šel ke mě s injekcí."Neeeee Neeee!" začala jsem křičet a bránit se.Kousla jsem ho a kopla do rozkroku.Rychle jsem se zvedla a začala utíkat.Dveře tentokrát nezamkl, jelikož asi nepočítal s tím že by se něco takového mohlo stát.To světlo, strašně bolelo do očí.Cítila jsem jak nemám sílu párkrát sem upadla.To kvůli tomu jak sem ještě byla trochu sjetá a celý dny sem jen ležela a nejspíš se ani nestravovala.Všechno se mi motalo,všude byl les,stromy, křoví...

Utekla jsem.Nikdo mě nenašel.Doběhla jsem k silnici.Vůbec jsem nevěděla kde jsem.Sotva jsem měla síly jít.Najednou konečně asi po hodině cesty projelo okolo mě auto.Zastavilo.Strašně se mi ulevilo ale v tu chvíli jsem omdlela....

Probudila jsem se v pokoji.Kde byl stolek lampička a nic víc.Ale byl to hezký pokoj.Na stolečku jsem měla podnos s jídlem.Hned jsem se do něj pustila.Najednou se otevřeli dveře a v nich stála krásná dívka jen tak ve spodnim prádle.Usmívala se."Tak už si vzhůru?Už sem se bála co ten zmrd s tebou proved." Nechápala jsem ji ale nechtělo se mi s někym mluvit.Jen tak sem si ji prohlížela. "Hlavně se musíš dát co nejdřív do pořádku.Nechceš snad aby tě poslal do západního německa.Tam je to hnus.Za chvíli zas přídu.přinesu ti ještě něco k jídlu!" řekla a zavřela za sebou dveře.Co to jen říká jaký Německo?Kde to sem?Vůbec sem nechápala.Vstala jsem z postele a vyšla ven z pokoje.Na chodbičce nikdo nebyl.Šla jsem po schodech dolů byla tam taková menší jídelna jako by s obývákem dohromady.Na sedačkách se válely ženský po různých chlapech a pak se s nákou zvedli a odešly s nima nahoru.Pane bože.Já sem v bordelu.

Utekla jsem z jednoho pekla do druhýho.Kdybych tam tehdy zůstala a neutíkala už sem mohla být doma.Oni by dostaly své výkupné a já už mohla začít znovu žít.Tady to bylo ale jiné.Musela jsem tu být opravdu hodná.Jednou mi tu vyhrožovaly i s pistolý pod krkem a dokonce mi ukázali bordel v západnim německu.Hnus, špína nemoce.Tam nikdy nechci.Radši jsem začala sekat latinu.Utýct se nedalo dům byl parádně hlídanej.Všude psy a nabouchaní chlapy se zbraněma.a kdybych utekla?Zastřelily by mě snadno jako zajíce, jelikož všude okolo domu louky.Nic jiného než si zvyknout mi nezbývalo.Jsem tu už dva roky a pořád doufám že jednou mě najdou.Jediný čeho se bojim je že už bych neuměla žít jako před tím.Klidný život plný zájmů, srandy a hlavně bez fetu.Dokázaly ze mě udělat závislačku.Tady bere každej drogy.Já si teda jen šnupu.Kdybych si nedala drogu, nedokázala bych pracovat.
Mám tady všechno krásné prádlo hezký pokoj výbornou stravu a někdy nám náš šéfik koupý nádherné šaty ve kterých děláme společnost třeba na celý víkend bohatým mužům.Je to jediná příležitost kdy se dá uprchnout, ale přes hranice bych se nedostala.Nevim jak se mu podařilo dostat mě sem ale vím že dívky i mé kamárádky párkrát utekly!Vždycky je našli.Pokud byli dobrý a vydělávaly dost peněz dostaly šanci.Pokud ne rovou je zabili.Po dnu plném týrání si nikdo nedovolil utéct podruhý.Nikomu se nepodařilo utéct aniž by se nevrátil živ či mrtev.Budu čekat a stále doufat, že jednou mě najdou.Probudí mne z toho zlého snu a všechno bude jako dřív...
Autor S.a.b.i.n.k.a69, 04.05.2007
Přečteno 320x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí