. PREČO SA NA FARE V HORNEJ LEHOTE DLHO DO NOCI SVIETILO?

. PREČO SA NA FARE V HORNEJ LEHOTE DLHO DO NOCI SVIETILO?

Kedysi dávno, v časoch dávno minulých, keď ešte nebolo blbosťou zvrchovaného Slovenska a v Bratislave ako obvykle nežil ani jeden-jediný Slovák, pretože aj tých niekoľko Štúrovcov, na čele s Ľudovítom Štúrom sa im podarilo úspešne vyhnať, aby tí potom, s nenávistným pohľadom na Bratislavu a so zasneným pohľadom na Tatry, vyrobili a vydali známy rockový hit, pod názvom „ NAD TATROU SA BLÝSKA“; prišla do jednej malej podtatranskej slovenskej dedinky, menom Horná Lehota, jedna pani z Prahy.

Samozrejme, okamžite bola rozpracovaná a poohováraná nielen tamojšími babkami a babičkami, že to ťahá a má veľké pletky s miestnym farárom, lebo s ním trávila nesmierne veľa času a na fare v Hornej Lehote, sa naozaj dlho do noci svietilo.

Prosím Vás, čo môžu asi tak dvaja mladí pekní ľudia spolu robiť, keď sa na miestnej fare svietilo dlho do noci? Jestvuje totiž dôvodné podozrenie, že nie je všetko s kostolným řádem v poriadku, keď sa na fare v Hornej Lehote, dlho do noci svietilo?

On je síce farár a Ona krásna, sličná pani z Prahy a je v dnešnej dobe až ťažko pochopiteľné, ba až neuveriteľné, najmä keď všetci dobre vieme, že sa na fare v Hornej Lehote naozaj dlho do noci svietilo, že nemusia mať zrovna spolu sex a teraz sa podržte – ALE MOŽU SI AJ ROZPRÁVAŤ ROZPRÁVKY?...

Čo??? Asi sa pýtate, smejete a nechcete uveriť. Áno, väčšiu blbosť ste asi doposiaľ ešte ani nečítali, ale čítali ste správne. Oni si totiž skutočne, naozaj rozprávali rozprávky. Na zapadnutej fare v Hornej Lehote, za prítomnosti zakliatych obrov, Popolvárov, 3 – 6 – 9 až 12 hlavých ohnivých drakov, Slncových koňov, Popolušiek, Vtákov Ohnivákov, 12-tich Mesiačikoch, Vajca, ktoré išlo na Vandrovku a všelijakej inej tam žijúcej rozprávkovej háväde, kde sa síce nepodávali žiadne psychotropné a omamné látky, ale Soľ, ktorá bola nad zlato, sa preto dlho do noci svietilo, lebo ich prišla navštíviť a porozprávať sa s nimi, tá krásna – sličná pani z Prahy, ktorú my Horniaci, ktorí vieme čítať, dodnes milujeme a obdivujeme, pretože písala aj o nás a zaznamenala tak dedičstvo našich predkov a prapredkov - pani BOŽENKA NĚMCOVÁ..

Ách Vy Prasáci! Vy strašní psi slovenskej demokracie! Vy absolventi Gymnázia Pierra de Coubertina! Na čo ste hneď nepomysleli?

Na prvý pohľad by sa zdalo, že záhada Prečo sa na fare v Hornej Lehote dlho do noci svietilo, najmä pri skvelej práci našich policajtov, Vojenského obranného spravodajstva SR,Národného bezpečnostného úradu SR, ako i Požiarneho zboru SR je riadne a úradne vyšetrená, aj keď sa dodnes nepodarilo zodpovedne zistiť, či dotyčná osoba mala niečo, alebo nemala s miestnym farárom – štúrovským básnikom menom CHALÚPKA. Aj v tejto súvislosti, aj v súvislosti s rozdelením Československa sa ale nemôžem nespýtať: "ČO SI MYSLÍTE, ŽE BY NÁM ASI PANI BOŽENA NĚMCOVÁ POVEDALA, AK BY VSTALA Z HROBU?"
Autor hombre123, 02.04.2020
Přečteno 343x
Tipy 5
Poslední tipující: Vianney, mkinka, Lighter, Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí