pokušení kněze

pokušení kněze

Anotace: kněz a krásná dívka.

Tehdy jsem byl moc mladý na to, abych si uvědomil, že mi svět neleží u nohou a moc starý na to abych nemohl přijímat zodpovědnost za své činy. Tehdy jsem byl čerstvě po absolvování studií teologie a nastoupil jsem jako kněz do jedné malé vesničky.
Všechny své nedělní kázání jsem bral zcela vážně a procítěně, zahrnoval jsem do nich i novinky a problémy ze světa.
Po první mši v této malé vesničce za mnou přišla jedna slečna. Když jsem ji spatřil, srdce mi začalo bít jako o závod, ještě nikdy jsem neviděl tak krásnou dívku. Měla dlouhé hnědé vlasy, čokoládové oči a štíhlou postavu, přestavila se mi jako Monika a řekla mi, že je dcerou starosty. Já neustále mlčel, nedokázal jsem říct ani slovo, ani jsem nemusel celou dobu povídala ona. Říkala mi, že napekla s její matkou buchty pro mě jako dárek na přivítanou. Všiml jsem si že když dořekla větu, nádherně se usmála.
Když mi předávala buchty, neustále měla na tváři ten milý a hřejivý úsměv. Při odchodu se mě zeptala, jaké dny zpovídám, odpověděl jsem ji třepajícím hlasem, že každou středu a pátek. Na to mi řekla, že se určitě ve středu staví a dodala, že jsem podle jejich slov milý a velmi mladý.

Když přišla středa upravil jsem se jak nejlépe jsem dovedl. Byl jsem nervózní a celou dobu jsem si kladl otázky: ,,Přijde dnes? Z čeho se asi bude zpovídat takový anděl?“ když jsem si tyto otázky asi tak 3x položil, uvědomil jsem si, že toto se na kněze nesluší a šel jsem si sednout do zpovědnice.
Po pár lidech, kteří se u mě zpovídali, přišla ona. Když si klekla, začal jsem se třást a těžce jsem polkl. Zeptal jsem se jí z čeho se chce zpovídat a ona odpověděla něžným hlasem: ,, ze smilstva“ to mě zarazilo, ale nechal jsem ji mluvit.
Říkala mi :,,Před týdnem jsem byla u vody se svým kamarádem a po koupání v jezeře jsme se na dece začali líbat, mazlit se, pote mi sundal plavky, vnikl do mě a prožili jsme krásné milování.“ Odmlčela se a já opět těžce polkl a hltal každé její slovo.
Jemně se usmála a zeptala se :,, Jsem hříšná? Je láska hřích?“
Odpověděl jsem jí, že láska je jeden z nejkrásnějších citů a že tyto city můžeme cítit k více lidem a že sex by měl být s někým, ke komu chováme nejvzácnější a nejupřímnější city.
V tom se mě zeptala:,, ale copak je sex nějak nečistý? Myslím si, že sex je důkaz lásky.“
V tom jsem se jí zeptal:,, copak ty toho chlapce miluješ?“
Ona:,, ne nemiluji, chtěla jsem zažit sex, víte otče on byl můj první.“

Nevím, jestli jsem v tu chvíli cítil žárlivost nebo touhu ale přemohl jsem své city jediné, co jsem jí řekl, bylo: ,,desetkrát otče náš a příště se snaž vyvarovat hříšným činům obzvláště k někomu koho ani nemiluješ.“

V pátek po mši jsem šel do fary, kde jsem si uvařil čaj, Monika zaklepala a vešla dovnitř, když jsem ji spatřil hrnek mi upadl. Rozbil se a ona rychle přiběhla a začala semnou sbírat střepy. Poté jsem jí poděkoval a zeptal se jí, co ode mě potřebuje. Řekla mi, že se snažila ovládat své touhy ale, že chce opět podlehnout. Než jsem stačil jakkoliv zareagovat začala mě líbat, odstrčil jsem ji se slovy, že toto je absolutně zakázané a nepřípustné.

V tu chvíli se jí do očí nahrnuly slzy a já jí podlehl. Přitáhl jsem si ji k sobě a začal ji líbat, poté jsem ji hladil vlasy a šíji. Svýma rukama jsem začal prozkoumávat křivky jejího těla a jí se to líbilo, začala mi rozepínat košili.

V hlavě jsem neměl ani jednu myšlenku, mé tělo, duše i mysl byli s ní.
Když jsem ležel na ní a vnikl do ní, začala se kroutit a při mých pohybech i vzdychat. Byl to můj první sex, který se neměl nikdy stát. Po našem milování jsme se oblékli a Monika odešla. Po zbytek dne jsem měl výčitky, ale kousek mojí duše byl neuvěřitelně šťastný.

Když přišla neděle, v kostele jsem ji neuviděl, ani další ani další neděli, začal jsem si dělat starosti mezi řeči jsem se zeptal jejího otce, kde je. Odpověděl mi že odjela studovat do zahraničí. To mě dostalo, když jsem přišel na faru poprvé v dospělosti se mi spustili slzy, kvůli ženě, která mi toho tolik dala, kvůli ženě kterou jsem tolik miloval.

Nyní jsem už starý a podle informací od její setry žije Monika v Německu se svým manželem a dvěma dětmi. Od toho osudného dne jsem ji už nikdy nespatřil ale vzpomínka na naše milování a její mladou usměvavou tvář mi v hlavě zůstanou navždy.
Autor Sopheriel, 10.05.2016
Přečteno 4859x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No chybí mi tam zmínka o vnitřním boji, který by měl následovat.. Nebo jsi nikdy nezapochyboval, jestli to bylo správné? Měl jsem podobný zážitek a sice nejsem kněž ale jsem ženatý a svědomí mě vytrestalo dost

19.01.2018 15:59:26 | martin155

Víte on nikdy toho nelitoval ani nepochyboval. Právě proto tam píše že ta žena mu toho tolik dala.

19.01.2018 21:27:19 | Sopheriel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí