Územní plán a čip s dejlem

Územní plán a čip s dejlem

Anotace: O nutnostech změn na Staroměstském náměstí a povinnostech občanů

Územní plán. Jsem pro změnu na Staroměstském náměstí. Na co uprostřed sousoší? Hovno. Postavil bych tam kopii Gumu. Ten je v Rusku v Moskvě na Rudém náměstí. Dřevěné jezdící schody a prázdné regály. No nádhera. Matrjošky, uniformy, válenky, křišťál. Čtvrtníček by tam prodával nevonné Ivánkovi stromečky. Dole by byly zlodějské směnárny. Uprostřed kašna s Ruskou vodkou. Fontána se šampaňským. Kaviár. Alexandrovci by tam měli sál. Gulag by byl v podzemí. V muzeu voskových figur Stalin, Lenin, Brežněv s Husákem v objetí propojeni francouzákem. Remek s Gagarinem na střeše Bajkonuru v raketě na oběžné dráze. Černobyl. Transsibiřská magistrála 9300km.Tank T 34, houfnice, Stalinovy varhany, Kaťuše, Škorpion samopal Špagin. Volha, Gaz, Niva, Žiguli, Moskvič, Zil, Buchanka, Čajka. Občerstvení v Berjozce při zpěvu Ali Pugačevové. Srp, kladivo, rudá vlajka. Šeremetěvo letiště v Moskvě a ztracený čemodan. Azbuka. Voňavka rudé květy. Krasivij. Ty vole, prober se a zaplať! Mám jen rubly. Tak to půjdeš na Sibiř. Neboj, tam už zůstaneš. NKVD tě doprovodí. Uvidíš Potěmkinovi vesnice, krásu Ruských filmů. Ty jo, to byl jen sen? A kde mám tedy čemodan (kufr)?

Čip a debil nebo čip a dejl. Tedy vlastně úředník. Máte psa? A je očipovanej? Protože jestli není, tak podle znovelizované novely z roku 2019 zaplatíte pokutu 50 tisíc. A neuznají vám jeho prodělané očkování. A co studnu, máte ji už v registru? A kotel, jak to s ním máte? Co má za emise? A komín už viděl kominík? A co septik, čistička? Co na to povodí? Jak nakládáte s odpady? Máte energetický audit? Už jste si vyměnily občanku, pas, řidičák? A co stavba v katastru, je v souladu? A co daně za nemovitost? A bezdlužnost? Máte revizi plynu? Elektriky? Hromosvodu? Kotle? Bacha na ně, na šmejdy. Už připravují značky pro elektrokola, ale u těch to neskončí. Chtějí evidenci zahradních traktorů pro placení pojištění. Auta se budou sama hlásit do servisu ještě před Stk. Máte dítě? A je očkované, s čipem GPS lokací? Nemáte! Tak tady nebudete moci žít. Říkají ve školce i ty šmejdi úřednický. Tam kam až si je pustíme, tam budou. A obávám se že brzo budou i v naší ložnici. Nemám totiž očipované matrace. A to je podezřelé. Asi se chci něčemu vyhnout. Tak na toho se zaměříme. On dokonce ani neeviduje účtenky s EET. Hajzl jeden! Pošli tam na něj kontrolu. Dějiny a tedy i metody přesvědčování se vrací. Takto přesvědčovaly lidí pro vstup do JZD a dnes ten děs a čip s dejlem. Pro vaše dobro. Pěkně děkujeme. Neděkujte, to ještě zaplatíte. A probó, kolik jste toho dnes vykouřil, vypil, nasportoval? A co tučná jídla, jíte. Limonády sladké? Sledujete televizi internet? Orwell hadr.
Autor umělec2, 24.01.2020
Přečteno 371x
Tipy 3
Poslední tipující: Lighter, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A všechny tyhle krásné věci nám přináší naše pokroková civilizace. :-D

24.01.2020 11:15:23 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí