Láska má mnoho podob

Láska má mnoho podob

Anotace: Když se dva milují, ale nemohou být spolu.

Jela jsem na nákup.
Dnešní den byl jako ve snách, takovej těžkej jako kouř. Pořádně se nenadechneš a slzí ti oči.
Na hrudi mi sedí tíha uplynulých měsíců.
Stojím před regálem a tupě zírám na cenovky .
Jsem smutná. Chci tě mít u sebe. Aby jsi něžně říkal Juli...Julinko.
Představuji si jak tam stojíš semnou.
Šli jsme si něco koupit na ubytování kde spolu strávíme noc.
Stojíš těsně za mými zády. Cítím tvoje teplo. Chytnu se tvé levé ruky v paži a omotám se kolem ní.
Otírám se ti spánkem a tváří o mikinu, bořím se do ní a vdechuji tě.
V té vůni se mísí aviváž , pot , cesta z Anglie a tvá esence člověka.
Už jen tento akt mě vzrušuje.
Že jsi tu semnou. Že ke mě patříš aspoň na chvíli, že to chceš a jsi tak blízko.
Vnímám jak se ke mě tiskneš, cítíš co cítím já. Nesměle to opětuješ.
Strašně rychle to zatmění mozek.
Když mě políbíš do vlasů, sáhnu ti mezi nohy. Nikdo to nevidí,je to intimní dotek,ale vyvede tě z míry. Mě vzrušuje, jak málo stačí k tvé nervozitě a vzrušení. Cítím jak tvé objetí zesílí.
Zašeptáš mi do ucha. Tohle nedělej, nebo nenakoupíme Juli.
Přijde ti to nepatřičné, sprosté..že spěchám, ale je to jen instinkt,touha to udělat.
Znovu ti něžně a přitom silně sáhnu do rozkroku a ucítím tvou erekci.
Podvědomě vzdychnu, těžko se ovládám. Celé dny a noci nemyslím na nic jiného, než že se tě budu moci dotýkat,cítit jak voníš,slyšet tě...

Ruku mi pevně stiskneš v zápěstí.
Nech toho prosím.
Otočím se na tebe. Dívám se ti do očí. Jsi tak plachý. Neumíš mě číst a to se ti líbí i děsí zároveň.
Dám ti pusu. Vlhkou a měkkou.
Cítím jak se lehce třeseš. Ale nebráníš se
Točí se mi hlava..
Musím s tím přestat, nebo zapomenu kde jsme.
Pojď pryč, řeknu. Nezaváháš ani vteřinu.
Jdeme pomalu těsně u sebe, oba se bojíme, že ten žár zmizí. Neznáme už své vášnivé já,všechny tyhle pocity jsou jako nové. Dlouho necíťěné. Zabité a jejich pozůstatky ukryté někde hluboko v nás.

Jdeme k autu na parkovišti a já si říkám, jak je možný, že chceš to stejný. Že nevíme co se stane, ale toužíme po vlastní blízkosti. Uvnitř se třesu strachy a vzrušením.

Budeš řídit prosím tě? zeptám se a podává ti klíče od svého auta.
Nechceš.
Prosím,podívám se na tebe jak nejvíc něžně neumím.
Stojíme od sebe asi dva metry, uděláš ke mě krok,vše se odehrává tak pomalu, nemusíme spěchat, po tak dlouhé době životního trysku jsme se zastavili.
Pohladíš mě po vlasech a letmo polibíš na rty.
Dobře Juli, ale dělám to nerad, je těžký ti říct ne.
Děkuju,řeknu potichu.
Neviděla jsem nikdy nic krásnějšího než jsi ty, když děláš co nechceš. Jsi tak krotký a rozumný. Jsi oproti mě tak rozvážný. Já jsem divoká, splašená, šílená a proto teď nemůžu řídit.

Nasedneme do auta a já se chvíli dívám z okna otočená od tebe.
Pomalu z hluboká dýchám, moje tělo mne neposlouchá, hledám klid, abych tě nevyděsila svoji energií.

Po chvíli se na tebe podívám, řídíš automaticky, jsi zamýšlený ve svém světě. Na co asi myslíš ty? Dívat se na tebe je krásný. Jen to by mi k životu stačilo. Jen se dívat.
Tajně tě milovat třeba jako tvá sousedka přes ulici, spolupracovnice, prodavačka v obchodě...
Dívat se na tebe, když to nevidíš a ten pohled do sebe otisknout a večer před usnutím si ho vybavovat.
Láska má tolik podob.
Všechny je cítím...

Otočím se k tobě a pohladím ti spánek hřbetem ruky.
Vlasy, které ti vypadly z culíku ti dám za ucho.
Vidím, že jsi napjatý, v hlavě vír myšlenek.
Nakloním se k tvému uchu a zašeptám.
Miluji tě Ondro. Vidím, že se lehce usměješ, těžko to poznám pod těmi fousy, ale prozradí tě oči. Neřekneš nic, slyšíš to poprvé na živo, z mých úst k tvému sluchu a je to tak nové, že nevíš co dělat. Nemusíš říkat nic.

Nic po tobě nechci. Jen tě na chvíli ukrást tvé realitě a bezostyšně s láskou v očích znásilnit.
Ano tak to cítím. Chci tvoji duši vyrabovat, zapálit, znásilnit a zabít. Aspoň na vteřinu. Aby jsi už nikdy neodešel. Aby jsi tu bolestnou slast cítil navždy jako tu nejžhavější vzpomínku života.
Jenže jak se to dělá? Jak mám vědět, jaký je ten klíč , který mi odemkne cestu k tvému srdci o tělu? Nechci dělat nic co nechceš. Přijdu si jako muž,který bude první milenec panny. Cítím tu zodpovědnost. Bojím se, že tě zklamu.

Rukou tě hladím po vlasech, na temeni hlavy, krku.
Objiždím linie tvé ruky a prstů. Vím, že řídíš, že nemáš moc čas to vnímat, že tvá hlava řeší teď hlavolam života. Ale o to víc si to můzu užít já.
Nechci, aby jsi mě u toho sledovat plně. Nechci, ať vidíš emoce mé tváře. Je to intimní, nejde o bezduché šukaní. Jde o něco jiného......
Rukou sjedu k břichu.
Cítím zřetelně tvoji nejistotu. Ale věř mi každé slovo má lásko,když ti říkám,že břicho u muže je pro mě přitažlivé. Vždycky jsem měla ráda kluky co měli kila navíc.

Pokračuji dál do rozkroku...
Hladím ti stehna a třísla. Jsi napjatý. Nevíš co udělám.
Pane Bože, nesnáším sex v autě napadne tě.
Mám dlouhý nohy. Je to jako když si vezmeš kurvu na parkovišti kamionů. Takhle to nechci.
Neboj se ani já ne.
Jen tě chci vidět bezbranného. Chvíli tě trápit.
Cítím tvoji erekci, a dotýkám se tě jen tak z lehka. Jen tak mimochodem.
Vidím jak ti červenají tváře a slyším jak lehounce vzdycháš.
Možná máš taky potřebu vzdychání potlačovat jako já. Je to moc emocí, asi se nedokážu plně neodevzdat.
Pokud tě mé vzdychání přivede k šílenství, pokud máš chuť mi říct ať se ztiším, povedlo se ti mě odpoutat od mysli.
Ale nikdy mi prosim neříkej ať jsem ticho.
Zase se propojim s mozkem a už se ten vzácný okamžik nevrátí, už nikdy.
Raději mi dej ruku přes pusu. To moje vzrušení posílí.
Mám jeden problém.
Neumím nepřemýšlet. Pořád něco analyzuji. Málo kdy žiju jen tak živočišně.
Ale teď to chci. Potřebuji přesně tohle. Nebýt nic co někdo vytvořil, být jen sama sebou.
Dívám se na tebe a představuji si tě nahého.
Tvoji světlou jemnou kůži.
Proti mě jsi něžná bytost, nemůžeš ani tušit. Jak jsou moje ruce hrubé.
A jak srdce.
Zastavíme. Vypneš motor a díváš se přes sebe.
Vidím , že se bojíš.
Bojíš se jít nahoru na pokoj.
Bojíš se tam i nejít.
Bojíš se porušit sliby , které jsi dal.
Bojíš se, že jeden druhého ztratíme, když to uděláme. Ale že se to stane, ikdyz to neuděláme.

Pohladím tě po vlasech.
Jsi tak krásný, zmatený. Vím , že tě miluji. Nic nevím jistěji , než to, že tě miluji.

Ondro řeknu pomalu, rozvážně ať nepoznáš, že se mi třese hlas.
Nechci dělat nic co by tě zraňovalo.

Pokud něco z toho co jsme si vysnili nechceš, máš právo mi říct ne.
Máme oba právo říct stop.
Je pro mě důležité, aby jsi to věděl.
Neočekávám od tebe nic.
A to, že tě chci, že potřebuji mít tu vzpomínku na tvé zpocené horké tělo, neznamená, že mi to dlužíš.

Není nám 17.... vidíš, tenkrát mi už bylo dokonce 20 a tobě ještě více...

Podíváš se na mě a dáš mi prst na pusu a přes něj mě políbíš.

Nechci nic víc, než být s tebou.
Ale potřebuji si dát panáka...na kuráž...jen lehce odpojit mozek.
Rozumím ti. Souhlasím.

Vystoupíme z auta a jdeme do malé restaurace, která je nedaleko.
Usednes těžce na bar a objednáš si whisky. Dvojitou.
Já si dám Martini bianco, jediné pití co mám vážně ráda.
Nerada piju, vždyť to víš, ale nechci tě v tom nechat a možná mi to také trochu pomůže se uvolnit.
Díváš se do své skleničky zamyšleně a já se trochu bojím.
Svoje Martini vypiju v mžiku.
A dám pokyn barmance ,ať mi udělá nové.
Ani jsi si toho nevšimnul.
Vypiju i tohle druhé Martini a ukážu barmance, že chci další.
Ty jsi se svého pití ještě ani nedotkl.
Mám pocit, že bych ti měla celou situaci ulehčit.
Chápu tvoji bolest, tvoji zodpovědnost, slib i váhání.
A ikdyz mě to bolí,akceptuji to.
Nakloním se k tobě a chci ti říct, že je to v pořádku, že můžeme odejít každý zvlášť.
V tu chvíli sáhneš do kapsy a podáš mi malou krabičku.
Jsem tak překvapená, že váhám zda si ji vzít.
Vtiskneš mi ji do dlaně.
Dlouho jsem přemýšlel.
Co ti přivézt.
Je těžké dat druhému dárek, když ho vlastně v tomhle směru neznáš.
Je těžké dát ti dárek, aby jsi ho mohla mít a nebát se.
Je těžké obdarovat toho koho miluješ, protože cítíš zodpovědnost.
Otevřu krabičku.
Je v něm drobný křížek stříbrné barvy. Jednoduché linie tříští jen několik kamínků v jeho středu.
Dívám se na křížek a pak na tebe. Dívám se ti hluboko do očí a bojím se, že je to rozloučení.
Vyndáš ho z krabičky a otočíš ho, v tvých velkých rukách se ztrácí.
Vidím že je na něm nápis.
Latinsky Ad infinitum.
Donekonečna,řekněme téměř spolu.
Chtěl jsem tam napsat, že tě miluju či něco takového.
Ale bál jsem se, že si toho všimne....on.

Zapneš mi ho prosím,?zeptám se.
Otočím se k tobě zády.
Cítím jak na mě položíš ruce a chvíli zápasíš se zapínáním.
Vteřiny na to cítím horký polibek na svém krku.
A další a další.
Lehce mě kousneš a já tlumeně vykřiknu.
Je čas zaplatit,pošeptáš mi.
Oba se otočíme na bar.
Barmanka se na nás zkoumavě dívá.
Vidím, že všechno viděla a cítila s námi a závidí nám.
Tenhle příběh nemá happy end, nemusíš mi závidět.
Vezmeš do ruky svoji skleničku a pomalu, několika doušky ji vypiješ.
Já dopiju tu svou.
Cítím jak mi alkohol vstupuje do těla, zahřívá mi tváře. Hlava se mi lehce motá.
Vyjdeme z baru ven a já tě chytnu za malíček na ruce. Jako dítě jsem se vždy takto držela táty a dávalo mi to pocit bezpečí.
Chci a potřebuji být a tebou v bezpečí. I kdyby jen do zítra.
Jdeme k místu kde bydlíme, vyprávíš mi o tom, jak jsi přišel k nám do školy, jak jsi se nás všech bál a snažil jsi se zapadnout.
Vzpomínám si na tu dobu. Přesně si ten den pamatuji.

I to že jsi měl tmavé tričko a absolutně mě uhranul. Jak jsi měl alabastrové tváře. Měl jsi vždycky tak čistou a bílou pleť.
Vedeš mě schodama nahoru do pokoje. Doslova vedeš, protože teď ztrácím odvahu já.
Zpomaluji. Otočíš se na mě na schodech.
Jsme tam kde jsme začali.
Na schodech..... stoupneš si na schod ke mě a opřeš mě o zeď.
Jednou rukou se opíráš o zeď nademnou a druhou mi držíš bradu, líbáš mě.
Máš tak velké a měkké rty, vlhké a chutnají jako whisky. Naše jazyky se proplétají. Už léta jsem se nelíbala.
Doslova cítím jak se mi podlamují kolena.
Druhou rukou mi hladíš vlasy,ramena a ruce.
Cítím jak se snažíš proplétat naše prsty a znovu se vracíš na krk a ramena.
Líbáme se vášnivě, ale zároveň tak dospěle, smyslně, užívám si každý pohyb tvého jazyka, vidím za ním pohyb našich těl.
Jak jsem zasněná, ucítím tvoji ruka na svém prsu.
Vzrušením ucuknu. Je to tak silný.
Tolik vzrušení nemůžu ani unést.
Je to podvědomý proces, nemůžu to ovlivnit. Překvapí tě to.
Nepřestavej prosím , jsem tak vzrušená, že to nemůžu ovlivnit. Moje tělo reaguje bez ohledu na mě.
Obejmeš mě. Víš co říkám, protože to sám nejspíše za chvíli ucítíš.
Pojďme do pokoje řeknu.
Souhlasíš a dveře za nami hlasitě zaklapnout.
Nevadí ti,když si zakouřím?
Ne, zavrtím hlavou.

Sundáš si boty a sedneš si ke stolu.
Vytáhneš své vapo a začneš kouřit.
Několikrát jsem tě viděla kouřit cigaretu, nikdy se mi to nelíbilo.
Nesnáším chuť a vůni nikotinu.
Ale když kouříš vapo,vypadáš jako kouzelník.
Jako by jsi vyfukoval z plic svoji duši. Chci ji všechnu vdechnout...
Sednu si ti na klín a když natáhneš do plic kouř, řekni ti, ať ho vydechneš do mých úst.
Dělávali jsme to jako puberťáci s trávou.
Vždycky mi to přišlo velmi intimní.
Už tenkrát bylo velice málo lidí se kterými by jsme to udělala.
A dnes by se nenašel už nikdo, kromě tebe.
Uděláš to a já cítím slast.
Pamatuješ si jak vypadá slast?
Ty jako kuřák asi ano.
Ten pocit absolutního uspokojení, aspoň na vteřinu.
Vteřina někdy dokáže být více než hodina.
Sednu si na tebe obkročmo, abychom mohli pokračovat.
Vdechnu tvůj kouř a obejmu tě. Položím ti hlavu na rameno a svým tělem vnímám jak dýcháš.
Co je asi uvnitř tebe?
Diamant? Měkká deka? Prachové peří?
Stačilo by mi tu takhle ležet, dokud by se mé tělo nerozpadlo na prach.
Tvář mám v blízkosti tvého krku, přiložím ti ruce na kůži a hledám tvůj tep.
A když ho nahmatám to místo políbím.
A znovu a znovu. Jsi naprosto uvolněný a kouříš do toho dál. Takové chvíle jsou nejcennější.
Když odezdáváme svá těla a mysl do prostoru jeden druhému pro radost.
Potřeboval bych se vysprchovat, cesta byla dlouhá, řekneš rozvážně.
Jasně chápu, řeknu.
Taky bych ze sebe ráda smyla minulost aspoň na následující hodiny.
Můžu jít s tebou?
Zaskočím tě.
Ale kolik máme času být spolu a prohloubit intimitu?
Na chvíli váháš, ale pak souhlasíš.
Je to roztomilý, vždy když cítíš nejistotu, tvá tvář vypadá jako tvář malého kluka.
Nerada tě vyvadím z míry, ale když už se mi to povede, ráda se na to dívám.

Jdeme spolu do koupelny. Není moc velká a musíme být u sebe blízko.
Rozpustíš si vlasy...
Bože, napadne mě.
Není snad nic víc sexy, než to co vidím.
Stydíš se. Však já taky. Ale je možné ještě v tomhle věku vidět tak krystalicky čistý stud?
Sundám si tričko , díváš se na mě , jako já před chvílí na tebe.
Rozepneš mi podprsenku? zeptám se.
Zavrtíš hlavou. Promiň, chci se ještě takhle chvíli dívat.
Přijdeš ke mě blíž a pohladíš z prsou co se nevejde do krajové rudé podprsenky. Rukou zajedes do mezery mezi nimi. Cítím silné vzrušení. Začnu se znovu třást, snažím se ovládat, ale nejde to.
Vidím jak jsi okouzlený tím pohledem.
Políbíš mě na kopečky prsou a obejmeš.
Julie....miluji tě. Ani nevím jak si tě vzít,a bych neměl pocit, že něco zničím.
Mám takové fantazie, že by tě děsily, zároveň bych ti je chtěl vyprávět.
Můžeš mě týrat a já budu souhlasit, můžeš mě celou noc jen hladit po vlasech a budu stejně šťastný.
Sundám ti tričko a tisknu se na tvoji nahou kůži. Kdybych to dokázala, odnesla bych si tě v náručí do postele.
Vzbuzuješ ve mě mužský princip. Potřebu ochraňovat a hýčkat.
Jako já v tobě vzbuzuji tvoji ženskou stránku. Být bezpodmínečně milován i se svým zraněním. Hlazen až do usnutí, jako dítě v bezpečí mateřské náruče.
Zase se mi chce brečet. Všechny ty emoce jsou na maximum. Někdy bych to nedokázala cítit bez tebe. Jen s tebou se to umí probudit. Oba to víme.
Že je to něco se mezi lidmi normálně nevyskytuje.
Aspoň já to nikdy nezažila. Ani jako mladá.
Teď už se svlékneme oba automaticky. Myslím, že už nemyslíme na žádné přízemní věci, jako je krása těla.
Pustíš sprchu a namočíš si vlasy.
Vezmu šampon a začnu ti je umývat.
Klouzají mi mezi prsty. Stojíš nehnutě a pozoruješ mě.
Na břiše ucítím tvoji erekci. Ani si toho nevšimneš, já ano a jsem šťastná. Že jsi uvolněný a vzrušený. Že cítíš co já , pěna ti stéká po krku a na hrudník a já ji používám k dalšímu mytí tvého těla.
Vezmeš moji hlavu do dlaní a líbáš mě. Skrz naše ústa a jazyky protéká voda smíchaná s chutí heřmánkového šamponu.
Mám obrovskou chuť tě prostě jen tak olizovat. Tvé uši a krk.
Přitiskneš mě na obklad sprchového koutu, je hrozně ledový a cukne to semnou. Ale ty mi nedovolíš se od něj znovu odlepit. Ta zima se propojí s tvým žárem a prostoupí mým tělem.
Jsem vzrušená na maximum.
Kdyby jsi ho do mě teď vložil, byla bych ve vteřině hotová, jsme si jistá. Líbáš mě a jednou rukou se dotýkáš mé bradavky. Přejíždí po ní dlaní až plně stojí a pak ji mneš mezi prsty.
Chci křičet,ať toho necháš, že se zblázním, že jsem na pokraji fyzického vzrušení a pak následuje už jen smrt.
Ale nemůžu ani mluvit. Jen vzdychám. Tak nahlas, že je to slyšet i přes rámus vody kolem nás.
Strčím mi koleno mezi nohy a odsunes je od sebe. Tvá erekce naráží do mého břicha, chci se ho dotknout, ale nemám odvahu.
Držíš mé prso pevně v dlani a líbáš mě a pomalu mi strčíš ruku do klína.
Jsem tak mokrá. Cítíš to i přes tu vodu.
Podíváš se mi do očí a strčíš do mě dva prsty. Rytmicky pokračuješ v pohybu a pohledem neuhýbáš, cítím se ti tak podřízená, neznám tuhle tvoji tvář, ale nějak podvědomě chápu, že je to předehra k věcím budoucím. Že se chceš zabavit napětí a udělat to i pro mě.

Do pusy si vložím křížek co nám na krku a kousnutím do něj vkládám všechnu slast.
Stačí už jen pár vteřin a dosáhnu orgasmu. Ikdyž mě neznáš v těhle chvílích, vidím že přesně čteš co se stane. Otočíš mě k sobě zády a rychle ho do mě vrazíš.
Vykřiknu slastí,nechci se už nikdy neodpojit. Zažívat to pořád dokola. Přirazíš ke mě jen několikrát a můj klín, mé útroby a tělo zaplaví mohutný orgasmus. Nedokážu vydat ani hlásku a cítím, že tvé vyvrcholení bylo skoro stejně.
Držíš mě a spočíváš na mě většinou své váhy. Totální uvolnění.
Otočíš mě k sobě.
Líbáš mě na tváře a ústa. Vypadáš, jako by ti bylo zase 20 let.
Mladý a zmatený ze silného vyvrcholení.
Obejmene se a necháme se sprchovat teplou vodou ještě dlouhou chvíli.
Pokračování příště.












.
Autor César, 25.05.2023
Přečteno 1499x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není to špatně sepsaný, ještě taková korekce a úpravy .)

26.05.2023 13:06:29 | Constantine

Díky za zprávu.
Na to jsem úplně marná

26.05.2023 19:46:20 | César

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí