Cigarettes

Cigarettes

Anotace: Krátká povídka, kde jsou cigarety záminkou. Psáno česky s malou příměsí angličtiny. Snad to nevadí.:)

It’s just a cigarette. Tuhle hodinu už třetí. Sahám po krabičce, ale ty mi to už nedovolíš.
„Moc kouříš.“
„A co mám dělat?“
Snažím se dostat k dalšímu z mnoha mých hřebíčků do rakve. Potřebuju tak nutně další dávku jedu do plic a do krevního oběhu…. Nebo je to snad jen touha dotýkat se Tě? Jenže dnes už jsi mě odmítl. And that hurt. Snažím se pod svými prsty cítit jen papír a nevnímat teplo Tvých rukou. You are stronger. Kdybys chtěl, s přehledem tohle ukončíš. Ne. Uhnul jsi. Jen o několik centimetrů. Ale je to tak. Pohyb. Náš společný přítel usíná. Prostoru mezi námi ubylo. You know it. Víš, že půjdu blíž. A přesto…. Uděláš to znovu. Hra o centimetry vzduchoprázdna skončila. What‘s next? Hrajeme o čas. Líbí se Ti to. Dialogy jsou o ničem. Na slova nezbývá soustředění. Ale na co ano? Oba víme, kam jdeme. Oba víme, jak to může skončit. And we both wait. Nedívám se Ti do tváře. Protože vím, co bych viděla. To, že se ještě stále dotýkáme…. I can’t stand it. Prohrávám. Tvůj pohled mluví jasně: Chci Tě. Můj Tě doplňuje: Once more.
Autor Agia.Irini, 01.06.2007
Přečteno 390x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Po ldouhé době konečně něcooriginálního a zajímavého. Myslím, že je to dobře napsané :)

02.06.2007 13:55:00 | -Jojo-

Jsem ráda, že to vzbudilo zájem.:) Nějaký svoje anglický věci mam na zahraničnim webu, tak kdyby sis něco chtěla přečíst, dej vědět a já pošlu odkaz. Budu jedině ráda.:)

01.06.2007 23:35:00 | Agia.Irini

Zajímavé. Něco anglického bych si od tebe chtěla přečíst!:)

01.06.2007 20:38:00 | Werushe

Zajímavé. Něco anglického bych si od tebe chtěla přečíst!:)

01.06.2007 20:37:00 | Werushe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí