svatebni dar - pokracovani...

svatebni dar - pokracovani...

Anotace: co se delo potom :)

Uplynulo pár krásných týdnů od bráchovy svatby. Poznala jsem Michalovy rodiče, on se znovu setkal s těmi mými a z bráchy a švagrové vypadlo, že jim vyšel jejich plán. Podívali se na mě pohledem zdrceného štěňátka a řekli: „No víš, tys byla sama, on byl sám...Máte toho tolik společného, tak jsme tak nějak zapracovali. A vidíš? Ani ty, ani Michal jste nic nepoznali.“ Dobře, nebudu zapírat, že jim jsem za tohle opravdu vděčná, ale trochu mě to zaskočilo.
Další překvapení přišlo, když si Michal vzpomněl na to, že mě chtěl porazit v basketu. A tak mi v pátek odpoledne přišla smska: „Vem si věci na basket a ve tři mě netrpělivě očekávej! Miluju tě!“ Řekla jsem si proč ne, basket přece jenom hraju od šesti let, tak už něco umět musím. Ve tři jsem vyčkávala před domem a vyhlížela Michala. Kupodivu byl přesný jako hodinky, což se velmi často nestává. Bylo docela pěkně a tak jsem si myslela, že půjdeme někam na venkovní hřiště zahrát jeden na jednoho. Jak hluboce jsem se mýlila. Za chvíli jsem se ocitla v tělocvičně plné chlapů, z nichž nejmenší měřil 1,95m. Uvažovala jsem jestli se mám otočit a jít pryč, ale nakonec sem se nad tímto nápadem pousmála a vydala se vstříc novým dobrodružstvím. Michal mě představil svým spoluhráčům a oznámil mi, že si s nima zahrajem. To mě opravdu nenapadlo :-).
Byla to neuvěřitelná zábava. Nechápu čeho jsem se bála. Takhle jsem se u basketu neodreagovala pěkně dlouho. A navíc jsem společně se „svým“ týmem porazila mého drahého. Pak ale nastal problém. Už nějakou dobu trpím astmatem a bohužel jsem si doma zapomněla svůj inhalátor. V téhle chvíli jsem viděla strach i v očích těch navenek největších borců. Michal nevěděl co dělat a docela drsně panikařil. Nakonec ho napadlo, že by mohl zaběhnout do lékárny, která byla přes ulici. Zpátky byl rychlostí blesku. Když se mi ulevilo, objal mě a řekl: „Tohle už mi nikdy nedělej, vyděsila si mě k smrti. Už si v pořádku?“ Byla jsem v pořádku, a právě v tuhle chvíli jsem si uvědomila, že mě potkalo neuvěřitelné štěstí, že ho mám.
Autor Lenkaaaaa, 07.06.2007
Přečteno 414x
Tipy 1
Poslední tipující: Anup
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuju všem...
werushe: jj je ale sou i takové které ti prodají normálně...nejsou tak účinné ale dostanou z nejhoršího...

12.06.2007 20:41:00 | Lenkaaaaa

krása! fakt si šikovná, ale není inhalátor na předpis?

12.06.2007 17:50:00 | Werushe

No prostě paráda!!Doufám,že bude další pokračování.Hned si ho přečtu!

11.06.2007 18:20:00 | Petík 2

Fakt moooc šikovná holka :-) Jen tak dál!

09.06.2007 20:41:00 | ringil-suky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí