Bojím se...

Bojím se...

Anotace: Deprese přinese hodně, i touhu podělit se o své pocity... Je to krátké, ale snad to upoutá, budu ráda za komentáře, díky.

Co když z Tvých úst zaslechnu: „Ne, nemá to cenu. Končíme spolu.“? Co potom? Bude bolest větší než teď? Dokážu se klidným hlasem rozloučit, či snad uslyšíš můj pláč? Neopouštěj mě, neber ohledy na ostatní, nedívej se na dálku, která nás dělí. Miluj mě, prosím !

Bojím se… že bych Tě mohla ztratit.
Bojím se… že bych mohla poznat hloubku své lásky.
Bojím se… že nikdy více mě nepolíbíš.
Bojím se… že už mě nikdy neoslovíš tak něžně jak to umíš jen Ty.
Bojím se… že touha po životě opět opustí moje tělo.
Bojím se… že se vrátím opět do temnoty z které jsi mě vyvedl.
Bojím se… že to byl jen sen…

Sním či bdím? Nevím… Cítím bolest, lásku, touhu… kde jsi? Vztahuji ruku a vidím Tě ! Či jsi jen krásný přelud?

S láskou Tvoje Desdemona
Autor Katherin, 16.06.2007
Přečteno 447x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Prolítla jsem zběžně všecko, co tu máš, a okomentuju to tak nějak celkově...:P
Nejvíc mě asi zaujal Život. Něčeho ve mně se ta povídka dotkla.
Strašně se mi na Tvý tvorbě líbí, jak umíš vyjadřovat pocity - a ne otřepanou formou... prostě to umíš podat tak nějak... jinak.:)
Ráda si zas od Tebe něco přečtu.*48*

29.11.2007 20:44:00 | Nefer

Niceho se neboj,ma mila vzdycky jsou dve moznosti, moc hezky jsi vse napsala , drzim Ti palecky aby Ti vse moc dobre vyslo.

22.08.2007 01:42:00 | carodejka

tvůj komentář mě zavedl k tvým dílkům. a řeknu ti (dál jsem se zatím nedostala) tohle je fakt paráda! naprosto ti rozumím a myslím si, že jsem na tom stejně. kláša:o)

08.07.2007 21:21:00 | Katitek

Je to dobře vystižené, upřímné a emotivní. Jen nevím, jestli by to třeba nemělo být v jiné kategorii, povídka podle mě vypadá formátově trochu jinak. Spíš to vidím jako úvahu, ale je to jen můj názor.

22.06.2007 15:40:00 | Aliwien

dobře to vystihuje pocity, je to pěkné;)

16.06.2007 21:57:00 | night.rainbow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí