Rudá záře lásky

Rudá záře lásky

Anotace: Jde o volné psaní na téma láska. Jsou mé pocity. (Je to takový projekt, jeden autor napsal kousek básně a druhý k tomu napsal konec - báseň poté bude autorem dokončena)

Láska je jako růže,
Pomalu vzkvétá,
Rychle vadne.

Oheň ji spaluje,
Ledová vášeň,
Na ostří nože,
Pak ti dá sbohem.

. . .

Říkáš si:“Konečně“! Myslíš, že jsi právě pochopil smysl Tvého života, osudy jiných lidí Tě v tuhle chvíli nezajímají. Ani nemají proč, ty jsi spokojený. Myslíš, že je to ono, že je to to nesmrtelné co hledáš, že je to ta energie, kterou jsi doteď postrádal. Rád se probouzíš vedle ní, objímáš, líbáš, miluješ se s ní a slibuješ jí svojí oddanost. Nedělej to! Tak jako ptáček se západem slunce přestává pět, tak jako květina uvadá po svém času krásy, tak jak život z lidí vyhasíná, tak končívá i velká láska. Zdá se to legrační, život je i tak krátký a do toho si ještě představit že bys mohl víckrát milovat. Myslíš že ne? Že to nejde? Věř mi, jde. Nemyslím tím, že si lásky nemůžeš užívat, ale nemůžeš jí propadnout, protože láska léčí, láska miluje ale láska také bolí, ubližuje a zabíjí. Je zajímavá, nemyslíš?
Autor black4ever, 23.06.2007
Přečteno 382x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle je perfektní.. To musim přiznat, že moc věcí ségře pochválit neumim..Ale to hle se jí opravdu mooc povedlo..

25.06.2007 11:06:00 | Luccissek

Moc krásná povídka o lásce, životě. Jen pokračuj - pěkný.

23.06.2007 19:37:00 | Chobotnička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí