Nejkrasnejši den

Nejkrasnejši den

Anotace: Noo je to takove nic moc sem začatečnik tak sem z te sve hlavy neco vydolovala:-)prominte za chyby...doufam že se to bude aspon trochec libit

Bylo 9 června 29:59 přesne sedela jsem na střidačce a pozorovala hvezdy.Ty si sedel vedle me byl si opili takže jsme si začali povidat vůbec jsem nevnimala svet,ale jak jsme si tak povidali tak se ve me začalo neco probouzet v ten večer jsem te strašne chtela mit u sebe.Jenže ne Sice jsme spolu byli bylo to krasny jak jsi mi ukousl tyčinku kterou jesm držela v ruce a pak ja ti zase ukousla tu tvou a když jsem ti do pusy ztrkala gumoveho hada...Když nam byla zima rozhodli jsme se že si půjdeme trsnout ale hrali tam blbe pisničky tak si je šel přepnout a ja hned jsem musela letet za tebou chvili js e tam tak stali u aparatury a v tom tam přišel jeden kamard takže jsem zase neokusila jak skadce libas když jsem šli dolu po schodech tak ses me jen tak letmo dotkl ja se cela zachvela citil si to jak se chveju a že pod tvymi doteky taju ale nic si neřikal když jsme pořad tančili potom jsme byli hodne mooc unaveni a šli jsme si chvili odpočinout na asfalt sedeli jsme ale nebyli jsme tam samy ale jeste tam snami byli dva kamaradi ale ja jsem v sobe našla odvahu a schoulila jsem se ti do naruši a ty sis lehnul a držel si me kolem pasu ja ležela vedle tebe a poslouchala jak ti tluče srdičku a taky jsem mela ruku kolem tveho pasu bohužel že tahle chvile netrvala dlouho jen par minut jen par minut sem ležela vedle tebe a koukala jsem na hvezdy potom přišla mamka a ja už jsem musela odejit už jsem vic necitila teplo tve naruče ted když se potkame tak na sebe koukame,ale ja na tebe pořad čekam až se k tobe budu moct přitulit protože když jsem byla s tebou byla to nejkrasnejši chvile v mem živote...Až te zase nekdy uvidim tak ti do oči řeknu že te miluju ale mam srach abych neodešla se zlomenym srdcem miluju te..
Autor Bajinka, 01.07.2007
Přečteno 449x
Tipy 1
Poslední tipující: Puck
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podle mě to není povídka.. jen souhrn tvých pocitů, ale četba to pro mě byla zajímavá, a celkem se mi to i líbilo.. Nestyď se za svoje city, a zrovna tak se nestyď začít psát s diakritikou :P bude to lepší i pro tebe, i pro čtenáře.. (pro nás hlavně)

10.09.2008 19:08:00 | Puck

promiň za tu nulu, ale to je opravdu hrozné, proč píšeš chvíli z diakritikou a chvíli ne? Ani se mi to nechtělo číst do konce. Musíš hodně cvičit to psaní.

02.07.2007 16:49:00 | Werushe

nevim...bylo to těžké číst, protože jsem si musela domyslet háčky a čárky, někdy byly a někde zas ne..no je to takové zvláštní :)

02.07.2007 16:19:00 | Annieska

promiň, ale já nechápu proč někde máš čárky, ale to spíš výjimečně, většinou ti chybí a jsou tam i pravopisné chyby...
jinak se mi nelíbí ani námět přece jen je to moc strohé...snad příště...

02.07.2007 16:01:00 | Arleen.D

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí