Představy mno:)

Představy mno:)

Anotace: Jak to dopadá když se holka zasní:-D

Je večer. Usedám zase jednou ke stolu a vytahuji štětec a barvy. Ještě bílou čtvrtku a je to všechno. Jenže co namalovat? Jedinou inspirací jsi mi ty. Snažím se prvně tužkou načrtnout hrubý tvar jenže nějak to nejde. Přímo před sebou tě vidím celého, ale ruka nedokáže obtáhnout tenhle tvar. Tak ladné křivky prostě nakreslit neumím. Krásně tvarované lícní kosti jakoby tesané do mramoru. Kůže krásně zabarvená dohněda, sem tam se objeví znaménko, které ti jen přidává na kráse. Přejíždím rukou po obraze který mám před sebou. Začínám u nádherných modrých očí, pomalu jedu přes nosík jako knoflíček až k plným rtům, které jakoby přímo táhly k polibku. Jsem fakt marná, ale tohle se mi líbí. Moje ruka jakoby se chtěla sama dál pohybovat po tvém těle a já jí nijak nebráním. Přejíždím po ramenou, po vymakaném hrudníku a tam se na chvilku zastavím. Krásně propracované prsní svaly jsou naprosto úžasné. Všichni svalovci na kulturistických soutěžích ať jdou zahrabat. Na tebe nemaj. Měla bych s tím už přestat nebo se asi zblázním chtíčem. Ale mozek nějak nechce. Vede ruku dál přes ploché bříško vymakané z posilovny, přes krásně kulaté boky k zadečku. Nevím proč, ale najednou jako by mi zkameněla ruka. Malinkej zadek k tobě přesně sedí. Ani menší, ani větší. Tak akorát. Musím se překonat a konečně začít něco kreslit nebo to skončí špatně. Tvůj obraz se, bohužel, rozplyne a já konečně beru do ruky zase tužku a něco bez rozmyslu črtám na papír. Po chvíli bezmyšlenkovitého ježdění tužkou po papíře, na který celou tu dobu zírám překvapeně zjišťuji, že se tam objevilo obří srdce a v něm tvoje silueta přesně jako ta, co jsem viděla před sebou. Sama se tomu divím. Najednou do pokoje vrazí máma a čučí na papír jako opařená. Zasype mě horou otázek. Odpověď dostala jen na jednu - Kdopak je ten fešák? Odpověděla jsem jí jen nicneříkajícím úsměvem. Naštvaně odešla a mumlala si něco jako že jí taky nikdy nic neřeknu. Jenže nikdo přeci nemusí vědět koho že to vlastně mám v srdci, ne?:)
Autor Haslerka125, 22.08.2007
Přečteno 376x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začátek má téměř kouzelnou atmosféru, která se ale bohužel zhruba uprostřed vytrácí, takže 60%...
colorka

26.08.2007 17:54:00 | colorka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí