Jsi daleko..

Jsi daleko..

Anotace: ..lásko

Jsem snad blázen, že bych tě chtěla u sebe mít?
Jsem snad jen snílek, ztracený v moři hvězd?
***
Ano, asi jsem.
***
Vidět tě, po tak dlouhé době bylo jako exploze. To co jsem za poslední půlrok schovala do pozadí se najednou ukázalo zase na povrchu..
***
Nemohla jsem se dočkat až tě znovu spatřím, až tě budu moct obejmout a být ti nablízku… a jen co jsem tě uviděla, zastavil se mi dech. Napadlo mě jen „Ach bože .. je vyšší.. a.. a krásnější.“
***
Změnil jsi se, ale plamínky v tvým temných očích zůstali stále. A když jsi se na mě usmál, začali mi zase v břiše létat ti proklatí motýli.. bože tohle je ta láska? Zvláštní to cit..
***
Nevím jestli jsem byla šťastnější když jsem dávno po půlnoci ležela na tvé hrudi, nebo když jsi mě venku silně objal a stejně to bylo jako by ses bál, že mi ublížíš… nebo snad když jsi mi v noci do vlasů zašeptal „Nemůžu bez tebe být.. jsi krásná..“. Možná snad tehdy, když jsi na mě bokem mrknul a pak se zase snažil před tvými rodiči tvářit jako by nic?
***
Nikdy jsem nevěřila v to, co si říká „Láska na první pohled!“ ale nakonec se mi to stalo… s tebou! Už docela dávno vzpomínáš? V době letních dní..
***
A pak to proklaté loučení .. zase =o( Nemohla jsem mluvit .. rozplakala bych se.. Jen jsem se k tobě tiskla co to šlo… protože jsem od tebe nechtěla být dál než na pár metrů.. a místo toho… 150 kilometrů? Bože chybíš mi! Hrozně moc ..
***
Kdy tě zase uvidím? Kdy budu moct znovu spatřit ty tvoje krásný kukadla? Kdy se budu zase moci schovat v tvé bezpečné náruči? Kdy…?

Miluju Tě! Tvoje "Malá-Uplakaná"
Autor *whatsoever*, 13.02.2008
Přečteno 730x
Tipy 6
Poslední tipující: Gracia, Teríshek xD, Princezna.Smutněnka, TemsteaG
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Šíleně moc se mi to líbilo.. Máš to pěkně napsaný.. Nevím jestli to je pravda nebo vymyšlená povídka.. Ale je to psané určitě od srdce.. Mooc krásný!

01.03.2008 17:26:00 | Teríshek xD

Já mám lásku vzdálenou 300 km...Vím jaké to je. Bohužel to nemůžeme nijak změnit...

13.02.2008 21:26:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí