New

New

Anotace: XXX

Jednoho slunečného dne se probudil a ospale se podíval ven z okna. Sníh snášející se na zem byl toho dne jeho první radostí. Speciální den na školní akci. Nové vztahy a taky lidé poznávající se navzájem. A na schodech se to stalo. Přesně na tom místě ji uviděl poprvé. Byla v jeho zorném poli. Bylo to k neuvěření. Měla menší postavu nijak zvláštní přesto nepřehlédnutelná. Najednou se mu vrátil pocit, který už dlouho neměl. Den za dnem jí věnoval pozornost. Stejně tak se zlepšovaly vztahy všech ostatních kolem. Ať to bylo na svahu, snídani či přednášce všude ji měl před očima. Když byla v jeho přítomnosti dokázal zapomenout téměř na vše. Existoval jen ten okamžik. Při dalším setkání během večerního volna se jeho nálada zlepšila do nepopsatelných výšek. Vše špatné brala s humorem, ale dokázala se taky naštvat. Což mi připomínalo mě. Nějaká ta pomoc napomohla vzájemné komunikaci. Přes mnohé špatné situace se dokázal přenést. Však lámal si hlavu nad dalším dnem. Co se stane dál a co dalšího ještě přijde. Uvidíme zítra, jak se bude chtít, zda-li bude mít zase o čem snít.
Autor Breg, 17.02.2008
Přečteno 419x
Tipy 3
Poslední tipující: FETKA, Eclipse
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí