Déšť

Déšť

Anotace: Ztratit a pak zas nalézt...

Přes zaprášené okno, kterým jsem jako malá sledovala kolem jdoucí lidi a přemýšlela co se jim asi honí hlavou, jsem teď sledovala kapičky deště dopadající na zem. Viděla jsem ty malé nebeské slzy a myslela jsem na to, jak jsem byla šťastná. Vzpomněla jsem si, jak si mě něžně objímal a šeptával mi do uší ta nejkrásnější slova, která mi zněla v hlavě ještě dlouho poté. V tvém náručí jsem se cítila v bezpečí, vnímala jsem to teplo, co z tebe sálalo. Mám spoustu vzpomínek spojené s tebou, ale žádná se nevyrovná opravdové chvíli. Té skutečné chvíli, kterou jsem si s tebou tolik užívala. Kap. Kap. Další kapičky padají k zemi jako rozsypaný hrách. Mám chuť se za tebou rozběhnout, nenechat tě odejít, dohonit tě a být zase s tebou. Vím, co jsem provedla a chci to napravit. Přes zašlé okno tě pořád vidím. Odcházíš. Přeci jen vyběhnu ven. Stojím v dešti naproti tobě a dívám se do tvých očích. Kapičky mi dopadají na tvář a pomalu stékají. V hlavě se mi honí spousta myšlenek, spousta nápadů, spousta slov, ale ani jedno nehodlám vyslovit. Popojdu krok směrem k tobě, ale ty směrem ode mě. Zastavím se a snažím se ti porozumět. Z očí se začnou vylívat slzy a stékají stejně, jako kapky deště, po mě tváři. Zkusím další krok, ale ty uděláš to samé. Mrzí mě to, chtěla bych to napravit, ale ty mi nedáváš možnost. Miluji tě. Vím, že ty mě taky. Seberu odvahu i na třetí krok a čekám na tvou reakci. Ty stojíš, nehýbeš se. Pocítím jakoby radost. Opatrně k tobě popojdu ještě blíž a zastavím se těsně před tvým obličejem. Dívám se do tvých očí a pokouším se zodpovědět na spoustu otázek, které mi pokládají. Vpadnu ti do náruče. Tvé ruce si mě přitisknou k sobě a já opět cítím to teplo. Choulím se k tobě a snažím se ti omluvit. Tahle chvíle, ale nepotřebuje slova. Vím, že jsem tě ranila, že mi to nemůžeš jen tak odpustit, ale já už teď vím, že budeme zase spolu. Teď mám v hlavě jen jednu myšlenku a to tebe. Obklopuje nás déšť a já si vzpomenu na první schůzku. Tehdy také pršelo a já poprvé viděla tvé vše pohlcující oči. Teď jsi znovu jen můj. Miluji tě!
Autor Dolphie, 14.03.2008
Přečteno 404x
Tipy 4
Poslední tipující: pejrak, Gracia, GirlFromTheRain, její alter ego
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

libí:)

15.03.2008 13:21:00 | pohodářka

dobré :)

14.03.2008 16:19:00 | její alter ego

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí