Láska je ten nejhezčí omyl

Láska je ten nejhezčí omyl

Anotace: LÁSKA=OMYL?!

Pondělí 1.9.2008... já a ty... jen my dva... náš svět v jednom neklidném městě.Uštěpačný kecání,lechtání,pohledy,úsměvy... obejmutí... to všechno... naše o korunu levnější kola xD.. Bylo to až moc krásný,nechtěla sem věřit... ale byla jsem stastna, proc jsem si neco slibovala?! proc jsem ti verila? :(
Nakonec jsem zjistila, ze si stejnej hajzl jako vsichni! Začals velkýma slovama a skončil ubohou realitou... podíváme se pravdě do očí.. choval ses jako chudáček a já byla tvoje obět, tvůj špek...a přitom já si vychutnávala každý tvuj polibek,dotek,pohled do tech nejkrasnejsich ocich co znam,prohrabnuti tech nejlip nagelovanych vlasu...o par dni pozdeji... BUM!!! KONEC!! Zničil jsi můj růžový opar,rozplynul se muj sen... uz jsem v realite... gratuluju ... muzes si me pridat.... jako dalsi carku v seznamu... zaryl ses mi do srdce,nejhnusnejsim zpusobem... proto nezapomenu! Užij si tu děvku! sbohem...
Autor BeLuShEnKa, 20.10.2008
Přečteno 507x
Tipy 5
Poslední tipující: R., Someday
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fakt tpíšeš mooooc pěkně....koukám že máme stejný trablíky,ale já to tak dokonale napsat nedokážu...

21.10.2008 22:09:00 | Janulety

Chapu to, vicemene vim jak se citis... Boli to... Hodne to boli... Ale ono to prejde... Casem si uvedomis, ze ej to blbec a ze za to trapeni nestoji... Ale bohuzel az casem... Drz se... Budu drzet palce, at se z toho brzo vyhrabes...
Jinak obsahove je to moc pekne dilo, bylo v nem citit plno lasky, bolesti a trapeni...

21.10.2008 21:37:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí