Jenom my dva

Jenom my dva

Anotace: Moje první erotická povídka, tak doufám, že se mi povedla. Jsem zvědavá na vaše komentáře...

V místnosti je plno lidí, ale my vnímáme jenom sebe. Naše oči se do sebe vpíjejí a nevnímají nic jiného. Hraje muzika, lidi si něco povídají, pijí, jedí, ale my vnímáme jenom sami sebe.
Čteme si navzájem z očí ty hříšná slova, které nás dokáží vždy rozpálit, ty představy, které bychom teď nejraději proměnili v realitu.
A najednou…položí skleničku na nejbližší stůl a míří ke mně, aniž by ze mě spustil oči. Elegantně se všem vyhýbá, nikoho kromě mě nevnímá…Zastaví se přesně přede mnou a do ucha mi zašeptá ty pravé slova, které jsem potřebovala slyšet. Nezbývá mi nic jiného, než na jeho slova kývnou, ale to už pospícháme ruku v ruce z přeplněné místnosti, abychom mohli být konečně sami.
Hned jak se za námi zapadnou dveře hotelového pokoje, přepadne mě nespoutaná dravost, vášeň po jeho krásném těle, po jeho samém. Nevím, jestli to na mě poznal, ale v jeho očích vidím tu žádostivost, touhu, oddanost. Když se jeho jazyk dotkne mých rtů, musím se opřít o zeď, jinak by se mi podlomila kolena. Ale jakmile se naše rty spojí, jeho ruka přejede po mých bocích a skončí na stehně, zatmí se mi touhou před očima. Najednou se odtrhne od mých rtů, podívá se mi do očí a povytáhne své obočí, jakoby dostal skvělý nápad. Potom mě chytne za ruku a vede do koupelny. Tam roztočí oba kohoutky naplno a vlije do vody pěnu do koupele s vůní levandule. Ta vůně…úžasná podmanivá, tak smyslná. Jako by mi vnesla do těla další energii a vášeň.
Proto, jakmile se ke mně znovu otočí, přitisknu k němu své tělo a pomalu mu začnu vytahovat košili z kalhot. Z jeho reakce poznám, že hned poznal co se se mnou děje a mou výzvu přijal. Vezme mi ruce a položí si je na zátylek, abych ho mohla obejmout. Opřu si čelo o to jeho a vyzývavě se mu podívám do očí…V ten samý moment pohnu boky směrem k němu, ale ani on nezůstane jenom stát. Jeho ruka pomalu sjede po mých zádech až k mému zadečku, kde mi vyhrne šaty až k pasu…Jakmile zjistí, že nemám spodní prádlo, udiveně se na mě podívá, ale tentokrát je na mě, abych povytáhla obočí. Otočí si mě k sobě zády, abych se mohla opřít o jeho hruď a hlavu položit na jeho rameno. Položí si ruce na moje břicho, ale tam se rozdělí, jedna putuje nahoru a druhá dolů. Jeho ruka zakotví mezi mýma nohama a v tu chvíli myslím, že vybuchnu. Skousnu ret, abych nevykřikla ale ani to nepomůže a ze rtů mi unikne sten. Ale když ucítím jeho prsty uvnitř mě, už se ani nesnažím zadržovat steny a vzdychám nahlas. Je to jako mučení…ale krásné, sladké, vzrušující. Jeho ruce jako mučicí nástroj, který mě dokáží přivést k vrcholu. Svíjím se v jeho náručí jako had, kloužu a otírám se o jeho hruď a jeho ruce cítím všude. Rukou mi přejíždí přes krk k ramínku šatů, které mi sklouzne k loktu. Skloní se a políbí mě na obnažené rameno, jeho polibky směřují od ramene, přes krk až k mému uchu, kde mi začne šeptat kouzelná slůvka. Zatímco, jeho rty šeptají, rukou mi začne z vlasů vyndávat vlásenky až se mi nakonec po zádech a po jeho rameni rozplynou moje vlasy, kterými se probírá jako perlami.
Když vezme do dlaní má prsa a začne mě líbat na krk, ztěžka se o něho opřu, jinak bych se sesunula k zemi. Přejíždí jimi od pasu až ke krku pořád dokola, dolů a zase nahoru. Potom mě majetnicky obejme kolem pasu a já se ztrácím v jeho náručí. Jsem jím obklopena od hlavy až k patě. Cítím každý kousek jeho dokonalého těla…jsme pro sebe jako stvořeni, naše těla zapadají do sebe jako by je stvořil ten samý člověk. Chtěla bych, aby cítil to samé co já…tu spalující vášeň ve mně…ten žár, který mě rozpaluje a podlomuje kolena. Proto se k němu otočím čelem a nechám ruce kolovat po jeho úžasném těle. Probírám se jeho chloupky na hrudi, přejíždím po jeho bradavkách. Odezvou jsou mi jeho vzdechy a zrychlený dech. Mé ruce se zachytí o lem jeho košile a začnou ji pomalu stahovat z ramen. Když košile skončí na podlaze, s touhou v očích si prohlížím jeho tělo svlečené do půl pasu. Nemůžu se nabažit pohledem na něho, na jeho krásně vypracované tělo porostlé černými chloupky, které se u pasu zužují a končí v kalhotách. Potěšeně se usměje, jakmile uvidí, jak na něho reaguju…
Přitáhne si mé rty k těm jeho a začne se mi probírat ve vlasech. Jeho druhá ruka stáhne ramínko mých šatů, které vzápětí spadnou na zem. Jelikož nemám spodní prádlo, stojím před ním úplně nahá jako nějaká bohyně. Ano, přesně tak se i cítím. Jako hýčkaná, svůdná žena, která má nad ním moc. Jeho prsty hned začnou putovat po mém nahém těle, přejíždí od krku, přes boky až k zadečku, který mi jemně sevře a přitiskne k sobě. Políbím ho na krk a moje ústa putují níž…můj jazyk obkrouží obě bradavky na jeho hrudi. Kleknu si před něho a snažím se mu rozepnout pásek u kalhot. Když se mi to podaří, stáhnu kalhoty společně s boxerkama, které skončí na zemi stejně jako moje šaty. Když se na něho podívám, jsem unesena…dívám se na urostlého, dokonalého muže, který je jenom můj. Muž, který mě dokáže rozehřát jenom jeho uhrančivým pohledem, který se mi vždy vryje pod kůži. Chytne mě za ruce a vytáhne mě zase k sobě nahoru. Celým tělem se otřu o to jeho a oba slastně vydechneme.
Otočí se ke mně zády a zastaví oba proudy vody. Najednou si uvědomím, že je vana plná…Kdybychom nezastavily kohoutky, voda by za chvilku přetekla přes okraj. Teď se oba najednou ponoříme do vody a jsme obklopení levandulí. Oba ji cítíme všude kolem sebe a snad je i v nás…Jako by nás ta vůně uvěznila v sobě. Přitáhne si mě k sobě a položí na sebe. Vdechuje vůni mých vlasů a já vůni jeho kolínské…Je tak mužská, stejně jako on. Ta vůně se přesně k němu hodí, je jako součást jeho samého, jakoby k němu přirostla…hladí mě po křivce mé páteře, až mi naskočí husí kůže. Já ho na oplátku kousnu do ušního lalůčku…Trhne sebou, jako by ho kopl elektrický proud. Přitáhne si mou hlavu a prudce mě políbí, líbáme se dlouho, vášnivě a divoce…Naše ruce krouží po našich tělech, proplétají se, objevují skulinky, nová místa. Přináší další a další vzrušení, vášeň, žádostivost…
Posadím se a nohama ho obejmu kolem boků. Připadá mi, že jsme si zase o něco blíž, cítíme svá těla tak blízko, že by se mezi nás už nic nevešlo. Probírám se jeho vlasy, černými jako úhel, zatínám nehty do jeho kůže na zádech, vzdychám slastí, vyslovuji jeho jméno…A on na oplátku vyslovuje to moje, objímá mě, líbá. Ano, přesně tohle potřebuju…slyšet mé jméno z jeho úst. Naskakuje mi husí kůže jen, jak ho slyším, ten jeho podmanivý chraptivý hlas, který je plný vzrušení a chtíče.
Mám hlavu plnou plánů na dnešní noc. Noc, na kterou ani jeden z nás nikdy nezapomene.

Noc, kde budeme jenom my dva.
Autor Prkenka, 03.11.2008
Přečteno 822x
Tipy 5
Poslední tipující: mucek, Lilly Lightová, Someday
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbí :) je to hezké.

06.02.2009 15:14:00 | Lilly Lightová

líbí se mi to, mám ráda kdyz takovéto povídky nejsou vulgární, což tahle rozhodně není. Hezky napsané:-)

18.12.2008 18:35:00 | Swimmy

Ty kalhotky bych si ale být Tebou přeci jen vzala ... :-D V případě potřeby se dají sundat :)

04.11.2008 12:35:00 | Kes

Pekny!!:) Je to plny vasne, ale taky lasky!:)

03.11.2008 19:15:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí