Pravá láska...

Pravá láska...

Anotace: Bylo mi sladkých 14,když jsem tohle napsala....Bylo to Pečikovi...kdo zná,ten ví....

Poprvé ho uviděla na mostě. Od té chvíle si uvědomila,že ho miluje a chce ho líp poznat.
Pomohla tomu náhoda,kdy jí jednoho dne řekla kamarádka. ,,pojd´ se mnou´´.
A ona šla. A tam HO uviděla. Seděl na lavičce a koukal se přímo na ni.
Seznámili se a ona začala patřit do party.
Po pár dnech ji jel doprovodit domu a po cestě jí vyznal lásku.
Ani nevěděla jak a začali se líbat, ona se mu přiznala že ho miluje už od té chvíle na mostě a on řekl, že ji taky miluje od tý doby.
Začala láska, která nezná hranice. Až jednou, kdy zase seděli s partou se oni dva ošklivě pohádali. Jo…rozešli se. Ona utekla a už ho nikdy nechtěla vidět. Jenomže on si uvědomil že ji pořád moc miluje a jel za ní. Po pár dnech mu odpustila. Jenomže jednoho dne mezi ně vstoupila ONA. A lásce byl konec. On ji přestal milovat a ona se trápila.
Snažila se na něj zapomenout, tak jako on zapomněl na ni, jenomže to nešlo.
Ona si pak nacházela spoustu jiných kluků, ale brzy si uvědomila že miluje jen jeho.
Ano už je to více než rok ale já si uvědomuju že ho pořád miluju…
Autor Janulety, 24.11.2008
Přečteno 327x
Tipy 2
Poslední tipující: Janetee
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chjo beru...hlavně se už kvůli němu netrap..asi to tvoje srdíčko potřebuje čas než pochopí, že musí zapomenout...stejně jako to moje. MTMR!

05.12.2008 11:55:00 | Janetee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí