Co bude dál?!

Co bude dál?!

Anotace: Není to ani tak povídka, jen jsem se potřebovala vypsat..Možná to bude trochu zmatený...

Je ráno a já nemůžu spát. Hlavou se mi honí myšlenky, které mi vhání slzy do očí. Už je zase s ní, teď v tuhle chvíli leží vedle sebe a spí. A mně tečou po tváři slzy, když si na to vzpomenu. Patří mi to!
Předevčírem jsem s NÍM byla v kině. Vyrazili jsme jako kamarádi. Jenže to, co mezi námi jednou bylo se smazat a zapomenout nedá. Samozřejmě to nezůstalo u toho, že bychom se k sobě chovali jen jako kamarádi.
Já nevím, co ke mně ve skutečnosti cítí, jestli jen zahání nudu, kterou má ve vztahu se svojí přítelkyní. Vím ale, co k němu cítím já a vím, že je těžký přestat milovat na povel. Vždyť je mi s ním vždycky tak hezky, chová se ke mně tak pěkně..
Bojím se, co bude dál.. Sice jsem to před měsíce ukončila, nechtěla jsem být ta TŘETÍ, ale teď cítím, že do toho padám znovu. Tvářím se, že je vše tak, jak má být, ale uvnitř mě se vše svírá a křičí.
A tak se ptám, co mám dělat?!
Autor Kallkaa, 28.11.2008
Přečteno 416x
Tipy 3
Poslední tipující: Lilly Lightová, ringil-suky
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Často to pomáhá a pro některý lidi je to jediná možnost.Každopádně se klaním,protože já bych tu sílu neměla...

12.04.2009 09:18:00 | Javorinka

Je to od srdce, snad to splnilo svůj účel...nikdy vypuštěná slova hodně pomáhají.

02.02.2009 21:35:00 | Lilly Lightová

Nejde o povídku (jako formu), tady jde o to niterné a sugestivní sdělení ... Děkuji za zážitek, mát pocit DeJa Vu, protože už jsem zažil něco podobného ...
Jen doufám, že už je Ti alespoň trochu lépe, ten text působí hodně sklíčeně a člověku je docela smutno, když ví, že jsou kolem něj (a nemusí je znát, to přeci není podmínkou) lidé, kterým není do smíchu ...

18.01.2009 10:53:00 | ringil-suky

Jak už jsem psala v úvodu nešlo o povídku, ale potřebovala jsem se z toho nějak vypsat.

30.11.2008 16:11:00 | Kallkaa

povídka je nic moc

29.11.2008 19:33:00 | slymák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí