Proč jen si nejde vybrat realitu

Proč jen si nejde vybrat realitu

Anotace: Každý občas o něčem sní... jenže sny jsou sny a skutečnost je bohužel někde jinde.......

Srdce mi buší jako nastřelovačka hřebíků v rukou zručného dělníka. S každým krokem jsem mu blíž a blíž…..
Dívá se mi do očí a dotkne se mě na tváři. „Tolik jsi mi chyběla. Miluji tě. “Políbí mě a sevře v náruči. Točí se se mnou celý svět. Líbáme se a já nevnímám nic jiného než jeho vůni a tu sladkou chuť polibku…….

Srdce mi buší jako nastřelovačka hřebíků v rukou zručného dělníka. S každým krokem jsem mu blíž a blíž…..
Jsem už tak blízko podlomí se mi kolena, ale on mě zachytí. „Ten parfém bych poznal všude.“ Jeho hlas je plný něhy. Na mojí tváři se rozlije úsměv. Zadívám se do jeho zelených očí a všechno kolem je jako ve snu. V jeho náruči se cítím bezpečně. Najednou se jeho rty dotknou mých a já jsem tolik šťastná. Mezi polibky zaslechnu jeho tiché „miluji tě“. …..

Srdce mi buší jako nastřelovačka hřebíků v rukou zručného dělníka. S každým krokem jsem mu blíž a blíž…..
Projde kolem mě bez povšimnutí. Já se jen ohlédnu a v očích mám slzy. Moje první láska. Zavřu oči a po tváři se mi koulí slza. Polknu a cítím knedlík v krku. Nikdy ho nemůžu přestat milovat. Byla jsem jen dítě co si hrálo na lásku. Po jeho boku jsem se stala ženou co milovala. To největší kouzlo první lásky je, že vám zlomí srdce. A kouzlo té životní je, že vám v srdci způsobí tak velkou bolest, že na tu první skoro zapomenete.

Srdce se mi splašilo a bije na poplach. Je to ona. Krásnější než kdy jindy. Vlastně nejkrásnější byla tenkrát když byla promáčená a celá obalená sněhem, když se jen kvůli mně snažila naučit na prkně…..
„Ahoj.“ Řekne tak nevině jakoby to bylo pár minut co jsme se viděli naposled. „chtěla jsem ti něco říct, ale nevím jak. Možná bude lepší když …“ Najednou mě políbí. Její rty jsou pořád tak hebké a já jsem asi ten nejšťastnější člověk na světě…

Srdce se mi splašilo a bije na poplach. Je to ona. Krásnější než kdy jindy. Vlastně nejkrásnější byla tenkrát když byla promáčená a celá obalená sněhem, když se jen kvůli mně snažila naučit na prkně…..
Jde proti mně sebevědomá jak ji neznám. Tenkrát se mě bála oslovit a kdyby se neschovala za chatovou přezdívku asi by to neudělala. Bála se věřit tomu, že je krásná. Bohužel se to časem naučila až moc rychle. Přistoupí ke mně a bez jediného slova mě začne líbat......

Srdce se mi splašilo a bije na poplach. Je to ona. Krásnější než kdy jindy. Vlastně nejkrásnější byla tenkrát když byla promáčená a celá obalená sněhem, když se jen kvůli mně snažila naučit na prkně…..
Projdu kolem ní a dělám, že ji nevidím. Nemůžu po ni chtít lásku, přátelství ani jen pouhé ahoj. Nejspíš mě ani nepoznala. Měl jsem tu nejčistší bytost po svém boku a pro pár pomluv ji opustil. Kouzlem první lásky je to, že už nikdy nebudete nikoho tak milovat. Kouzlem té životní je to, že si namlouváte, že jste na tu první zapomněli…..
Autor Naty, 05.12.2008
Přečteno 306x
Tipy 2
Poslední tipující: Fighting Dreamer
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hezké, děsivé

05.12.2008 21:41:00 | zlomený a nanicovatý -__-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí